Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xdmin 2011-03-07 22:39
1. Kaip tu taip padarytum?
2. As ir turejau tokia ideja, bet deja Kionig (jei neklistu) pateikes skaicius greitai nugesino.
secret 2011-03-07 22:48
Asmeniskai as manau, kad kai teks moket uz benzina ar dyzeli po 10lt/l retas kuris galvosim apie tuos juokingus co2. kas ten uzsimine, kad dizelis geriau traukia, tai tegu nejuokina, jau dabar yra elektromobiliu, kurie isibegeja per 5.5 http://www.eta.co.uk/Tesla-S-electric-s ... node/11931 , o pacia nafta galetu palikti kitiems produktams, kur ji naudojama kaip zaliava, kol nebus alternatyvu
Goony 2011-03-07 22:56
Ir is viso sito laukiam kol atpigs ir pastatys i krovimo stoles ir perkam, o jai man finansai leis issigyti as ir pirksiu
jordanbn2 2011-03-08 07:36
naftos istekliai senka, kad neliktume ant ledo butina pereiti prie elektromobiliu. O kad jie ekologiski tai tik pliusas
Anonimas123 2011-03-08 10:26
Na manau vaziuojant vejas turetu sukti koki tai generatoriu. Gal energijos daug neprigamintu, bet vistiek sis tas.
mobilunkas 2011-03-08 11:36
o gal nereikia elektromobiliu? a? o tai kai paplis elektromobiliai atsiras rimtas akcizas elektrai apie 50 proc kainos, tai kilovatvalande kainuos koki lita ar daugiau. o tada tai net mobilu kraunant akcizas skaiciuosis...
HAL9000 2011-03-08 15:09
hm, straipsnyje akcentuoja, kad daug CO2 išskiria elektromobilių gamybos procese Čia gal norėjo pasakyt, kad naftos produktais varomi automobiliai sukuriami mostelėjus burtų lazdele, paskolinta iš Hario Poterio?
Arthuras 2011-03-08 15:48
Dabartiniai naujausi dyzeliai yra gerokai efektyvesni, nei benzinai. Tai viena. Antra, negalvokit, kad su elektra važiuosit taip pigiai visada. Pasidomėkit, kokią dalį dabar sudaro akcizas už pvz. dyzelį. Tada lyginant nebebus to tokio nepagrįsto, maniakiško optimizmo.
Vienas dalykas, tai gaminant elektrą, gaminant akumuliatorius gamta taip pat smarkiai teršiama. Antra, jei pereisim prie elektromobilių, mokestis už automobilius per metus ryškiai muš per kišenę, kadangi nebebus kaip paimti akcizo. Trečia, kaip jau kažkas minėjo, ar tikrai pasaulis šiuo metu įgalus patenkinti tokį didelį poreikį akumuliatoriams? Ir dar daug faktorių, kurie galų gale, elektrai pakeitus VDV, padarys taip, kad ateityje keliauti automobiliu nebus pigiau, nei dabar.
Kad reikia tobulėti šia linkme - pritariu, kadangi nafta kada nors baigsis, ryškiai sukils kainos ir pan. Bet nereikia įvykių skubinti. Kai žmogui bus naudingiau, tai jis ir neraginamas nusipirks tą elektromobilį.
Otto 2011-03-08 19:24
Kai dyzeliai lenktyniaus žiedinėse trasose ir aplenks benzininius, tik tada galėsi tai teigti. Tikiuosi, norėjai pasakyti ekonomiškesni?
Nerealiai 2011-03-08 20:52
Na taip esu girdejes tokius pasakymus, kad dyzelis ale svaresnis uz benza (plepalu lygmeni), bet kai realybej tu suodziu ar ko ten tenka ikvept, tai tikrai nelabai panasu, kad jis maziau tersia, o matai/nematai dumus cia neesme, svarbiausiai tai ka jaucia nosis gal.
blizzard 2011-03-08 21:17
kas lamanča laimi jau kelis kart iš eilės?
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R10_TDI
va tau time attack nors ir slabnokas, bet juk 1,9tdi..
http://www.timeattackforums.com/forums/ ... racer.html
o gal drift reikia?
http://www.blacksmokeracing.com/gear įdomiausia kad tokį monstrą sukūrė iš variklio kuriam tiek metų..
o gal drag?
http://www.youtube.com/watch?v=dKc7d73yOSs
Dyzeliai yra labai nuvertinami dėl neva žemų sūkių ir didelio variklio svorio. Tačiau dyzeliniai varikliai žymiai toliau pažengia nei bendzininiai ir kuo toliau tuo labiau žengia į priekį. Dabartiniai dyzeliniai automobiliai jau beveik lygūs su bendzininiais, jeigu lygintume kartu ir sąnaudas tai kažin ką būtų galima palygint..
Variklio tiuningas nėra labai brangus, resursai variklių tikrai dideli, jeigu vien perprogramavus galima pridėt po 20-40 arklio galių ir netoli 100nm tai galit tik pagalvot ką galima padaryt pakeitus atitinkamas dalis..
