Miesto žvėriukas! Modernus dizainas, ultra lengvas, smagiai valdomas, galingas ir greitas. Išbandėme neregėtą el. dviratį (Video, Foto, „Engwe P20“ apžvalga)  ()

„Engwe P20“ - ką tik pristatytas el. dviratis. Toks, kokio šis gamintojas dar niekada nėra pristatęs. Modernaus dizaino, ultra lengvas, galingas, greitas, ypatingai smagiai valdomas, kompaktiškai sulankstomas, puikūs techniniai sprendimai. Ar viskas taip tobula? Na, šis dviratis skirtas tikrai ne kiekvienam.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

   
Rekordinė kaina!

„Engwe P20“ 

1199€ -100€ 1199€

1099€

Imu!

iš Lenkijos

premjeros pasiūlymas

nemokamai į Lietuvą pristatys per 5-9 d.d.

Visus mokesčius sutvarko pardavėjas

„Engwe P20“

Privalumai: 

  • pasaulinė naujiena;
  • labai greitas pristatymas į Lietuvą;
  • pilnas komplektas su purvasaugiais ir metaline bagažine;
  • visi reikalingi raktai, išsami instrukcija anglų kalba, lengvas surinkimas;
  • aukščiausia pagaminimo ir surinkimo kokybė, 6061 aliuminio lydinio rėmas, idealios suvirinimo siūlės;
  • išimama „Samsung“ 36V 9,6Ah (345,6Wh) baterija, užrakinama (dviejų raktų komplektas), įkraunama per 5-6 val.;
  • vienu įkrovimu iki 100 km, drauge minant pedalus;
  • palaikomi 3 pagalbiniai važiavimo režimai, kinta el. variklio galia, yra atskiras Push režimas;
  • galima važiuoti vien el. variklio arba vien žmogaus jėga;
  • maks. 30 km/h;
  • 250W (maks. 600W), 38Nm variklis galiniame rate, padeda lengvai įveikti įkalnes. Dirba stulbinamai tyliai ir sklandžiai;
  • anglies pluošto pavaros diržas, kuris valdo sukimo momentą daug geriau nei įprasta grandinė, todėl važiavimas tampa ramesnis, sklandesnis ir tylesnis - tarnaus bent 33 000 km;
  • pradūrimams atsparios garsaus pasaulyje Kenda gamintojo K-Shield 20 x 1,95 colių dydžio padangos, puikus sukibimas, gerai amortizuoja nedidelius kelio nelygumus;
  • 160mm diskai, dvigubi hidrauliniai diskiniai stabdžiai - puikus stabdymas;
  • reguliuojamo aukščio vairas ir balnelis;
  • priekyje ir gale ryškios LED šviesos. Yra atskirai posūkių signalų šviesos. Jos aktyvuojamos su mygtukais ant vairo;
  • LCD ekranas, daug informacijos;
  • labai įdomus sulankstymo mechanizmas, kokybiškas, nulenkiamas ir vairas su pedalais, tampa itin kompaktiškas: 90 x 42 x 62 cm;
  • sveria tik 18,5 kg, bet atlaiko iki 120 kg apkrovas;
  • geriausiai tinka 155-190 cm ūgio žmonėms;
  • IPX4 reitingas (baterijai) ir IPX6 (dviračiui), geriausia naudoti nuo -5 iki +45 laipsnių Celsijaus temperatūroje;
  • Europinių standartų atitikimas: CE, RoHS, UL, EN15194:2017.

Trūkumai:

  • nepalaiko Kruizo režimo;
  • nėra amortizatorių;
  • nėra geriausias pasirinkimas važinėti miškingais keliais, šis modelis skirtas keliauti lygiais miesto ir užmiesčio keliais.

„Engwe“ kompanija švenčia savo 10-ąjį gimtadienį!

Besidomintys elektriniais dviračiais ir jų naujienomis tikrai bus girdėję šios kompanijos pavadinimą. Jų modelių galima įsigyti tiek Lietuvos parduotuvėse, tiek ir užsienio.

