Tokios geros progos įsigyti naująjį „Xiaomi Mijia Pro“ elektrinį paspirtuką dar nebuvo: 41 % nuolaida, iš Vokietijos sandėlio ir pristatys per 3-5 dienas (Video)  (3)

Tai pats naujausias ir galingiausias „Xiaomi“ elektrinis paspirtukas. O dabar dar siūlomas iš Vokietijos sandėlio už puikią kainą. „Xiaomi Mijia Pro“ - buvo pristatytas šių metų vasario 18 dieną. Kaip jau galima suprasti, naujasis paspirtukas yra ankstesniojo „Xiaomi M365“ atnaujinimas. Pasižiūrėkime ką kompanija atnaujino ir ką gali pasiūlyti naujasis „Pro“ modelis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaina ir sąlygos

  • Šiuo metu elektrinis paspirtukas „Xiaomi Mijia Pro“ parduodamas už 534,90 €,
  • taikoma 41 % nuolaida,
  • Vokietijos sandėlio, tad nėra jokios rizikos dėl muito mokesčių,
  • į Lietuvą pristatys per 3-5 darbo dienas,
  • ribotas prekių skaičius.

Tai kuo gi „Xiaomi M365“ skiriasi nuo „Xiaomi Mijia Pro“? Bendrai, „Xiaomi Mijia Pro“ išlaiko daugumą „M365“ privalumų ir turi keletą reikšmingų patobulinimų.

„Xiaomi Mijia Pro“ padaugėjo baterijos energijos, nuvažiuojamas maksimalus atstumas padidėjo iki 45 km, atsirado valdymo skydelis bei paspirtukas tapo lengvesnis ir kompaktiškesnio dizaino. Bet apie viską pakalbėkime kiek detaliau.

„Xiaomi Mijia Pro“ jau yra valdymo skydelis ir jame galima matyti šešis bazinius dalykus: įskaitant realų greitį, baterijos energijos kiekį, nuvažiuojamą atstumą ir kt.

Tokio dalyko „M365“ neturi ir tenka galvoti, kaip pritvirtinti išmanųjį telefoną, jei norime programėlėje matyti šiuos parametrus. Programėlę galima naudoti tiek iš Xiaomi, tiek ir kitokias, pvz GPS Speedometer and Odometer. Beje, „Pro“ versija taip pat palaiko išmaniąją programėlę.

Taip pat valdymo skydelyje yra įjungimo/išjungimo mygtukas. Pastarąjį tereikia trumpai nuspausti ir įjungiamas „Pro“ paspirtukas, o norint jį išjungti, reikia nuspausti maitinimo mygtuką ir jį palaikyti 3 sekundes.

Verta paminėti ir tai, kad „Pro“ versijoje jau yra trys važiavimų režimai: energijos taupymo, standartinio ir sporto režimai. Atitinkamai keičiasi ir maksimalus paspirtuko greitis.

Kalbant apie „Pro“ bateriją, tai jis turi 474Wh, 18650 formato ličio jonų bateriją. Baterijos energijos užteks iki 45 km ir „Pro“ palaiko vadinamą „energijos regeneravimo sistemą“. Tai reiškia, kad yra išnaudojama paspirtuko kinetinė energija ir ji paverčiama elektros energija.

Kaip ir „M365“, taip ir „Pro“ yra sulankstomas bei gali būti patogiai transportuojamas. Tiesa, „Pro“ yra lengvesnis ir sveria 14,2 kg. (maždaug 1,5 kg lengvesnis), o tai yra dar vienas jo privalumų.

Akivaizdu, jog „Pro“ turi nemažai atnaujinimų: galingesnę bateriją, didesnį nuvažiuojamą atstumą, turi valdymo ekraną ir yra lengvesnis už pirmtaką. Rimti privalumai.

Vienas iš minusiukų, kad galingesnę „Pro“ bateriją pilnai įkrauti užtruks 8-9 valandas, kai „M365“ ją įkrauti užtrunka apie 5,5 valandos. Tačiau už tai gauname papildomus 15 km.

Tad „Pro“ versija turi praktiškai vien pliusus ir akivaizdu, jog jis bus nemažiau, o gal netgi savo populiarumu pralenks „M365“ elektrinį paspirtuką.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(18)
(18)
(0)

Komentarai (3)