Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2025-10-07 11:13
Švedijoje leidausi nuo kalniuko lankas, už jo dar vienas, ankstyvas rytas, kaip tik šalo... pradėjo nešt mano vairuojamą mikro autobusą po pirmo vingio, į antrą įvažiavau slysdamas visais 4 ratais. Be problemų suvaldžiau automobilį, sustojau, nusišlapinau ir nuvažiavau toliau
Važiavau lenkijoje ilga kelionė primigau už vairo, adas sistema pastebėjo, jog kertu liniją ir pradėjo vibruoti vairas. Viso šito pasekoje pabudau ir nenulėkiau nuo kelio.
Vairuoju pakankamai gerai bet su papildomomis saugos sistemomis gaunasi taip, jog vairuoju dar geriau. Važiuoju daug visais sezonais ir kaip nekeista dar neteko patekt į situaciją, jog tektų atjungt nors vieną adas funkciją. Sujungiau ir pamiršau ir džiaugiuosi, kad taip, o ne priešingai.
immortallt 2025-10-07 16:28
Arba uždrausti žmonėms dalyvauti eisme, t.y. panaikinti faktorių, kuris nuolat pažeidinėja eismo taisykles, elgiasi neracionaliai, ir kelia aplinkiniams pavojų.
kestutisz 2025-10-07 18:27
Manau "problema" pilnai išsispręstų uždrausti važinėti tokiem kažkuom nepatenkintiems -"kamščiais", parkavimu etc. Likę puikiai suistvarkys be tokios va "pagalbos". Čia kai su kokiu internetu - viskas su juo buvo gerai ir labai gerai kol jo neatrado biurokratai - su savo cookiais ir kt reguliacijom, tai visus tuos reguliuotojus visada reikia laikyti kuo toliau.
immortallt 2025-10-08 08:47
Tai free for all, badlands, no man's land yra tavo įsivaizdavimas kaip padaryti aplinką saugią, įsivaizduodamas, kad pats esi geresnis, ir niekada nepadarai klaidų, nenusižengti taisyklėms ir t.t.? Ai, tiksliai, tau taisyklių laikytis nereikia. Supranti, kokios asmenybės tipo tai apibrėžimas?
bahuriux 2025-10-09 16:11
Dabar tikra istorija įvykusi nesenai prieš kelias dienas, nieko nekonkretizuosiu, kas ne į temą nuo diskusijos, kuri ne į temą nuo straipsnio
Mano darboviietėj nupirko naują hibridinį auto (dar nežinau koks gamintojas ir modelis parašysiu vėliau), už 50++ gabalų, kol nuvažiavo nuo Klaipėdos iki Vilniaus ir atgal pilna mašina keleivių, prakeikė turbūt visus naujus auto, visus euro-eko saugumo už vairo inžinierius ir specialistus, eurobiurokratus ir tt. Žodžiu kiekvieną kartą priartėjus net nelabai arti kitos mašinos magistralėj mūsų nauja mašina pati kerta per stabdžius taip, kad mažai nepasirodys, galiniai keleiviai tikrai buvo fiziškai ir morališkai sužaloti. Vairavo giliai tikintis žmogus kuris musės nenuskriaustu ir tikėtina važiavo tikrai krikščioniškai. Dabar jau kaip anekdotas pas mus darbe gavosi visis lazdavoja tokį pirkinį kuris brangus ir neįtikėtinai nuviliantis. Kaip supratau jie taip ir neišjungė tų mašinos elektroninių "pagalbininkų" , ar nemokėjo išnungti, ar nebuvo galimybės sunku pasakyti dabar.
O kaip jums sekasi su tokiais "pagalbininkais" vairuoti, tie kas vairuoja apynaujus auto? Jau mokat važiuoti kaip 90 mečiai pensininkai? Jei taip tai užskaitau naujus auto
O gal gamintojas nustatė maksimalios paranojos rėžimą, arba jis automatiškai aktyvavosi aptikes pilną mašiną keleivių ir visai nesvarbu, kad važinėjant kasdien galiniai keleiviai bus su sulaužytom nosim, juk dėl didesnio gėrio tas daroma ir dėl pačių keleivių saugumo.
