„Samsung“, galimai, lėtina „Galaxy“ telefonų spartą įvairiose programėlėse (Video) ()
„Samsung Galaxy S22“ telefonų serija sulaukė iš esmės teigiamų atsiliepimų – pažįstamas dizainas, patobulintos vidinės dalys ir nuostabus ekranas. Tačiau „Galaxy“ telefonų programinė įranga visada sulaukdavo priekaištų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Remiantis keliomis ataskaitomis, Korėjos milžinas, galimai, apriboja daugelio programų našumą kai kuriuose „Galaxy“ telefonuose. Kaip pažymėjo „Android Authority“, per pastaruosius kelerius metus kai kurie gamintojai naudojo šią techniką, siekdami pagerinti baterijos veikimo laiką ir neleisti sisteminiam lustui perkaisti, jau nekalbant apie manipuliavimą testų programų rezultatais.
Į šią problemą pirmiausia dėmesį atkreipė GaryeonHan, o Korėjos socialinėje žiniasklaidoje tai patvirtino keli „Galaxy“ telefonų naudotojai. Kaip aiškėja, paveikiama ne mažiau nei 10 000 programų, dauguma jų yra žaidimai, kurie, kaip žinoma, yra reiklesni telefono aparatinei įrangai. Į sąrašą taip pat įtrauktos tokios programos kaip „Netflix“, „Microsoft Office“, „TikTok“, „Spotify“, „YouTube Music“ ir „Instagram“, taip pat kai kurios „Samsung“ programos, tokios kaip „Samsung Pay“, „Bixby“ ir „Secure Folder“.
Demonstraciniame vaizdo įraše GaryeonHan parodo, kaip vadinamoji „Samsung“ žaidimų optimizavimo paslauga (GOS) neleidžia sąraše esančioms programoms pasiekti visos „Galaxy“ telefonų spartos. Tuo tarpu testavimo programoms, tokioms kaip „Antutu“, „3DMark“, „GFXBench“ ir „GeekBench 5“, leidžiama veikti be jokių našumo apribojimų.