„Tesla“ politika sukėlė didelį skandalą: „Jie iš esmės žmogų apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad duotų tai, ką jis turėjo anksčiau“  (2)

„Jie iš esmės žmogų apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad duotų tai, ką jis turėjo anksčiau“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naudotos „Tesla“ pirkimas susijęs su tam tikra rizika.

Pagrindinis dalykas yra toks, kad jūs negalite naudotis visomis funkcijomis, su kuriomis automobilis buvo parduotas iš pradžių, nes yra apgailėtinas šalutinis poveikis, atsirandantis dėl vis dažniau prie interneto prijungtų transporto priemonių, kurio pradininkė pati „Tesla“.

Naujausiame pavyzdyje vairuotojas, įsigijęs naudotą 2013 m. „Model S“, dabar yra priverstas sumokėti 4500 USD, kad atrakintų visą transporto priemonės funkcijų asortimentą, rašoma neoficialaus „Tesla“ aptarnavimo centro „057 technology“ įkūrėjo Jasono Hugheso „Twitter“ paskyroje.

Štai kaip tai sumažėjo, pasak J. Hugheso. Automobilis, kuris anksčiau buvo parduotas du kartus, iš pradžių buvo su 60 kWh akumuliatoriumi, kuris po metų pagal garantiją buvo atnaujintas iki 90 kWh.

Kitaip tariant, tai vis dar buvo techniškai „Tesla Model S 60“, bet su „Model S 90“ akumuliatoriumi ir jo diapazonu.

Tada naujausias savininkas atnaujino „Tesla“ borto kompiuterį – ir prasidėjo problemos.

„Vėliau, kol automobilis stovėjo kelio važiuojamoje dalyje, „Tesla“ jam paskambino ir pranešė, kad rado ir ištaisė jo automobilio konfigūracijos klaidą“, – rašė J. Hughesas. „Jie nuotoliniu būdu užrakino automobilį, kad jis vėl būtų 60 kWh, nepaisant to, kad daugelį metų jis buvo 90 kWh“.

„Dabar jis turi apie 80 mylių mažesnį važiavimo atstumą“, – tęsė J. Hughesas, o tai prilygsta trečdalio transporto priemonės važiavimo atstumo praradimui „nuotoliniu būdu be įspėjimo“.

„Gamintojas iš esmės jį apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad atgautų tai, ką jis turėjo anksčiau“, – argumentavo Hughesas. „Tai tiesiog negerai“.

J. Hughesas bandė pats išspręsti problemą,  bet „be jokios pažangos“.

 

„Yra keistų būdų, bet nė vienas nėra idealus“, – „Twitter“ rašė jis. „Tesla“ visiškai nepadės“.

Tai toli gražu ne pirmas kartas, kai „Tesla“ nuotoliniu būdu išjungia funkcijas naudotose transporto priemonėse. Pavyzdžiui, 2020 m. prekiautojas nustatė, kad iš naudoto 2017 m. „Model S“ staiga buvo pašalintas ir patobulintas autopilotas, ir visiškas savarankiškas vairavimas, kurių vertė tuo metu buvo maždaug 8 000 USD.

Tai kenkia įmonės klientų aptarnavimo tarnybos reputacijai, taip pat kelia rimtų klausimų dėl jos transporto priemonių perpardavimo, priežiūros ir ilgalaikės vertės.

Remiantis neseniai atlikta mažmeninės prekybos paslaugų stebėjimo bendrovės „Pied Piper“ apklausa, elektromobilių gamintojai, tokie kaip „Tesla“ ir „Rivian“, atsilieka nuo kitų tradicinių automobilių gamintojų, kai kalbama apie klientų pasitenkinimą. „Tesla“ atsidūrė 21 vietoje iš 25 aukščiausios kokybės automobilių markių, atstovaujamų tyrime.

 

J. Hughesas neabejotinai domisi „Tesla“ – galų gale, jis valdo garažą, tačiau net jis išreiškė prieštaringus jausmus dėl asortimento problemos.

„Aš nesu gerbėjas ar neapkenčiantis“, – prisipažino J. Hughesas. „Aš tiesiog realistas. Jie daro kažką kvailo, aš į tai atkreipiu dėmesį. Daro kažką nuostabaus? Taip, aš taip pat į tai atkreipiu dėmesį.“

Žurnalistai susisiekė su „Tesla“ dėl komentarų, bet nesitiki juos gauti, nes bendrovė 2020 m. panaikino viešųjų ryšių skyrių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(6)
(0)

Komentarai (2)