„Xiaomi“ kompanijai 2017 metai buvo fantastiški: pagal augimą ji jau aplenkė tokius gigantus kaip „Apple“, „Samsung“ ir „Huawei“ kartu sudėjus ()
Besibaigiant 2017 metams „Xiaomi“ kompanija pasiekė tai, ko nesugebėjo net tokios kompanijos kaip „Samsung“, „Apple“ ar „Huawei“. „Xiaomi“ dvigubino savo ketvirčio pardavimus. Kai kitos kompanijos patyrė nuosmukį ar nuolatinius pakilimus ir nuosmukius, Kinijos kompanija „Xiaomi“ tik augo ir pardavė 14 milijonų išmaniųjų telefonų daugiau nei lygiai prieš metus tokiu pačiu laikotarpiu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis rodiklis „Xiaomi“ kompanijai tarsi vyšnia ant viso torto. Juk visi 2017 metai „Xiaomi“ kompanijai buvo nuostabūs. Jie sugebėjo parduoti 92,4 milijonus išmaniųjų telefonų, kai 2016 metų rezultatai siekė 53 milijonus. Tai yra išties didžiulis – 74,5 % padidėjimas.
Vien ko verti tokie „Xiaomi“ telefonai kaip „Mi Mix 2“ (rašėme apžvalgą) ar „Mi A1“ (pirmasis telefonas, kuris gavo „Android 8.0 Oreo“). Didieji telefonų gamintojai turėtų labai stipriai sunerimti, ypač dėl tam tikrų „Xiaomi“ kompanijos veiksmų.
„Xiaomi“ kompanija 2017 metais intensyviai įžengė į Ispanijos rinką, tai buvo dar vienas rimtas kompanijos žingsnis į vakarų rinką. Kaip rodo „IDC“ pateikta statistika, tokie geri „Xiaomi“ kompanijos rezultatai buvo nulemti „Redmi 5A“ išmaniojo telefono išleidimo. Ypač tai pastebima stipriai augančiose rinkose, tokiose kaip Rusija, Indija ir Indonezija.
Kiti patys populiariausi „Xiaomi“ telefonai matomi perkamiausių sąraše.
Iš „IDC“ pateiktų rezultatų matome, kad kylanti Kinijos „Xiaomi“ bendrovė yra 5-ta didžiausia išmaniųjų telefonų gamintoja visame pasaulyje. Ji labai didelį dėmesį skiria fizinėms mažmeninės prekybos vietoms.
Pagaminti ir išleisti telefoną į prekybą teoriškai yra gana paprasta bet kuriame regione, tačiau svarbiausia yra ne tik parduoti, bet ir užtikrinti nuolatinį vartotojų palaikymą. Tokia „chemija“ vartotojams yra ypač svarbi.
Tokie flagmanai kaip „OnePlus“ ir „Honor“ buvo labai populiarūs ne tik Kinijoje, bet ir kitose šalyse, kuriose „Xiaomi“ vardas tampa vis labiau žinomas ir pirkėjų geidžiamas. O prie to labai stipriai prisideda mažmeninės prekybos vietos.
Žinoma, „Xiaomi“ pardavimų statistikos vertinimas yra su tam tikra perspektyva. „Apple“, „Samsung“ ir „Huawei“ kompanijų apyvartos lenkia „Xiaomi“ daugiau nei 3 kartus. Tačiau nei viena iš penkių geriausius rezultatus demonstravusių kompanijų („Samsung“, „Apple“, „Huawei“, „Oppo“, „Xiaomi“) taip sparčiai per 2017 neaugo kaip „Xiaomi“.
Tiesą sakant, daugelis iš jų netgi stagnuoja. Pavyzdžiui, „Samsung“ pardavimų pokytis siekia 1,9 %, o „Apple“ vos 0,2 %, net įskaitant taip išreklamuotą „iPhone X“.
2018 metai bus išties įdomus išmaniųjų telefonų rinkoje, o „Xiaomi“ kompanijos augimo „burbulas“ bus viena iš dažniausiai aptarinėjamų temų.
Gal jau visai greitai pamatysime ir naują „Xiaomi“ kompanijos telefoną mobiliųjų telefonų „MWC 2018“ parodoje? Visko gali būti, laukti liko visai nedaug. Jau vasario 25 d. Barselonoje prasidės „MWC 2018“ paroda.