JAV pirkėjai pirktų ir kiek brangesnį „Apple” televizorių (52)
Vis daugiau įvykių rodo, jog „Apple“ veikiausiai žengs į televizorių rinką. Dar šį rudenį kalbėjome apie galimą kompanijos televizorių ir jam pritaikytą paslaugą, bet minėjome, su kokiomis problemomis susiduria „Apple“. Visgi atrodo, jog tai jos nesustabdys.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Po „Apple“ vadovo Timo Cooko pareiškimo, jog šiuolaikinė televizija yra atgyvena, daugelis tai suprato kaip kompanijos norą žengti į šią rinką ir pristatyti kažką kitokio. O T. Cooko žodžius, kad „mūsų kompaniją labai domina ši rinka“, kitaip turbūt ir nebuvo galima suprasti, bet „Apple“ vadovas nuo tolimesnių komentarų susilaikė.
Iškart po to pasipylė naujienų virtinė apie „Apple“ televizorių, tačiau tai tik tėra gandai, bet štai „Morgan Stanley“ rinkos tyrimų bendrovės tyrimas pasirodė esąs visai įdomus. Taip yra dėl to, jog buvo analizuojamos galimos kompanijos televizoriaus pardavimų apimtys ir pirkėjų požiūris.
Kaip parodė tyrimas, dažnas JAV pirkėjas sutiktų mokėti už išmanųjį televizorių 20% daugiau, jei jis būtų pagamintas „Apple“. Kompanijos televizorius galėtų kainuoti apie 1000 JAV dolerių, jų vien JAV būtų galima per metus parduoti apie 13 milijonų, o jei toks įrenginys pasirodytų ir kitose didžiausiose pasaulio rinkose, šį skaičių būtų galima padidinti apie keturis kartus.
Kalbant skaičiais, pasak „Morgan Stanley“, apie 47% respondentų būtų susidomėję nusipirkti „Apple“ televizorių, o štai tik 23% ir 21% yra susidomėję įsigyti atitinkamai „iPhone“ išmanųjį telefoną ar „iPad“ planšetinį kompiuterį. Pasak analitikės Katy Huberty, daugelis „Apple“ televizorių pirktų tik dėl to, jog jau turi kokį nors pastarosios kompanijos produktą. Taip „Apple“ kuria savą ekosistemą, kurią sudaro įvairių produktų virtinė.