Va šitas lietuvio seatas
http://www.youtube.com/watch?v=QzWMK5Bq ... re=related pradžioj buvo tdi 66kw. Kiek redline daugiau nei 5k apsukų aišku ne v-tech, bet palyginus sąnaudas kuomet turint 260arklių normaliai važiuojant vis tiek telpama į 8 litrus mieste ir kuomet turima tiek bendzininiame motore ir kažin ar telpama į 15.. o rezultatai gana panašūs bent iki 100km/h
Dyzelių tiuningas dar tik populiarėja todėl kad pirmieji dyzeliai kuriuos tiuninguot eina atsirado gana nesenai, o bendzininiai auto jau senai gaminami su galingais motorais.
Aišku kam smirda ir kas visokiais stereotipais vadovaujasi tai niekada neįtiksi, bet faktas yra faktas kad investavus tikrai nedaug gali pasidaryt tikrai gyvą automobilį, 300-400nm į kokią audi a3 tikrai žiauri galia..
p.s. nosis gal ir jaučia, bet užsilipus ant namo kamino nosis irgi jaus tą kvapą bet visi puikiai supranta kad ten tik suodžiai.. aišku nesakau čia kažkas minėjo apie kitos rūšies išmetamąsias medžiagas, gal ir taip, tiesiog norėjau atkreipt dėmesį kad juodi dūmai dar nieko nereiškia..
Arthuras 2011-03-08 22:04
Tikrai ne. Būtent dabartiniai dyzeliai lenkia benzininius viskuo. Kad ekonomiškesni - faktas. Sukimo momentą turi žvėrišką. Jei labai nori, galiu paieškoti konkrečių automobilių ir skaičių, bet ar tikrai reikia?..
blizzard 2011-03-08 22:12
sukimo momentas dar ne viskas. Vienintelis minusas išlieka variklio svoris ir tie juodi dūmai nors ir tai galima išsprest, beje tas audi r10 o dabar ir r15 atrodo pagamino variklį iš aliuminio, taigi tą problemą irgi išsprendė..
Arthuras 2011-03-08 22:33
Nm/rpm kreivės - tai yra viskas, traukos atžvilgiu. Apie kokius juodus dūmus kalbat? Jei tvarkinga trans. priemonė - jokių dūmų. Masė irgi nėra didelė problema geroje vietoje įstačius variklį.
blizzard 2011-03-08 22:41
nežinau kiek teko matyt perdarytų automobilių visi meta daug juodo dūmo bent iki to momento kol turbinoje nesusidaro tinkamas slėgis. Aišku čia priklauso nuo dalių būklės ir meistrų profesionalumo...
Anonymous 2011-03-08 23:53
arabai nesnaudzia..
bet pamirso pasakyti kiek jie aptersia aplinka kol dyzelis ateina iki vartotojo..
plius nepriskaiciavo naftos kuri tiesiogiai taskosi ant zemes, vandenynu.. kai pasenes automobilis ne visa kura sudegina..
geda tiem kas uzkibo ant pigaus ir tuscio arabu kabliuko..
Nerealiai 2011-03-09 17:17
Patiko pasakymas, kad dyzeliniai varikliai lenkia viskuom benzininius.
Toks, jausmas, kad benzininius variklius nustojo tobuline. Na nebent lyginant nauja dyzeli su senu benzu, tada jo. ;D
Tiesiog abu turi savu pliusu ir savu minusu.
Jomajo 2011-03-09 18:34
dar ydomu kodel straipsnija neatsizvelgta i tai kad, vairuojant mieste, piko ar ne ne piko metu ismetama labai didele dalis co2, tuo tarpu elektromobiliuose, tai didziausias pliusas nes jis stovedmas nenaudoja nei kiek energijos, stovint prie sviesaforo, kamsti ar riedant laisvai. taip kad straipsnis visiskas fail.
kas lyginat benzininius ir dyz variklius pagal greiti galia ir t.t. nepamirskit palygint ir elektromobiliu, kazkada lietuvoje vyko elektromobiliu paroda, kurioje drago varzybose tesla roadster nesunkiai nugalejo subaru sportini auto.
blizzard 2011-03-09 18:58
tai taip taip gal ir nugalėjo, bet kažin kiek energijos naudoja tie elektromobiliai važiuodami dideliu greičiu. Tas tesla berods turi ribotuvą ties 200km/h nes kitaip kiek jis ten tokiu greičiu nuvažiuos 20-30km? kol kas dar nėra labai gerų akumuliatorių išrasta, o jų kaina irgi kosmosas..
Xdmin 2011-03-09 19:19
1. Start/stop sistema issprendzia sia problema.
2. Ok, laimejo pries Subaru, dabar palygink abieju automobiliu kainas, gal tada deretu pastatyti Nissan GT-R salia?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliai tarša niekuo nenusileidžia dyzeliniams automobiliams?