Trumpai kalbant, „Engwe“ kompanija įkurta 2014 metais. Jų pagrindinis dėmesys skiriamas aukštos kokybės elektriniams dviračiams už prieinamą kainą. Dabar per metus parduoda ne mažiau kaip 100 000 el. dviračių.

Orientuojasi į off-road tipo storų ratų el. dviračius. Pastaraisiais metais gamina ir įprastoms kelionėms pritaikytus. Surenkami dviračiai Kinijoje. Parduodami visame pasaulyje. Populiarūs JAV, taip pat Kanadoje. Europoje išskirstomi iš Lenkijos sandėlio. Turi atstovybes Europoje ir netgi Lietuvoje (Vilniuje) remonto centrą.

Suteikiamos pinigų grąžinimo ir el. dviračiams garantijos. Nuolat dirbantis ir greitai reaguojantis klientų aptarnavimo skyrius, kuris ir atsako bei išsprendžia bet kokį klausimą.

Ir dabar „Engwe“ kompanija švenčia savo 10-ąjį gimtadienį!

Ta proga visiems perkantiems jų parduotuvėje už daugiau kaip 650€ atsiųs 199€ vertės dovanų.

Nepraleiskite progos ir laimėti įdomių prizų kiekvieną balandžio sekmadienį! Padovanos net 200 nuostabių prizų, tarp kurių – 6 naujutėlaičiai elektriniai dviračiai, išskirtinės nuolaidos iki 500€, baterijos ir spynos.

Tereikia apsilankyti oficialiame parduotuvės puslapyje čia ir užsiprenumeruoti naujienlaiškį.

Ir didžioji naujiena ta, kad gimtadienio proga pristato visiškai naują el. dviratį - „Engwe P20“.

Prisipažinsiu, kad jis mane labai nustebino. Pirmiausiai, tai išvaizda. Visiškai nebūdingas stilius fat-bike dviračius gaminančiai kompanijai.

Panašu, kad 10-ies metų sėkminga veikla kompaniją jau išaugino iš pirminės pasirinktos krypties ir „Engwe P20“ taps tuo modeliu, kuris į „Engwe“ prekės ženklą privers pažiūrėti visiškai kitokio tipo žmones. Ne tik tuos, kurie iki šiol ieškodavo storų ratų el. dviračių tankų. „Engwe P20“ jiems yra visiška priešingybė.

„Engwe P20“ - NAUJAUSIAS KOMPANIJOS EL. DVIRATIS, KOKIO DAR NEBUVO

Pristatymas, pakuotės turinys, surinkimas

Ir štai į mano rankas pakliuvo pats naujausias jų modelis - „Engwe P20“.

Jį gamintojas iš Lenkijos sandėlio pristatė per keletą dienų. Kurjeris atvežė tiesiai prie namų durų. Viskas labai tvarkingai supakuota.

Beje, paspaudę ant bet kurios nuotraukos - galite priartinti vaizdą ir detaliau apžiūrėti jus dominančias detales.

„Engwe P20“ išpakavimas ir surinkimas:

Tad pakuotėje gavau visas reikalingas detales ir įrankius. Belieka tik išsipakuoti, patogiai pasiruošti dviračio surinkimo vietą ir pradėti darbus.

Pažymiu, pridėta išsami instrukcija anglų kalba, yra ir paveikslėliai. Nurodyti esminiai surinkimo momentai.

O geriausia, tai tiesiog pasižiūrėkite aukščiau pateiktą vaizdo įrašą. Labai puikiai parodo, kaip surinkti šį dviratį. Tą bus lengva padaryti net ir niekada to nedariusiems.

Puiku yra tai, kad gamintojas atsiunčia pilnavertį komplektą - su plastikiniais purvasaugiais ir metaline bagažine. Tad nieko pirkti atskirai nereikės, kas sutaupo laiko ir pinigų. Tokie kokybiški aksesuarai neretai kainuoja ganėtinai nepigiai.

