„Model S“ prireikė 14 variklių ir 4 baterijų. Internautai leipsta juokais ()
Tai neskamba gerai.

© HRK Gallery (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/sleek-tesla-model-s-electric-car-parked-outdoors-28576665/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Įdomi informacija apie „Tesla Model S“ pasirodė „Engineering & Science“ feisbuko paskyroje. Joje rašoma, kad „Tesla Model S“ ką tik pasiekė 1,2 mln. mylių nuvažiuotą atstumą. Tai reiškia maždaug 1,93 mln. km.
|
Ar tai reiškia, kad „Tesla Model S“ yra beprotiškai patvarus automobilis? Luktelkite minutę. Beveik 2 mln. km atstumą nuvažiavęs „Tesla Model S“ automobilis „panaudojo“ 14 variklių ir 4 baterijas.
„Engineering & Science“ rašo, kad nors „Tesla“ pasiekė šį rezultatą, ji neapsiėjo be didelių problemų. Eksploatacijos metu transporto priemonės savininkas pakeitė... net 14 variklių ir keturis baterijų komplektus.
Taigi, ar amerikietiškas prekės ženklas turi pagrindo džiaugtis? Tai diskutuotina, nes tai priklauso nuo perspektyvos, iš kurios vertiname „Tesla“ pasiekimus. Tai puikiai iliustruoja vieno iš internautų atsakymas: jis vairuoja 1990 metų „Toyota 4Runner“ ir šis taip pat yra nuvažiavęs milijoną kilometrų. Tik su originaliu varikliu.
Beveik 2 milijonai kilometrų yra didelis pasiekimas. Tačiau vidutinis variklio patvarumas šiame konkrečiame modelyje neviršijo 138 tūkst. km... Jis tikriausiai daug laiko praleido remonto dirbtuvėse.
14 variklių ir 4 baterijų komplektai galėjo kainuoti pusę naujo „Tesla Model S“. Darant prielaidą, kad kalbame apie vieną iš pirmųjų pagamintų „Model S“, tai reiškia, kad savininkas vidutiniškai pakeitė:
- daugiau nei 1 variklį per metus arba 1 variklį kas 138 tūkst. km,
- 1 bateriją kas 3 metus arba 1 bateriją kas 482 500 km.
Nauja baterija kas 3 metus? Tai neskamba gerai. Tačiau verta prisiminti, kad per šį laiką automobilis galėjo nuvažiuoti net 482 tūkst. km. Tai reiškia, kad su šiuo rodikliu „Model S“ neturi ko gėdytis. Daug blogesnė padėtis elektros variklių atveju. Variklio keitimas vidutiniškai kas 138 tūkst. km tikrai per dažnas rodiklis. Tai reiškia, kad savininkui nepasisekė arba „Tesla“ variklių patvarumas išlieka tame pačiame lygyje kaip ir... 8-ojo ir 9-ojo dešimtmečių sandūros „Polonez“ automobilių.