Kyborg 2025-10-09 20:59
O gal tiesiog nereikia būt "subinuosčiu"? Tokie kurie važiuojant 100+ greičiu prisiklijuoja kelių metrų atstumu yra debilai. Tu panašu esi tarp jų.
Ir aš nuoširdžiai džiaugiuosi, kad automobiliuose atsiranda tokios sistemos kurios normalius vairuotojus saugo nuo debilų.
bahuriux 2025-10-09 22:02
Žinok nepatikėsi bet sutinku su tavim, aš ir džiaugiuosi, kad pižonai ir nevispročiai su naujom mašinom norintys vaidinti šikančius katinus yra nuolatos gaidinami savo naujų ir brangių mašinų. Visiškai sutinku su straipsniu jei jau yra visos šitos "saugos" funkcijos tai už jų išjungimą turėtu bausti visi kas netingi, transkona, policija ir net nežinau gal kokie žalieji, kai tikrins dūmingumą, ar kas ten dar turi padidintus įgaliojimus.
kukulis4 2025-10-09 22:09
Emm sounds like bullshit.
bahuriux 2025-10-09 22:39
Nežinau visų smulkmenų, netikiu kad tą mašiną vairaves žmogus iš dievo avelės gyvenime kuris garsiau žodžio nėra ištares virstu velniu atsisėdes už vairo. Bet tokį va anekdotą už 50++ gabalų mūsų įmonė dabar turi. Tikėtina, kad mieste kur greičiai maži automatiškai stabdo ne taip agresyviai, bet kai važiavo 130 tai kala per stabdžius kaip reiklas. Nu gal ir normalu tarkim važiavo 130 rekomenduojamas atstumas nuo priekinės TP pusė spidometro parodymo bet metrais, nu gal ir priartėdavo tiek 65m, bet mašina reagavo ne švelniai, o kerta per stabdžius nes gal taip užprogramuota, kad laikytis tokio atstumo. O kai atstumas sumažėja kad ir pora metrų sakykim iki 63m mašina pradeda avarinį stabdymą, (nors turėtu tik įspėti, o paskui švelniai pristabdyti) iki kol sumažėja greitis ir rekomenduojamas atstumas, tada atleidžia stabdžius.
Dabar samprotauju ar tik netaps vienos žvaigždutės "nesaugios" pigios naujos auto naujuoju "premium" nes juose tiesiog nėra tokio kiekio vairavimo asistentų kurie daro tokias nesamones. Gamintojai su pasidižiavimu pabrėš, kad pas mus nėra BS mūsų gaminamose mašinose ir jos skirtos vairuotojams, o ne daržovėms už vairo ir tą vieną NCAP žvaigždutė pradės reikšti ne trūkūmą o privalumą tuoj.
Dabar tingiu ieškoti, duomenų bet googlo DI pareiškė, kad mirčių kiekis keliuose per visą automobilizmo istoriją per keleivį milijonui km nuolatos mažėjo iki 2016, o gal 2019 tiksliai nepamenu, bet nuo to laiko iki dabar pradėjo didėti. Nepaisant to, kad mašinos vis saugesnės ir saugesnės, tiek dėl pasyvios apsaugos, kaip kėbulo konstrukcija, tiek dėl tariamai naudingų vairavimo asistentų gausos. Nematot dėsningumo kodėl pradėjo didėti? Mano supratimu kalti SUV (nestabilumas), padidėjusi visų automobilių masė iki absurdo ribos ir ypatingai kalti tapšnojami ekranai mašinose.
SaMaras 2025-10-11 08:39
na su kiekvienu nauju auto erzina naujos funkcijos, kuo toliau tuo sudėtingiau jas atjungti.. bet tavo istorija kaip "pats nemačiau, bet man sakė, kad neina pavažiuoti ir visos naujos mašinos yra vištos vyras..." atrodo skystai
tavo aprašomas atvejis tai, manau, tipinis lietuvio atvejis magistralėje, kai važiuoja naujesne prabangesne auto, greičiau už kitus ir visi jam turi trauktis iš kelio... sistema įvertina auto greičių skirtumą, atstumą ir tai kad tu važiuodamas niekaip nereguoji į tai tada jau auto imasi veiksmų.. jei nebandytų nustumti nuo kelio o minimaliai numetinėtų greitį ir auto elgtųsi kitaip..
bahuriux 2025-10-11 23:36
Abejoju kad išvis jam būtu mašina leidusi (be proto krušimo) važiuoti greičiau nei 130, nes būtu tiesiog be sustojimo signslizavusi, kad viršijamas greitis.
