To nori 63 %. Z karta keičia automobilių pramonę. Kas vyksta? ()

© Cleyton Ewerton, public domain | https://www.pexels.com/photo/woman-sitting-in-vehicle-3007318/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pirmasis automobilis kainuoja daugiau nei anksčiau
Pirmojo automobilio pirkimas nebėra toks pigus, kaip buvo 1990-aisiais. Tada pirmojo automobilio vidutinė kaina buvo 826 svarai (1000 eurų). Šiandien ji yra 4143 svarai (5000 eurų).
Nepaisant aukštesnių kainų, „Ford Fiesta“ vis dar išlieka dažniausiai pasirenkamu modeliu. Kadaise tai buvo pirmo įperkamo automobilio jaunimui simbolis – toks vaidmuo išlieka iki šiol.
Elektromobiliai vis labiau vilioja jaunimą
Z karta vis dažniau galvoja apie elektromobilius. Daugiau nei 25 % jaunų vairuotojų teigia, kad kitas jų automobilis bus elektrinis.
Tai aiškus signalas gamintojams – būsimi modeliai turi derinti modernias technologijas ir ekologišką variklį, jei nori patikti jauniausių vairuotojų skoniui.
„Dešimtojo dešimtmečio vidurys buvo laikas, kai jaunieji vairuotojai troško kitus sužavėti greitais ir galingais automobiliais, papuoštais ryškiomis lenktynių juostelėmis, dideliais spoileriais ir triukšmingais išmetimo vamzdžiais. Mūsų tyrimai rodo, kad dabartinės kartos skoniai akivaizdžiai pasikeitė – dabar jie labiau linkę orientuotis į naujausias technologijas ir priedus savo transporto priemonėse, o ne į išorinę išvaizdą“, – teigia „Auto Trader“ redaktorė Erin Baker.
Tai iššūkis automobilių gamintojams, kurie turi pritaikyti savo modelius prie naujos realybės. Daugiau technologijų, geresnė integracija su mobiliaisiais įrenginiais ir modernios multimedijos sistemos – tokios ateities tikisi Z karta.