Pristatytas tyliausias pasaulio automobilis (4)
Praėjusią savaitę Florencijoje, Italijoje, per pristatymą gamintojo atstovai teigė, kad šio automobilio salone vėjo keliamas triukšmas yra mažiausias tarp serijiniu būdu gaminamų automobilių pasaulyje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tai - S klasės „Mercedes Coupe“.
Vokiečių koncerno taip pat užsiminė, kad japoniškų „Lexus“ automobilių salonų garso izoliacija prastėja.
Kaip įrodymas buvo pateikti vėjo tunelyje atliktų bandymų metu gauti rezultatai. Jų metu paaiškėjo, kad naujasis S klasės kupė automobilis salone yra net tylesnis nei sedano modelis.
Kadangi tikslūs gauti duomenys pateikti nebuvo, tenka tik tikėti gamintojo žodžiais, kad trečiąją vietą pagal vėjo triukšmo lygį salone pasidalino „Bentley Continental GT“ ir „Audi A7“. Tiesa, pastarajame modelyje buvo sumontuoti papildomai užsakomi dvigubi automobilio langai.
Šiems trims automobiliams triukšmo lygiu salone neprilygo dabar jau nebegaminamas „Maybach“ modelis. Tuo tarpu, pasak „Mercedes“ atstovų, japonų „Lexus“ automobiliai (modelis nurodytas nebuvo) užtikrina pakankamą vėjo garso izoliaciją tik važiuojant iki 100 km/val. greičiu. Greičiui didėjant, triukšmo lygis salone taip pat labai kyla. Kaip reziumavo „Mercedes“ Aerodinamikos padalinio vadovas daktaras Teddy Wollas, prieš dešimtmetį japonai teikė didesnį dėmesį salono garso izoliacijai.
Bandymų metu vėjo tunelyje buvo matuojamas tik salone sukeliamas vėjo triukšmas, tačiau automobilis nejudėjo, todėl triukšmo lygiui įtakos neturėjo nei padangos, nei variklio ar transmisijos darbas.
Vokiečių koncerno taip pat užsiminė, kad japoniškų „Lexus“ automobilių salonų garso izoliacija prastėja.
Kaip įrodymas buvo pateikti vėjo tunelyje atliktų bandymų metu gauti rezultatai. Jų metu paaiškėjo, kad naujasis S klasės kupė automobilis salone yra net tylesnis nei sedano modelis.
Kadangi tikslūs gauti duomenys pateikti nebuvo, tenka tik tikėti gamintojo žodžiais, kad trečiąją vietą pagal vėjo triukšmo lygį salone pasidalino „Bentley Continental GT“ ir „Audi A7“. Tiesa, pastarajame modelyje buvo sumontuoti papildomai užsakomi dvigubi automobilio langai.
Šiems trims automobiliams triukšmo lygiu salone neprilygo dabar jau nebegaminamas „Maybach“ modelis. Tuo tarpu, pasak „Mercedes“ atstovų, japonų „Lexus“ automobiliai (modelis nurodytas nebuvo) užtikrina pakankamą vėjo garso izoliaciją tik važiuojant iki 100 km/val. greičiu. Greičiui didėjant, triukšmo lygis salone taip pat labai kyla. Kaip reziumavo „Mercedes“ Aerodinamikos padalinio vadovas daktaras Teddy Wollas, prieš dešimtmetį japonai teikė didesnį dėmesį salono garso izoliacijai.
Bandymų metu vėjo tunelyje buvo matuojamas tik salone sukeliamas vėjo triukšmas, tačiau automobilis nejudėjo, todėl triukšmo lygiui įtakos neturėjo nei padangos, nei variklio ar transmisijos darbas.
(5)
(20)
(-15)