Yra dar situacija, kad mašina galėjo būti užprograamuota visiškai 100% elgtis pagal KET pvz. važiuojant pirma juosta, kaip pensininkui ant kokio 100 ar 130 tau pačiam užkiša reaaliai net neužkiša, o normaliai persirikiuoja prieš tave, juk ne nuo tavo valios priklauso jei prieš tave persirikiuoja mašina arčiau nei 65 m 130km/h atveju ir 55m ant 100 Ne dėl tavo kaltės, o dėl kitų eismo dalyvių tokia mašinos reakcija. Aš pvz jei būčiau programaves tą sistemą būtent taip ir būčiau užprologramaves, "nesvarbu kas kaltas atstumo reikia laikytis" ir mašina tą ir daro laikosi puse spidometro parodymo metrais "no matter what", nes juk dėl tavo mašinos pirkėjų saugumo tas daroma.
O jei nelabai įsikertat greičiuose ir atstummuose priminsiu, 100km/h yra = 27,7m/s, ta prasme per 2 s nuvažiuojamas atstumas 55,5m. 130km/h = 36,1m/s per 2s nuvažiuojamas atstumas 72,2m. Žmogaus reakcija yra 80-400ms (mažiau 100ms čia gal kokiam geram geimeriui įprastai bus arčiau 400ms) dar tiek pat 400ms kol pradėsi imtis veiksmų, dar tiek pat kol pradės veikti stabdžiai, Mašina tą atliko tiksliau ir greičiau nei žmogus ir tiek ir tai nebuvo maloni važiavimo griežtai pagal KET patirtis keleiviams.
Nebent jūs kitaip nei aš interpretuojat KET, aš nematau jokio paradokso šitoj situacijoj. Pabandykit patys griežtai visur ir visada laikytis puse spidometro parodymo metrais, be jokių saves pateisinimų, net tada kai prieš nosį jums įlenda, nesvarbu kokiu greičiu važiuojantis ir parašykit kaip seksis.
SaMaras 2025-10-12 17:29
Gal, kolega, mažiau samprotaukit.. tie saugumo algoritmai yra gerokai sudėtingesni nei kad čia blevyzgoji, normaliai važiuojant minimaliai įtakoja vairavimą, jei kas užlindo bet važiuoja tai mašina ramiai numeta akseleratorių ir padaro norimą atstumą arba jei reikia pristabdo, bet nėra kad kapotų per tuos stabdžius ir pastoviai darytų avarines situacijas. Visi greičių, linijų nuovargio ir panašūs asistentai labiau pypsi vibruoja ir panašiai dėmesio prašosi bet pilną mašinos kontrolę palieka tau. Kai mašina neleis vairuotojui vairuoti tai tada bus pilnai atsakinga už avarijas ir pan..
immortallt 2025-10-15 12:59
SaMaras, primena man bahuriux buvusį klasioką, kurio paklausus tai kaip sugebėjo lygioje vietoje apsiversti su mašina, nors gyrėsi koks kietas vairuotojas, tai paaiškino, kad stabdžiai užsikirto. Iš kito klasioko vėliau sužinojau, kad užsikirto, tai omeny kirto per stabdžius iki dugno, o automobilis atnaujintas senas, kuriame ABS'o tiesiog niekada nebuvo. Tai vat toks ir ieškojimas kas kitas kaltas, tik ne aš.
gytis13 2025-10-15 15:22
Vienas pažystamas yra pasakojęs, kad jam kita mašina įvažiavo į galą kai be priežasties staiga suveikė automatinis stabdymas....
gytis13 2025-10-15 15:22
Vienas pažystamas yra pasakojęs, kad jam kita mašina įvažiavo į galą kai be priežasties staiga suveikė automatinis stabdymas....
bahuriux 2025-10-15 17:30
https://www.google.com/search?q=AEB+for ... om+braking
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jums nepatinka, o ES – net labai. Keisis techninė apžiūra, kad neatsiliktų nuo laikų