Nuvažiuos 1000 km. „Mercedes-Benz“ jau bando elektromobilį su kietojo kūno akumuliatoriais ()
Daugelis automobilių gamintojų labai rimtai žiūri į elektros energijos kaupimo technologijų tobulinimą, ypač kai kalbama apie elektromobilius.

© Alexander Migl (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mercedes-Benz_Vision_EQS_at_IAA_2019_IMG_0753.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tarp jų yra ir žinomas Vokietijos gamintojas „Mercedes-Benz“. Ši kompanija, bendradarbiaudama su įmone „Factorial“, pradėjo testuoti kietojo kūno baterijas, kurios potencialiai gali užtikrinti apie 1 000 km nuvažiuojamą atstumą.
Tokią informaciją patvirtino patys „Mercedes-Benz“ atstovai interviu žurnalui „Autocar“.
Remiantis „Mercedes-Benz EQS“ modeliu, sukurtas elektromobilio prototipas „Solstice“, aprūpintas kietojo kūno baterijomis, jau testuojamas Didžiosios Britanijos keliuose.
Šie bandymai leidžia rinkti svarbius duomenis, reikalingus tolesnei technologijos plėtrai.
|
„Solstice“ baterijose naudojamas sulfidinio tipo kietojo kūno elektrolitas, kuris leidžia padidinti energijos kaupimo tankį iki 450 W‧h/kg.
Tai teoriškai gali padidinti baterijos talpą iki 80 %, tačiau pati „Mercedes-Benz“ teigia, kad realiai galima tikėtis apie 25 % pagerėjimo.
Pavyzdžiui, „EQS“ sedanas, naudodamas tokias baterijas, galėtų nuvažiuoti iki 992 km pagal WLTP ciklą be papildomo įkrovimo.
Be to, kietojo kūno baterijos yra žymiai lengvesnės – jų svoris gali būti sumažintas iki 40 %, palyginti su tradicinėmis baterijomis.
Pavyzdžiui, 90 kWh talpos „Solstice“ akumuliatorius yra trečdaliu lengvesnis už standartinį skystojo elektrolito akumuliatorių.
„Factorial“ bendradarbiauja ne tik su „Mercedes-Benz“, bet ir su kitais automobilių gamintojais, tokiais kaip „Hyundai Motor“ ir „Stellantis“.
Įmonė planuoja iki 2030 m. pradėti masinę kietojo kūno baterijų gamybą, o „Mercedes-Benz“ ketina šias baterijas integruoti į savo automobilius maždaug tuo pačiu metu.