[Žinios trumpai] Rusijoje visiška tragedija: skelbiama, kokius variklius ims gaminti Zavolžskio automobilių gamykla (1)
Rusijoje atnaujinta variklio ZMZ-523 gamyba. Jis buvo sukurtas dar 7-ojo dešimtmečio pradžioje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Apie tai pranešama „Drom“ svetainėje.
ZMZ-523 variklis sukurtas 1963 m. Būdamas 4,7 litro darbinio tūrio, jis išvysto vos 124 AG ir sunaudoja itin daug degalų.
Šis V8 yra šiek tiek patobulinta ZMZ-53 variklio, gaminamo Zavolžskio variklių gamykloje nuo 1963 m., modifikacija. Iš viso buvo pagaminta apie 6,5 mln. šių variklių.
Benzininis variklis ZMZ-523 buvo montuojamas į autobusus PAZ-3205 ir sunkvežimius GAZ-3308. 2021 m. jis buvo išimtas iš gamybos kaip pasenęs ir nepopuliarus, tačiau dėl sankcijų jo vėl prireikė. Faktas tas, kad dėl importuojamų komponentų trūkumo negalima gaminti modernesnių agregatų. ZMZ-523 bus galima įsigyti tiek su naujomis transporto priemonėmis, tiek antrinėje rinkoje.
ZMZ-523 turi paprastą apatinio veleno konstrukciją, o pagrindinis skirtumas nuo archajiškojo ZMZ-53 – karbiuratorius pakeistas degalų įpurškimu. 4,7 litro darbinio tūrio variklio galia siekia tik 124 AG ir 298 N∙m. Nepaisant to, Zavolžskio automobilių gamyklos atstovai teigia, kad V8 „pasižymi geromis dinaminėmis savybėmis komerciniams automobiliams“.
Pagal savo parametrus variklis pasižymi didelėmis degalų sąnaudomis – 22-30 l/100 km. Taip pat vėl bus gaminama ekonomiškesnė, dujas naudojanti versija ZMZ-524: jos galia – 138 AG ir 314 N∙m.