Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Otto 2011-03-09 19:48
Tikrai ne viskuo; dinamiškumu niekada neaplenks, todėl žiedinėse trasose visada pirmaus benzininiai.
Taip pat, dėl lėtesnio dyzelinio kuro degimo, šie varikliai neišvysto apsisukimų, tinkančių propeleriniams lėktuvams, o būtu gerai, jei tam tiktu, bet neleidžia mažas sūkių diapazonas ir nėra pageidautinas didesnis jų svoris tai pačiai galiai. Tuo tarpu, elektriniai lėktuvai sėkmingai bandomi . http://www.technologijos.lt/n/technolog ... psnis-6794
Jomajo 2011-03-09 19:55
sorry neteko girdet apie vd varikliuose stop start sistema, kaip suporantu variklis turetu buti uzgesinamas kiekviena karta kai dirba laisvom apsukom ar kaip?
Na ok lyginam kainas:
Base Price: 2010 Nissan GT-R Spec V: 15,750,000 yen (about US $170,000)
The Roadster has a base price of US$109,000
ziurim ka turim, ogi nisanas su atgynusiu vd varikliu vos ne dvigubai brangesnis. del galios sutinku kad galingesnis bet ar tai esme? dar nepamirskim kad e varikliu tobulinimas tik pradedamas, ydomu kaip atrodys po kokiu 10 metu, juk konstrukcija svoris ir t.t. turi daug daugiau perspektyvu nei vd variklis.
Xdmin 2011-03-09 20:52
Base Price: 2009 Nissan Skyline GT-R - $69,850
http://www.rsportscars.com/nissan/2009- ... yline-gtr/
Taip, start stop sistema uzgesina varikli sustojus.
Sutinku, kad elektromobiliu tobulinimas dar tik pradedamas, ir jie turi tikrai daug perspektyvu ( KERS, maksimalus sukimo momentas visame sukiu diapozone, geresnis svorio paskirstymas ir galimybe montuoti variklius kiekvienam ratui atskirai ), bet siuo metu siu stebuklu galimybes daug kainuoja.
Siaip sportiniu automobiliu gamintojai pastebejo kad idejus VDV ir elektrini varikli i viena automobili galima isspausti neblogus rezultatus ir neatsilikti nuo mados, neva sukure zaliaji sportini automobili.
blizzard 2011-03-10 14:43
otto kas liečia dabartines lenktynes tai čia dar ir politikos klausimai. Kas atsitiks jeigu į nascar įleis vieną dyzelį kuris tokiu pat greičiu važiuodamas apvažiuos 5 ratai daugiau su pilnu baku? kiek teko girdėt jeigu vyksta lenktynės kartu su dyzeliniais ir bendzininiais automobiliais, tai bent viena prizinė vieta atitenka dyzeliniam automobiliui..
Arthuras 2011-03-10 15:29
Lyginkime vienodo tūrio dyzelius ir benzinus.
BMW 335i:
400NM/1300-5000rpm
225KW/5800rpm
0-100 5.6s
80-120(4,5 pavara) 5.3s; 6.3s
Mišrios 9,1l/100km
BMW 335d
520NM/1750-3000rpm
180KW/4000rpm
0-100 6.1s
80-120(4,5 pavara) 4.8s; 6.1s
Mišrios 6l/100km
Sąnaudos 3 litrais mažesnės. Didesnio tūrio dyzelis, kuris mišriai vartotų, kaip šitas benzinas, važiuotų ryškiai geriau. Taigi, jei atsižvelgiant tik į sąnaudas/trauką, dyzelis visa galva priekyje. Ir kuo toliau, tuo šis skirtumas ryškėja.
Beje, kaip jau buvo minėta LeMans lenktynėse visada laimi dyzeliai. Taip kad...
blizzard 2011-03-10 15:41
I neturi turbinos gali palygint bendzininius su turbinom skirtumas bus aiškus, bet sąnaudų skirtumas bus dar aiškesnis tame ir esmė. o jeigu dyzelinį motorą darai sportui, ramiai važinėjant sąnaudos praktiškai nepadidėja, ko negali pasakyt apie bendzininį motorą.
Arthuras 2011-03-10 16:05
Turi DVI turbinas. Nejau galvoji, jog atmosferinis benzinas tiek sukimo momento turės?
Otto 2011-03-10 18:50
Joks dyzelis prieš benzą nelaimės žiedinių lenktynių. Kaip nedaeina, kad kaltas kuro sudegimo greitis, o tai reiškia išskirtos energijos per laiko vienetą kiekį. Benzininio bolido variklis daro 12- 14 tūkstančių sūkių, prie tiek jau paprasti vožtuvai nespėtu darinėtis, o dyzelio ribos aiškios.
