Papildyta. Lietuviai priešinasi vėjo jėgainių statyboms (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2009-04-26 11:23
Straipsnio autorius neismanelis, dauguma komentatoriu neismaneliai. /thread
Anonymous 2009-04-26 11:29
Vertinant kitų žmonių savybes, tai ir pačiam reikia bent dalį tų savybių turėt:D Aš asmeniškai nei kiek neįsižeidžiau, tiesiog sukėlei gailestį tokiems žmonėms kaip tu
Anonymous 2009-04-26 11:54
As tai taip pat pries tokias statybas. Kas trukdo pastatyti toliau nuo kaimu, bent uz keliu km. Del pigesnes elektros taip pat tiketis neverta, juk elektrines priklausys privatiems asmenims, kurie elektra greiciausiai pardavines uz rinkos kaina. O del modernumo, tai cia irgi klausimas, ne visada stato naujas, daznai perka jau panaudotas, nes taip pigiau atseina.
Anonymous 2009-04-26 12:05
Del vietos, tj ne visur vejo jegaines galima statyt, nes viskas priklauso nuo vejo, kas is to jei kazkur miskuose ja pastatysi, nebus nei vejo nei elktros... o del kainu, tj vejo jegaines tikrai pigiau kainuos negu is elektrines, nes paprasciausiai cia pigesne elektros pagaminimo kaina, o kai reiks moket po nauju metu uz kwh maziausiai 80ct tada paziuresim ka tie kaimieciai kalbes
Arns 2009-04-26 12:20
http://www.manoukis.lt/print_forms/prin ... t=4864&m=2 galima ir pati istatyma tau numesti, bet gi tingesi skaityti, taciau jo esme labai paprasta : parduosi pertekline elektros energija uz tiek kiek valstybe pasakys, nenori, tai ir nereik niekam tos tavo elektros Tad samokslo teorininkai galite sleptis, is siu elektriniu be valstybes palaiminimo joks versliukas sau didelio pelno nesusikraus, ne ju galioje pasakyti uz kiek sutiks parduoti elektra
Anonymous 2009-04-26 12:21
Žinot, kažkada per LTV rodė laidą, kurioje vieno kaimo gyventojai skundžiasi tuo, kad interneto antenos, esančios ant jų kaimo vandens bokšto, jiems sukėlė vėžį. Mat kokie išprusę tie kaimietukai, internetas jiems sukėlė VĖŽĮ. mhh, mieste mačiau daug kur internetinių antenų, keista kaip miestiečiams į galvą neatėjo, kad šie dalykėliai jiems gali pakenkti. Kokie gi kvaili tie miesto žmonės: gyvena mieste pilname triukšmo, juk čia totalus diskomfortas, gyvena prie traukinių bėgiu, va jums ir mirgėjimo efektas, kai traukinukas palei langus rieda, o vėjo jėgainės yra blogesnės už abu šiuos dalyku sudėjus. Ne, kaimo profesoriai be galo išmintingi.
Anonymous 2009-04-26 12:23
siaip didziausias vejo jegainiu trukumas ir yra seseliavimas, o ne triuksmas.. kas vasara vakarejant vaziavot keliu kuris prisodintas medziu ,turejot pajausti kaip sviesa mirga po 2-3 kartus i sekunde, medziams uzstojant saule ir vel islendant.. akims poveikis tikrai nera malonus. Panasiai gaunasi ir su sparnuote
Anonymous 2009-04-26 12:37
čia galit pasiklausyt kokį triukšmą kelia vėjo jėgainės: youtube com/watch?v=Ld_CWGYkdng&feature=related
Kraugerys 2009-04-26 12:52
http://www.youtube.com/watch?v=JD0v9_zV ... re=related si geresnė šekit. Klysti žmogiška, geriau jau nebūkit žmonėmis.
Anonymous 2009-04-26 12:56
Primityvai tie kaimiečiai, kaip ir valdžia kurią jie renka. Vakarų Europa, Kinija tik plečia tokius parkus, o pas mus viskas atsimuša į kainą. Po 20 metų tos šalys turės išvystytą moderniųjų technologijų pramonę, o mes kaip čiurkos galėsim toliau malkas kūrent ir brangias dujas ir nafta iš rusijos pirkt.
Anonymous 2009-04-26 13:11
daunai jus ar ka , kad nenorit leist statyt vejo jegainiu. Juk pasakyta , kad jokie seseliai ir jokie garsai nepasieks gyventoju. Bl taip norisi ish rusu pirkt elektra ?
Anonymous 2009-04-26 13:44
o tokiu ecogeek[taskas]org/content/view/1476/86/ jegainiu nenori statyti? Jos veikia tyliau, nemirga, ilgiau tarnauja, isnaudoja ir stipresnius vejus, kai tradicines vejo jegaines nuo per didelio vejo sugenda.. Aisku jos brangesnes, bet gal atsipirktu?
immortallt 2009-04-26 13:52
Zmones tie kurie uz vejo jegaines, kitu vadinimas "daunais" niekuo nepades. Tai tik parodo jusu zema morales lygi. Nuorodos is youtube, kur parode kaip skiriasi triuksmas mieste ir prie vejo jegaines labai gerai parode triuksmo nebuvima. Dar vienam filmuke youtube buvo, kad vejo jegaine sukelia 100db triuskma, tik vienas niuansas, atstumas iki jos buna 6 pedos tai yra nepilni 2m.
