„Unikalūs.“ Bankrutavo išskirtinis elektromobilių gamintojas (Foto)  ()

Nuo 2017 metų veikiantis startuolis „Canoo“ oficialiai paskelbė apie bankrotą. Bendrovė jau kurį laiką susidūrė su rimtomis finansinėmis problemomis.


Canoo LV
Canoo LV
© Ekrano kopija | https://x.com/JimPine8/status/1880475441187942463/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Canoo“ yra startuolis 2017 m., įkurtas automobilių pramonės veteranų. Įmonė pradioje pavadinta „Evelozcity“, 2019 metais tapo „Canoo“. Ji jau kelerius metus kuria elektromobilius pagal unikalų dizainą. 2022 metais kompanija atidarė gamyklą Oklahomos valstijoje, įdarbinusią kelis šimtus žmonių.

Netrukus po to bendrovė paskelbė pasirašiusi sutartis su JAV Gynybos departamentu dėl transporto priemonių tiekimo kariuomenei. Tada iš JAV pašto ir prekybos tinklo „Walmart“ atsirado elektrinių komercinių transporto priemonių užsakymai.

[Spec. kuponas] Pats geriausias elektrinis miesto dviratis? Greitas, kokybiškas ir tiesiog neprilygstamai patogus („FIIDO C11 PRO“ apžvalga, VIDEO)
5323 1

Tereikia išmėginti kažką panašaus į „Fiido C11 Pro“, kad suprastum, kaip elektrinis dviratis pagerina visą kelionių dviračiais patirtį.

Išsamiau

Nors startuolis iki 2023 metų pabaigos planavo pagaminti iš viso 20 000 transporto priemonių, iki 2024 metų balandžio mėnesio buvo baigta tik 20 vienetų.

Praėjusių metų rugsėjį pirmą kartą pasirodė įspėjamieji ženklai dėl sunkios įmonės finansinės padėties. „Canoo“ kiekvieną mėnesį pranešė apie nuostolius, o tai sukėlė abejonių dėl nuolatinio jos buvimo rinkoje. Susidūrę su vis didėjančiomis problemomis, įmonės atstovai dėl finansinės paramos kreipėsi į Energetikos departamento paskolų programų biurą.

 

Oficialiame pranešime spaudai galime perskaityti, kad „Canoo“ vadovybė ilgą laiką stengėsi išlaikyti įmonę rinkoje. Be paraiškų finansavimui gauti, buvo deramasi ir su užsienio investuotojais.

 

Tačiau veiksmai laukiamų rezultatų nedavė, dėl to valdyba nusprendė iškelti bankroto bylą. Pasak amerikiečių šaltinių, susipažinusių su šiuo klausimu, iš pradžių kai kurie darbuotojai buvo išsiųsti priverstinių atostogų, tačiau galiausiai ant stalo pasirodė įspėjimai apie darbo sutarties nutraukimą.

 

Savo kūrimo metu „Canoo“ sukūrė naujovišką platformą, kuri leido konfigūruoti priekinę, galinę arba abiejų ašių pavarą. Priklausomai nuo transporto priemonės modelio, ji gali būti varoma elektros varikliu, kurių bendra galia yra 150, 220 ir daugiau nei 370 kW. Valdymas buvo pagrįstas tik „drive-by-wire“ technologija, kuri tradicines mechanines jungtis tarp vairo ir ratų pakeitė elektros sistemomis.

 

Dėl pačios transporto priemonės architektūros yra galimybė keisti kabiną ir krovinių erdvę.

„Canoon“ automobilių gamą sudarė:

  • „Canoo LV“
  • „Canoo MPDV“
  • „Canoo Pickup Truck“
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(1)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()