Į kelius išriedėjo pirmasis pasaulyje visiškai elektrinis „Scania“ autovežis ()
Vokietijos logistikos bendrovė „ARS Altmann Automobillogistik“ kasdieniams pervežimams pradėjo naudoti „Scania P 25“ su „Kässbohrer“ kėbulu ir priekaba.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nuo regioninių pervežimų iki savivarčių ir sunkvežimių su kranais: „Scania“ elektrinių sunkiasvorių transporto priemonių parkas vis plečiasi. Naujausias pasiekimas – pirmasis pasaulyje visiškai elektrinis „Scania“ autovežis, kurį visai neseniai pradėjo eksploatuoti Bravarijoje įsikūrusi logistikos milžinė „ARS Altmann Automobillogistik“.
230 kWh galios „Scania P 25“ elektrinį sunkvežimį „ARS Altmann“ naudoja automobilių transportavimui. „Scania“ su „Kässbohrer“ kėbulu ir priekaba užtikrina paprastą, saugų ir greitą automobilių pakrovimą ir iškrovimą „Šiuo autovežiu, neviršijant ilgio ir aukščio apribojimų, galima transportuoti iki aštuonių automobilių. Iki 42 tonų bendro svorio (maksimalus leistinas svoris Vokietijoje) elektrinis „Scania“ autovežis pilnai įkraunamas greičiau nei per 90 minučių, naudojant 130 kW įkroviklį (CCS 2),“ – teigia Thiemo Freyer, „Scania Electric Mobility“ produktų vadovas. Tai reiškia, kad pervežant automobilius iš gamyklos į saugojimo vietą, autovežio baterijas galima pilnai įkrauti automobilių pakrovimo ir iškrovimo metu, tad sunkvežimis tęsia kelionę jau su pilna akumuliatorių įkrova.
Naująjį „P 25“ jau išbandė ir keli bendrovės vairuotojai. Manfred Rakoczi, vienas naujojo autovežio vairuotojų, teigia: „Pirmieji įspūdžiai apie sunkvežimį – nuostabūs! Eksploatuoti labai patogu, o vairuoti, lyginant su dyzeliniu, – daug smagiau“.
„ARS Altmann“ šio elektrinio sunkiasvorio įsigijimui gavo 188 000 Eur dotaciją pagal bendrą bandomąjį projektą, kurį finansuoja Vokietijos federalinė skaitmeninių reikalų ir transporto ministerija.