omg 2009-04-26 13:54
Na tik nereikiapasakoti kad tos turbinos begarses, aisku ten toj nuorodoj virsuj tai gan tyliai sukasi, bet ciut juda, matyt vejo nera beveik, aisku tikriausiai daug kas priklauso nuo konstrukcijos tu turbinu. Stai cia radau pora minuciu paieskojes apie ta mirgejimo efekta ir triuksma: http://www.youtube.com/watch?v=iyOImGHyJtQ http://www.youtube.com/watch?v=27fusaCE6YQ http://www.youtube.com/watch?v=45AE2j2z ... re=related Siaip as asmeniskai nepirkciau namo salia tu turbinu kad man uztu diena nakti pastoviai na cia gal tik as toks. Siaip aisku zalia energija yra super, zinoma jos reikia, ir reikia statyti tas vejo turbinas ir saules generatorius, bet tai manau reikia statyti tam tinkanciose vietose, o ne belekur kur zemes gabaliuka nusipirko papigiaja ten jau ir reikia prisaudytu tu malunu O elektros kompanijos tai aisku sakys kad visas cia ciki ir jokiu pasaliniu efektu nebus, tai negi sakys atvirksciai Ir pritariu - diskutuokime konstruktyviai, nrereikia metytys visokiais epitetais kaip vaiku darzelyje
Anonymous 2009-04-26 13:55
Ne "Jūs", o tie kas ten gyvena. Lietuvoje šiuo klausimu labai trūksta informacijos medijoj, supažindinančios su elektra iš AEŠ, dėl to ir atsiranda nepatenkintų "rūnkelių".
Anonymous 2009-04-26 14:32
Seni žmonės - nesikeičia. Kas nauja - tas jiem blogai. Bet nesupranta,kad alternatyvi energija > atominę,šiluminę ar dar bala žino kokią.
Swinxas 2009-04-26 14:50
Lietuvių konservatyvumui ir neišmanymui nėra ribų,svarbu jiem priešintis kam nors.
Anonymous 2009-04-26 15:02
Jums dar neatsibodo per 3 puslapius ta pacia minti kiekvienam rasyt, kad "kaimieciai durni"? Nu jau ir pirmam puslapy supratom, kad jus imtumet ir pirmai progai pasitaikius pirktumet nama netoli tos vejo elekrines, kad jus patys eitumet ir prasytumet, jog netoli jusu pastatytu ta maluna, tai kokio velnio per 3 puslapius su virsum rasyti ta pati? Nesupraskit klaidingai as irgi uz tai, kad butu statomos tos vejo jegaines, tiesiog ziauru skaityti 3 puslapius komentaru, kur ciut ne kiekvienas pasako ta pacia minti tik biskuti kitais zodziais. O seip tai gal ir geresniu vietu galima surast jom? Juk nera ten vieninteles vietos tinkamos tom elektrinem.
Nerkashis 2009-04-26 15:28
Tingiu visų komentarų skaityt. Mano nuomone, el. kaina tikrai nekils 3 ar kiek ten kartų. Gali ji pakilt iki 10cnt dėl visokių administracinių reikalų. Rusijoj, Latvijoj, Baltarusijoj el. kiek kainuoja? Panašiai ir mes mokėsim. Vėjo jėgainės nedaug turės įtakos el. kainai. Jos galios paprasčiausiai bus mažai, kad kainą numuštų. Nebent ateity jų daugiau pristatytų. O negali pritaikyti oro kreiptuvo (ar kaip ten) kuris realiai didina vėjo jėgainės efektyvumą ir bent kiek užstoja mentis iš galo. Tada nebūtų to šešėlių keliamo diskomforto. Arba galėtų statyti "Salvonijaus" vertikalias vėjo jėgaines. Jos ne tokios efektyvios, tačiau nemeta judančio šešėlio. Stato netoli namų, manau, dėl to, kad netoli praeina el. tiekimo linijos. Kitu atveju statybos kaštai smarkiai išaugtų. o taip pat ir el. perdavimo nuostoliai.
Anonymous 2009-04-26 16:04
Skaitau ir matau, kad mieste gal daugiau runkelių, negu kaime. Kodėl? Ogi todėl, kad niekas nesigilina į esmę. Kai jėgainę pasistato kaimietis, biurokratai jos daugelį metų neleidžia eksploatuoti, draudžia statyti didesnės, nei 250 kW galios, prikimba prie sklypo žemės paskirties, statant be projekto, reikalauja, kad būtu ne daugiau, kaip 10 m aukščio, matuojant viršutinį mentės aukštį ir dar visokių stabdžių, o čia atėjo kažkas svetimas su visais palaiminimais ir daro, kas šauna į galvą. Tai tik atkirtis korupcijai, o ne nenoras turėti ekologišką energiją. Gal jau netrukus bus pakoreguoti įstatymai ir teisės bus visų daugmaž vienodos, tada tikrai niekas ant nieko nebepyks ir netrukdys statyboms. Lietuvoje mini vėjo jėgainių jau yra šimtai, netrukus bus ir tūkstančiai, tik reikia, kad valdžia tam netrukdytu, o padėtu. Stambios vėjo jėgainės tikrai nesistengs mažinti elektros energijos kainos, o žiūrės kuo didesnio pelno. Uždarius AE, kaimynai taps energijos monopolininkais be konkurencijos ir diktuos tokias kainas, kokių norės, vėjas nuo to neišgelbės, o pagelbės tik truputi. Kažkodėl tie kabeliai jūros dugnu niekaip nepradeda klotis? Ar tai nereiškia, kad kažkam labai rūpi sudaryti energijos deficitą ir padiktuoti kainas?