„Samsung“ originali baterija - 36V 9,6Ah

Pakuotėje yra ir du raktai, skirti atrakinti baterijai ir ją išimti iš dviračio. Ją galite įkrauti tiek prie rozetės gabendami visą dviratį, tiek patogiai išėmę bateriją.

Tad kol surinkinėjau dviratį, pajungiau bateriją krautis. Pilnai įkrovus įkroviklio indikatorius iš raudonos spalvos pakinta į žalios spalvos.

Kokybiškas įkroviklis, per visą įkrovimo laiką išlieka ganėtinai vėsus, neskleidžia kokių keistų garsų ar kvapų. Kokybiškai pagamintas.

Kaip ir pati „Samsung“, Pietų Korėjos technologijų milžinės, žinomos visame pasaulyje, 36V 9,6Ah (345,6Wh), ličio jonų tipo baterija.

Baterija įkraunama per maždaug 5-6 val.

IPX4 reitingas (baterijai) ir IPX6 (dviračiui), tad galite drąsiai važinėtis ir lietui lyjant. Geriausia dviratį naudoti nuo -5 iki +45 laipsnių Celsijaus temperatūroje

Su užrakinimu, yra dviejų raktų komplektas, tad vieną naudokite kaip atsarginį.

Ant baterijos šono, po dangteliu, yra įjungimo/išjungimo mygtukas. Pirmiausiai jį paspauskite, o tada ant vairo valdymo ekranėlio korpuso dviračio aktyvavimo mygtuką.

Baterija žiauriai patogiai išimama. Dažniausiai baterijos būna įdėtos korpuso viduje, kas nėra taip patogu išimti. O čia pasukai raktą ir pasiėmei. Vos pora sekundžių darbo.

Kiek galima nuvažiuoti vienu įkrovimu?

Gamintojas tvirtina, kad baterijos energijos užteks įveikti 100 km, čia drauge minant pedalus.

Su „Engwe P20“ galima važiuoti trimis būdais: vien žmogaus jėga, papildomai pagelbėjant el. varikliui ir vien elektros energija.

Skamba ambicingai tie 100 km, turint 36V 9,6Ah (345,6Wh) bateriją. Nėra pati talpiausia. Visgi, energija naudojama labai efektyviai. Ypač minant pedalus ir drauge naudojant el. variklio jėgą ir baterijos energiją.

Tad nesistebiu, jog gamintojas akcentuoja būtent šį 100 km atstumą prie tokių sąlygų. 

Testavimo metu didžiąją kelio dalį (70-80 proc.) važiavau vien elektros variklio pagalba, likusį atstumą papildomai mindamas pedalus ir tuo pačiu man pagelbėjant varikliui. Ir nuvažiavus praktiškai 20 km sunaudota apie 40 proc. baterijos energijos.

Tad su mano 85 kg svoriu tai padorūs rodikliai. Vien elektra lygiu asfaltuotu keliu čia galima drąsiai nuvažiuoti 40 km. O minant pedalus ir pagelbėjant el. varikliui, tai priartėsite ir prie tų 100 km. Ypatingai jei esate mažesnio svorio.

Įdomus šviesų sprendimas - su posūkių signalais

„Engwe P20“ el. dviratis priekyje turi korpuse integruotą ryškiai šviečiantį LED žibintą. Atrodo stilingai, moderniai, toks švarus dizainas.

O štai gale yra dvigubi Stop ir posūkių žibintai.

Priekines ir galines šviesas galite įjungti/išjungti. Stop taip pat šviečai automatiškai stabdymo metu.

O štai posūkius valdome su ant vairo esančiais mygtukais, ant kurių nupieštos rodyklės. Sugalvojote sukti į kairę, tai atitinkamą mygtuką paspaudėte ir pradės mirksėti kairysis galinis žibintas. Į dešinę - viskas atitinkamai vyksta.

Atlikę posūkį dar kartą paspaudžiate mygtuką ir mirksėjimas išsijungia.

Šiaip visai smagus ir naudingas dalykas. Ypač tamsiuoju paros metu. Ir jei dar nutiks taip, kad teks važiuoti važiuojamąja kelio dalimi, su bendru transporto srautu. 

