„Netflix“ dovanėlė: nuo naujų metų – jokio „Netflix“ slaptažodžių dalijimosi ()
„Netflix“ slaptažodžių dalijimuisi atėjo pabaiga. Šiemet mažėjant pelnui ir abonentų skaičiui, populiari srautinių transliacijų kompanija ruošiasi įvesti apribojimą slaptažodžių dalinimuisi už namų ribų, praneša „Forbes“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nuo 2023 m. „Netflix“ paprašys tų, kurie dalijasi slaptažodžiais, sumokėti šiek tiek daugiau – kai kuriose šalyse transliacijų platforma jau išbandė tai su 3 dolerių papildoma įmoka.
Tai turėjo kada nors įvykti – „Netflix“ kurį laiką nekreipė dėmesio į slaptažodžių dalijimąsi, nors tai pažeidžia transliacijos platformos paslaugų teikimo sąlygas. Tačiau balandžio-liepos mėnesiais „Netflix“ neteko beveik milijono abonentų. Kritus pelnui prireikė imtis rimtesnių priemonių.
Pasak „MacRumors“, apie 222 mln. mokančių namų ūkių dalijasi slaptažodžiais su dar 100 mln. namų ūkių – iš jų „Netflix“ ir nori gauti pajamų.
Įprastai „Netflix“ siūlo šeimos ūkio planus, kurie leidžia abonentui turėti 4 skirtingas paskiras mokant vieną sąskaitą. Toks būdas pasirinktas tam, kad šeimos ūkio nariai, prisijungę prie bendros paskyros, vis tiek galėtų turėti po asmeninę paskyrą, prie kurios prisijungus algoritmas siūlytu personalizuotas rekomendacijas pagal vartotojo preferencijas.
Tačiau tuo lengva manipuliuoti – nors šeimos ūkio planas skirtas tik 4 skirtingiems asmenims, prie paskyros gali prisijungti neribotas kiekis žmonių. Tokiu būdu šeimos ūkio planu gali naudotis visi turintys slaptažodį, mat įrenginių, kurie yra prisijungę prie paskyros, skaičius nebuvo ribojamas. Šiuo metu „Netflix“ riboja tik tai, kiek skirtingų įrenginių vienu metu gali žiūrėti „Netflix“ iš vienos paskyros – ne daugiau nei 3.
„Netflix“ jau pristatė naują reklamos planą, kuris yra pigesnis nei įprastas, tačiau žiūrovai mato reklamas. Be nauji analitinės bendrovės „Antenna“ duomenys rodo, kad tik 9 proc. „Netflix“ registracijų JAV lapkričio mėn. buvo atliktos „Basic with Ads“ planui.
Tikslūs metodai, kaip bus uždrausta dalintis slaptažodžiais – neaiškūs. Tačiau kompanija renka didelius naudotojų duomenų kiekius, o slaptažodžių dalijimąsi galima nustatyti pagal IP adresus, įrenginio ID ir paskyros veiklą.
Jungtinės Karalystės „Netflix“ naudotojams dalintis slaptažodžiais gali tapti dar sudėtingiau, nes JK priežiūros tarnyba slaptažodžių dalijimąsi vadina neteisėtu. Intelektinės nuosavybės tarnyba kartu su „Facebook“ savininke „Meta“ paskelbė naujas tai apibrėžiančias gaires.
Tiesa, „Netflix“ niekada nenurodė, kad tokiais atvejais bus imtąsi kokių nors teisinių veiksmų.