O čia manau, tau bus įdomu, apie tobulų variklių "tobulinimą", kas neturi beveik nieko bendro, su lengvu dyzelio pačipavimu; http://www.cleanperformance.net/phpbb3/ ... =16&t=5176
Arthuras 2011-03-10 19:40
Kas iš to, kad sukasi iki 14 tūkstančių rpm, jei sukimo momento gerokai mažiau? Didesnį sukimo momentą, pavarų dėžės su daug pavarų pagalba, galima paversti į didesnį ratų apsisukimo greitį ir tiek. Man asmeniškai nusišikt, kad žiedinėse rungtynėse, kur bolidai naudoja 40l/100km kuro, kur spaudžiama iki pat ribų, dyzelis nelaimi. Esmę aš tau jau parodžiau, jog normaliems keliams pritaikyti automobiliai dyzeliai šiuo metu pažengę toliau, nei benzinas ir jie pranašesni traukos atžvilgiu. Argi ne tai svarbiausia?
Beje Le Mans'o rungtynių nelaikai žiedinėmis? Daugumoje lenktynių yra draudžiama dėtis dyzelinį variklį, ir galų gale konservatyvumas nugali.
blizzard 2011-03-10 20:00
335i
US, CA, EUR
2007–2010
3.0 L twin-turbo
I6 N54
306 PS (225 kW; 302 bhp)
400 N·m (295 lb·ft)
100km/h -
Tai čia twin turbo motoras kas reiškia 2 turbinas. Tavo duomenys kažkokie iškraipyti. To variklio laikas ne 6,3 o 5,6
6,3 įsibėgėja 3l l6 variklis bmw 330i
tai tiek pataisymų
kionig 2011-03-10 20:02
Gal apie variklių nk ir galingumus susikurkite kitą temą, o tai labai jau įsijautėt.
Otto 2011-03-10 20:10
Nieko tu neįrodei, jei matuotum sukamą momentą ant ratų, viską gautum priešingai. Dyzeliai- traktoriams ir traktoriams, save laikantiems auto, dvokas, suodžiai, vibracija.., o benzinas automobiliams ir lėktuvams, motociklams, benzopiūklams..
Arthuras 2011-03-10 20:58
O tu tai jau įrodei? Vibracija? Nusišneki, absoliučiai, nebent 2000m dyzeliuose. Dvokas? Na, nebent pilantis kurą. Teigi, jog benzinas turi daugiau sukamo momento? Kuriuo atveju, konkrečiau prašyčiau, su pavyzdžiais. Aš tau akivaizdžiai pateikiu automobilius, iš kurių drąsiai galima spręsti apie situaciją. Akivaizdžiai matosi, jei su tokiu pat NK sukurtumėm dyzelį, kuris rytų, kiek tas benzinas, tai rezultatas sausas dyzelio naudai.
blizzard 2011-03-10 21:22
oj biškį fail
geriau nekalbėkit kas būtų jei būtų, čia kaip mano vienas draugas "jeigu atmosferinis iš gamyklos su turbina išeitų tai tą dyzelį padarytų.." tame ir esmė kad neišeina...
kas ten sukamimo momentą liečia, tai jeigu mašina ant stendo matuojama, tai matuojamas sukimo momentas ratuose, ar kažką praleidžiu?
pasikartosiu dar kartą, dyzeliai per daug nuvertinami..
dyzelio ribos buvo aiškios tada kaip jie buvo montuojami į traktorius, dabar jau nebe tie laikai. kuro sudegimo greitis, r15 kuras suspaužiamas 200bar jėga, kaip suspaudimas toks aukštas tas degimo greitis kažin kuo skiriasi nuo bendzininio motoro..
Jeigu vien tik remap pagalba padaro tokius skirtumus kad nelaiko standartinės sankabos, tai nežinau ką ir daugiau galima diskutuot..
o diskusijos kas ką trasoj įveiks irgi iki tam tikro lygio, įmečiau porą video kuriuose galit matyt kaip yra trasoje važiuojama, kaip yra startuojama su perdarytu automobiliu ir t.t.
Kol kas dar mažai dėmesio kreipiama į dyzelinius auto, bet jeigu pasiskaitytumėt tai sužinotumėt kad pas juos jau išėjusius iš gamyklos yra kelis kart daugiau tiuningo potencialo nei bendzininiuose automobiliuose, nekalbu jau apie kainą ir ekonomiką..
Bet kaip sakiau prieš tai, kam smirda - tas renkasi kažką kitą..
Arthuras 2011-03-10 22:06
Taip, ant stendo matuojamas sukimo momentas į ratus. Taip, dyzelis kažkada ryškiai atsilikdavo savo parametrais. Bet dabar - viskas kitaip.
P.S Blizzard ne "bendzinas", o benzinas.
Jomajo 2011-03-10 22:14
tik nesakykit kad benzininiai varikliai stovi vietoje, jie taip pat tobuleja, mazeja kuro sanaudos ir t.t. o kurie geresni vienareiksmiskai neina pasakyt, kiekvienas turi savu + bet on topic ateitis priklauso elektriniams varikliams ir taskas (mano nuomone) kaip bus pamatysim.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliai tarša niekuo nenusileidžia dyzeliniams automobiliams?