Asmeniškai tai vertinu, kaip labai naudingą ir saugumo suteikianti priedą. Kitiems eismo dalyviams iškart parodysite apie savo tolesnius ketinimus ir išvengsite pavojingų situacijų.

Įdomus „Engwe P20“ sulankstymo mechanizmas

Dar viena šio el. dviračio įdomybė, tai jo sulankstymas.

Ant galinio rato pritvirtinta metalinė plokštelė, o ant priekinio turėsite patys prisukti magnetą. Ši detalė įdėta į pakuotę. Šiaip joje rasite viską, įrankius dviračio surinkimui irgi.

Gamintojas tokį dalykėlį sugalvojo tam, kad, nenulenkus vairo būtų galima supakuoti dviratį taip, kad jis nesibraižytų ir jį būtų galima patogiai transportuoti. Pavyzdžiui, dalį kelionės tęsiant viešuoju transportu.

Štai čia puikiai matyti, kaip tokiu atveju yra sulankstomas „Engwe P20“ el. dviratis.

Įdomus ir dar vienas praktiškas sprendimas dviratį tiesiog įridenti į viešąjį transportą. Nereikės paties dviračio kelti.

Žinoma, jei manote, kad jums to nereikia, tai tos magnetinės detalės prie priekinio rato galite ir nepritvirtinti.

„Engwe P20“ vairas taip pat yra nulenkiamas, dėl ko dviratis tampa dar kompaktiškesnis ir lengvai tilps į tą pačią automobilio bagažinę.

Norint sulankstyti dviratį, tai tereikia atlenkti korpuso centre esantį fiksatorių ir perlenkti dviratį per pusę.

Taip pat galite iki žemiausio lygio nuleisti balnelį su vairu ir sulenkti dviračio pedalus. Taip pasieksite maksimalų kompaktiškumą ir dviratis bus 90 x 42 x 62 cm išmatavimų.

Reguliuojami vairo ir balnelio aukščiai

Labai gerai ir tai, kad šiame dviratyje galima pasirinkti sau tinkamiausius dviračio vairo ir balnelio aukščius.

Vairo aukštis yra 104-120 cm rėmuose. Ant strypo yra gradacija, kas irgi padeda orientuotis ir neiškelti strypo per daug aukštai.

Analogiška situacija ir su balnelio strypu. Balnelio aukštis 76-102 cm rėmuose.

Strypo vidinė dalis dengta silikonu, tai balnelio strypas nesibraižo. Svarbiausia fiksatorių gerai sureguliuoti, kad stipriai užfiksuotų.

Iškėlus dviračio vairą ir balnelį, tai ant šio „Engwe P20“ el. dviračio puikiai jausis ir stambus asmuo.

6061 aliuminio lydinio rėmas, labai kokybiškai surinktas ir suvirintas, tad atlaiko iki 120 kg apkrovas.

Geriausiai tinka 155-190 cm ūgio žmonėms. Esu 183 cm ūgio ir ant dviračio jaučiausi puikiai. Dar liko labai daug balnelio ir vairo aukščių rezervo.

Galingas variklis

El. dviratis turi 250W (maks. 600W), 38Nm sukimo momento variklį galiniame rate.

Smagus varikliukas. Dirba tyliai ir iškart duoda savo galią. Greitas įsibėgėjimas. Dviratis sveria tik 18,5 kg, kas yra ypatingai nedaug, tad su tokia galia gauname maksimalų važiavimo malonumą. Dviratis labai manevringas ir smagus važinėtis.

Diržas, kuriam nereikės priežiūros net 33 000 km

„Engwe P20“ išskirtinis ir tuo, kad turi anglies pluošto pavaros diržą, kuris valdo sukimo momentą daug geriau nei įprasta grandinė, todėl važiavimas tampa ramesnis, sklandesnis ir tylesnis.

Vien tokie diržai kainuoja nuo 150 eurų. Tačiau jų kokybė garantuota. 

33 000 km nereikalauja jokios priežiūros, jokio tepalo, jokių rūdžių.

