Kinų milžinas „Xiaomi“ ateina į Lietuvą  (2)

Santykinai nebrangius ir tikrai neprastos kokybės „Xiaomi“ išmaniuosius įrenginius pamėgę Lietuvos vartotojai dabar juos galės įsigyti ir visiškai oficialiai, ir pritaikytus Europos ryšio standartams. Tačiau nors „Xiaomi“ įrenginiai ir lieka neprastos kokybės, kainos pranašumas oficialiose prekyvietėse praktiškai sutirpsta.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Xiaomi“ įrangą platinanti ir pardavimų strategiją Europoje pati kurianti bendrovė „ABC Data“, prieš metus panašiu būdu įžengusi į Lenkijos rinką, prekybos partneriu Lietuvoje pasirinko mobiliojo ryšio operatorių „Telia“.

„Telia“ salonuose bus galima įsigyti šios jaunutės Kinijos įmonės gaminius.

„Xiaomi“ veiklą pradėjo 2011 metais, tad, nepaisant milžiniško žinomumo ir labai išplėstos veiklos geografijos, dar vadina save startuoliu.

„Lietuva tapo viena pirmųjų Europos Sąjungos valstybių, kurioje „Xiaomi“ išmanieji telefonai ir kiti gaminiai yra platinami oficialiai.

Tai yra labai svarbu, nes vartotojai gali įsigyti „Xiaomi“ telefonus su regionui, šiuo atveju Europai, pritaikyta programine įranga ir naudotojo sąsaja lietuvių kalba.

Be to, yra užtikrinamas garantinis aptarnavimas, kurį vykdo autorizuoti servisai“, – sako „ABC Data Lietuva“ direktorius Tomas Janušauskas.

Kiekvienas „Telia“ salonuose parduotas „Xiaomi“ išmanusis telefonas bus paženklintas specialiu serijiniu numeriu. Tai padės atskirti oficialaus platintojo parduodamus įrenginius nuo tų, kurie įsigyjami pas neoficialius tiekėjus.

Perkantieji pastaruosius rizikuoja gauti telefonus su ES rinkai nepritaikyta programine įranga, susidurti su kitais naudojimo trikdžiais.

„ABC Data Lietuva“ platinamiems „Xiaomi“ išmaniesiems telefonams ir kitiems įrenginiams Lietuvoje taip pat bus užtikrinamas pilnas garantinis aptarnavimas, kurį teiks autorizuotas servisas.

Tiesa, nemokamas garantinis aptarnavimas žadamas tik „Telia“ salonuose įsigytiems telefonams – Azijos regionui skirti įrenginiai apskritai nebus aptarnaujami dėl to, kad nuo Europos regionui skirtų įrenginių jie skiriasi ir techniškai (tarkime, Europos regionui skirtuose įrenginiuose gali būti naudojama „Qualcomm“ platforma, o išoriškai identiškai atrodančiuose vietinei rinkai skirtuose aparatuose „MediaTek“ įranga). Naudojimui Europoje skirti aparatai, įsigyti ne per „Telia“, bus taisomi už užmokestį.

„Telia“ privačių klientų vadovo Norberto Žiobos teigimu, Lietuvoje jau kurį laiką nebuvo pristatyta naujų išmaniųjų telefonų prekės ženklų, nors rinkos prisotinimas dar nėra maksimaliai išnaudotas.

„Išmaniųjų telefonų pasiūla pasaulyje auga, o vartotojai domisi ir nori išbandyti naujoves. Įvertinę tai plečiame išmaniųjų telefonų pasirinkimą savo salonuose ir tikime, kad naujas prekės ženklas ras savo gerbėjų, ieškančių kokybės už patrauklią kainą“, – sako N. Žioba.

„Telia“ prekybos salonuose, iš pradžių klientams bus siūlomi keturi populiariausi „Xiaomi“ telefonų modeliai – tai „Redmi 4A“ (159 eurai), „Redmi Note 4“ (259 eurai), „Redmi 4X“ (209 eurai) ir „Mi Note 2“ (799 eurai).

Palyginimui, vienoje populiarioje interneto parduotuvėje „Redmi Note 4“ galima įsigyti už 160 eurų, „Redmi 4X“ – 100 eurų, „Mi Note 2“ – 584 eurus. Visų įrenginių versijos – tarptautinės, t. y., pritaikytos darbui su Europos Sąjungoje naudojamais 4G dažniais.

Kita vertus, reikia įvertinti tai, kad perkant telefonus internetu gali kilti sunkumų dėl garantinio aptarnavimo ir draudimo.

Ateityje Lietuvoje ketinama pasiūlyti ir daugiau išmanių „Xiaomi“ įrenginių bei aksesuarų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
Autoriai: Vaidas Neverauskas
(16)
(41)
(-25)

Komentarai (2)