Labai naudinga – jei tik žinote, kaip juo naudotis. Turite tai savo automobilyje  (6)

Pasirodo, kad tai labai naudinga, jei tik žinome, kaip juo naudotis.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© qimono (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/speedometer-dashboard-car-speed-1249610/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Beveik visi pažįsta ką nors, kas viršijo greitį ir gavo baudą. Arba, dar blogiau, pateko į avariją. Ši problema mūsų šalyje dažna. Pasirodo, savo automobilyje galite turėti mygtuką, kuris padės to išvengti.

Kas yra greičio ribotuvas? Vieni vairuotojai jo net nepastebi, kiti naudojasi kasdien. Pasirodo, kad tai labai naudinga, jei tik žinome, kaip juo naudotis.

Greičio ribotuvas leidžia nustatyti viršutinę greičio ribą. Ką tai reiškia? Jei važiuojame tik mieste, galime jį nustatyti iki 50 km/val., todėl didesnio greičio pasiekti bus neįmanoma. Efektas? Tai padės mums išvengti baudos.

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
7510 5

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Paprastai greičio ribotuvas valdomas tais pačiais mygtukais kaip ir pastovaus greičio palaikymo sistema. Skirtumas tas, kad šis neišlaiko vieno nustatyto greičio. Tačiau verta turėti omenyje, kad stipriai paspaudus gazo pedalą greičio ribotuvas gali išsijungti. Tai reiškia, kad nepaisant visko, mes vis dar visiškai kontroliuojame transporto priemonę ir jos greitį.

Pagal naujus reglamentus, nuo 2024 metų liepos 7 dienos visi nauji automobiliai, važinėjantys Europos Sąjungoje, privalo turėti išmanųjį greičio ribotuvą. Jis skirtas piktograma arba garsu įspėti vairuotoją, kad jis viršija nustatytą greitį. Nors šią sistemą galima išjungti, ji vėl įsijungia kiekvieną kartą užvedus variklį.

 

Šis Europos Sąjungos žingsnis yra strategijos, kuria siekiama pagerinti kelių eismo saugumą, dalis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(29)
(30)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (6)