ES reikalavimų atitikimas

Gamintojas ypatingai pabrėžia, kad šis el. dviratis 100 proc. atitinka griežtus Europinius standartus ir yra galimas naudoti Europos Sąjungos šalyse.

„Engwe P20“ atitinka šiuos standartus: CE, RoHS, UL, EN15194:2017.

Dvigubi hidrauliniai diskiniai stabdžiai

Puiku ir tai, kad šiame dviratyje turime 160mm diskus ir dvigubus hidraulinius diskinius stabdžius. 

Toli gražu ne kiekviename tokios kainos modelyje galime rasti būtent tokius stabdžius.

Šie stabdžiai veikia tokiu principu, kad paspaudus rankenėlę, vamzdelyje (šiuose stabdžiuose nenaudojamas trosas) esantys skysčiai veikia stūmoklius, kurie suspaudžia diską. Hidrauliniai stabdžiai yra labai lengvai valdomi, turi didelę stabdymo galią, todėl dažnai naudojami greitojo nusileidimo dviračiuose. Jiems reikia daug mažiau priežiūros ar remontų nei mechaniniams diskiniams stabdžiams: purvas sunkiau gali pakenkti vamzdeliams, jei jie buvo tinkamai pritvirtinti.

O čia viskas surinkta nepriekaištingai.

Puikios kokybės „Kenda“ K-Shield 20 x 1,95 ratai

Šie ratai pritaikyti ir sudėtingesniems paviršiams, atsparūs pradūrimams.

„Kenda Tires“ jau nuo 1962-ųjų Taivanyje įsikūrusi padangų gamintoja. Dabar savo gamyklas turi ne tik Taivanyje, bet ir žemyninėje Kinijoje, Vietname ir Indonezijoje. Taip pat JAV dirba įsigijusi vietines kompanijas ir ten gamina padangas: netgi ir automobiliams. Turi savo atstovybes Europoje. Pasaulinis gamintojas.

K-Shield yra vienas naujausių kompanijos technologinių pasiekimų, puikiai įvertintas ir Vokietijos specialistų.

K-Shield technologijos dėka po protektoriaus sritimi esantis aramido ir keramikos dalelių sluoksnis apsaugo padangą nuo pradūrimų ir pailgina bendrą padangos tarnavimo laiką.

Platus vairas, patogus valdymas

Vairas platus, su patogiomis rankenomis, lengvas valdymas. Yra visi reikalingi valdymo mygtukai.

Kairėje pusėje rasite LCD ekranėlį. Ryškus informacinis LCD ekranėlis: šviesų indikatorius, pasirinktas režimas, greitis, maksimalus greitis, vidutinis greitis, nuvažiuotas kelionės atstumas, bendras atstumas, kelionės laikas ir kt.

Toje pačioje pusėje yra posūkių signalai ir garsinis signalas. Pastarąjį galite pritvirtinti ir kitoje vairo pusėje. Kaip jau jums patogiau.

O dešinėje pusėje yra akceleratoriaus rankenėlė. Toks savotiškas sprendimas. Asmeniška labiau mėgstu, kai būna toks, kaip motocikluose sprendimas - ant vairo rankenos pasukamas akceleratoriaus valdymas, o ne atskirai, kaip šiuo atveju.

Bet suprantu, kodėl gamintojas taip padarė. kai kuriose ES šalyse, pvz., Ispanijoje, dėl vietinių taisyklių yra nelegalu ant el. dviračio turėti atskirą akceleratoriaus valdymo galimybę, tad gamintojas su „Engwe P20“ taip ir padarė, kad būtų lengva jį nuimti, jei yra toks poreikis. Ir naudoti el. dviratį be taisyklių pažeidimų. Mūsų atveju tas negalioja.

Kaip atrakinti greitį? Kokie režimai?

Gamintojas nurodo, kad važiuojant vien elektra maks. greitis yra 25 km/h. Ir nutyli apie greičio atrakinimo galimybę. Kaip ir logiška. Kad dviratis išliktų ES reikalavimų rėmuose.

Visgi, galima jį kiek pakelti - iki 30 km/h. Ką daryti?

  • Ant baterijos, po dangteliu, paspaudžiate įjungimo mygtuką.
  • Valdymo ekranėlio viršuje paspaudžiate įjungimo mygtuką.
  • Įsijungus ekranui iškart nuspaudę palaikykite M mygtuką - taip pateksite į parametrus.
  • Toliau keliaudami su rodyklėmis surasite Speed, spaudžiat M, su rodyklėm pakeliat greitį iki 99, išeinat iš parametrų ir turit 30 km/h greitį.

Šiaip yra gana įdomus dalykas, važiuojant vien el. varikliu. Tada kaip ir nėra atskirų greičio režimų. Spaus el. dviratis iki maksimumo. Ir įsibėgėjimas išties smagiai greitas.

O štai su pagalbiniais režimais, minant pedalus + el. variklis, čia jau turime 3 pagalbinius režimus. Kuo aukštesnis, tuo labiau pagelbėja variklis. Įveikti normalius kalnus renkuosi 3 režimą, tai užvažiuoju tarsi minčiau lygiu keliu. Puikiai padeda.

Yra Push režimas - iki 5 km/h greitis.

Deja, bet nėra Kruizo režimo. Tad važiuodami vien elektros varikliu turėsite visą laiką laikyti nuspaudę akceleratoriaus rankenėlę.

O kaip minimas vien žmogaus jėga?

Kadangi čia turime anglies pluošto diržą, tad ir gauname vieną pavarą. Tačiau to ir gana, kadangi čia pirmiausiai yra elektrinis dviratis. Itin lengvas ir manevringas. Ir minti vien žmogaus jėga jį yra taip pat lengva.

Be abejo, į kokį kalną kopti vien kojų ištverme jau yra ką veikti, tad variklio aktyvavimas čia yra praktiškai būtinas. Lygiu keliu ir be variklio smagiai važiuosite. O jį aktyvavę kelionę įveiksite dar lengviau.

Galutinis verdiktas. Ką gi manau apie „Engwe P20“?

Išskirtinis el. dviratis. Be abejonių. Ir vien jau tai, kad fat-bike dviračius gaminanti kompaniją pristatė tokį ultra lengvą modelį.

Sveria vos 18,5 kg. Kokybiško metalo rėmo, atlaiko 120 kg apkrovas, galima važinėtis kiaurus metus. Įspūdinga.

Ir variklis kokybiškas, įdėjo išimamą Samsung bateriją, hidrauliniai diskiniai stabdžiai, anglies pluošto pavaros diržas, 35 km/h greitis, sulankstomas, reguliuojamas aukštis, su posūkių signalais ir kt.

Išties smagus dviratis miesto gyventojui ir tiems, kurių kelionės vyksta lygiais, asfaltuotais, dviračių takais. 

Jeigu mėgstate važinėtis miško keliais, ieškote kalnų dviračio ar kažko panašaus, tai „Engwe P20“ jums tikrai netinka. Čia nėra amortizatorių, dviratis nepritaikytas važinėtis ekstremaliais ir duobėtais keliais.

„Engwe P20“ skirtas ramiam pasivažinėjimui lygiais keliais, nuvažiuoti į darbą, kavinę, mokymosi įstaigą, pas bičiulius, drauge su jais smagiai aktyviai praleisti laiką išbandant naują dviračių maršrutą. „Engwe P20“ - yra miesto žvėriukas.

Jei ieškote kažko panašaus, bet tradicinio dydžio, tada rekomenduoju „Engwe P275 Pro“. Ten jau visai kito lygio aparatas. Mūsų apžvalgą galite paskaityti čia.

O jei ieškote fat-bike tipo modelio, su galingais amortizatoriais ir 45 km/h greičiu, tai tada „Engwe Engine X“ yra būtent tai, į ką verta atkreipti dėmesį. Šio el. dviračio apžvalgą rasite čia.




 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(8)
(3)
(5)

Komentarai ()