Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
shark 2015-02-09 09:23
Man Nojus nėra istorinis asmuo.
Tomas0122 2015-02-10 00:19
Kodėl mes sukūrėme sau kompiuterinius žaidimus? Ten juk vaikštinėja tokie patys žmogeliukai, panašūs į mus, mes juos užprogramuojame elgtis vienaip ar kitaip ir jie tą daro, nes neturi kito pasirinkimo. Kam mums visa tai? Pramoga.
Dėl Dievo nežinau, bet manau jis turėjo kažkokį tikslą mus sukurti. Lygiai taip, kaip mes vis kažką kuriame, taip gal ir Dievas... Kokiu tikslu, tik Jis vienas težino.
Tomas0122 2015-02-10 13:15
Jeigu Jūs jau neturtingas, tai čia nedorybė? Gal būsite neturtingas pinigų atžvilgiu, bet būsite turtingas Dievo valios ir žodžio. O turtuoliams apskritai sunku bus patekti į Dievo karalystę.
Na taip, rojų galima kitaip suvokti. Čia kalbama apie Dievo karalystę žemėje, bet ji turėtų būti panaši į rojų. Juk nebus mirties (!!!), nebus nelaimių. Ten gyvens dori žmonės, nebus žudymu, bus verčiamasi žemdirbyste ir iš to maitinamasi. Nebus reikalo krautis turtų... Dievo vaikams, be to, turtų nereikia.
Kirtiklis 2015-02-10 18:36
Pasidalink savo tuo video, ir tikiuosi nebus tokio tipo kaip Zeitgeist .
Tomas0122 2015-02-10 20:34
Aš jau maždaug įsivaizduoju, kokia bus Jūsų reakcija pažiūrėjus klipukus, jeigu iš viso žiūrėsite iki galo. Bet vėlgi, ne visiem duota suprasti, tai nieko tokio. Kam reikės, tas supras.
dawid90 2015-02-10 20:47
Jeigu jau tokius "šaltinius" pateikia tai arba šis žmogelis trolina(ir labai sėkmingai), arba yra porą varžtų išbarstes.
Tomas0122 2015-02-10 21:01
Geresnio lietuviško nėra, kur kalbėtų koks vyresnis žmogus turintis daugiau autoriteto. Be to, šaltinis čia tėra biblija. Ją paskaito ir tiek... Koks skirtumas, kas perskaito, svarbu KĄ perskaito. Jeigu vaikinukas cituotų Dawkinsą, manau kitaip kalbėtumėt
Be to, juk minėjau, kad mane paveikė būtent Dievo žodis...
Skeptikas 2015-02-10 21:25
O kitus tas "Dievo žodis" paveikia žudyti niekuo dėtus žmones.
Tomas0122 2015-02-10 21:28
O jeigu konkrečiau, ką tokius? Jeigu kalbate apie teroro išpuolį Prancūzijoje, tai šis išpuolis nė trupučio nesusijęs su krikščionių tikėjimu... Kodėl krikščionių teroristų praktiškai nepasitaiko (bent jau aš neesu girdėjęs apie tokius), o islame tokių pilna? Gal su jų mokymu kažkas ne taip...?
Skeptikas 2015-02-10 21:50
...
vytautas50 2015-02-10 21:57
Užmečiau akį į video . Patiko mintis kad "dievas myli tuos kurie jo bijo". Iš tikro visi žmonės ir ne tik bijo mirties ir šiaip turi galybę baimių. Čia ir yra visa esmė. Baimės, stresai maistas būtent tam vadinamam dievui ar visumoje atitinkamai struktūrai. Bet kadangi vienu atveju po mirties tiesiog nieko nėra tai ir bijoti nėra ko. Išnyksi ir viskas. Ir niekaip to neapeisi. Kitu atveju, savotiškai nemirtingiems, tai tik būsenos pakeitimas. Vėl gi nėra ko bijoti nes esi nemirtingas. Remtis labai sena informacija biblija nėra jokios prasmės. Visiškai neaiškus jos autentiškumas nepriklausomai kad aiškinama jos tikslų atkartojimą. Bet taip nebūna. Kitas momentas kad būti žmogumi ir paprasčiausiai nedaryti to kas tau pačiam blogai nereikalinga jokia biblija ir tūkstantmetė patirtis. Pilnai užtenka ir esamo gyvenimo. O žmogaus "įspraudimas" į biblijos rėmus tai tik laisvos valios apribojimas ir vykdymas kalėjimo instrukcijos.
Krikščionis teroristai pagal įstatymus. JAV kareiviai yra normalūs krikščionis bet tvarkingai užgrobdami Iraką žudė irakiečius net transliuodami visam pasauliui. Afganistane elgėsi panašiai. Tame skaičiuje ir lietuviai krikščionis su kapelionu priešakyje. Nužudai ir iš karto gauni atleidimą. Nežudyk reiškia nežudyk. Bet, kaip įprasta, dvigubi standartai. Kitatikius galima ir reikia.
Tomas0122 2015-02-10 22:31
Iškarto klausimai, ar JAV Kareiviai krikščionys? Ar lietuviai krikščionys? Ir kas laikomas krikščioniu pagal jus? Jeigu krikščionis - kiekvienas, kuris pakrikštytas nuo gimimo, tai klystate.
Krikščionis yra tas, kuris pats, savo valia įtiki į Dievą ir pasikrikštyja dėl to, kad galėtų suartėti su Dievu. Tikras krikščionis TIKI Dievu (iš visų "krikščionių" lietuvoje tikinčių procentas tikrai labai mažas), ieško Dievo, myli Dievą, žino bibliją, žino, kaip reikia gyventi, kad patikti Dievui.
Taigi, JAV kareiviai, priklausantys katalikų bažnyčiai tik dėl to, kad juos tėvai po gimimo pakrikštyjo, nėra krikščionys. Taip pat ir dauguma lietuvių...
Be to, neapsigaukite. Jūs nežinote, kas būna po mirties. O vat jeigu vis dėlto Jūs klystate? Ir nėra visiškos tuštumos, visiškai nieko po mirties? Jeigu pasirodys, kad yra Dievas, kuris už Jūsų netikėjimą jus kankins ugnies ir sieros ežere kartu su šetonu ir jo angelais?
Sakykite, kas protingiau, jeigu yra 2 galimybes - nebūtis ir būtis, tikėtis, kad po mirties nieko nebus ir gyventi pagal savo įsitikinimus, ar geriau gyventi dorai, taip, kaip nori Dievas ir tikėtis, kad už tai būsite išgelbėtas nuo amžinų kančių? Tikintis nepralaimės, jeigu Dievo nebus po mirties. Jis buvo doras, po mirties nieko neprarado. O netikintis, jeigu vis dėlto yra Dievas, bet jis netikėjo, tai praranda viską.
Skeptikas 2015-02-10 23:02
Čia juk Paskalio "minties eksperimentas" tikėti vs. netikėti. Šito reikalo trūkumas yra veidmainystė. Jeigu aš netikiu Dievu, bet bijau jo keršto esu priverstas veidmainiauti. Nemanau, kad Dievui reikalinga veidmainystė.
O kalbant apie Dievą, kuris už netikėjimą mane kankins "pekloje", tai velniop tokį Dievą !
Tomas0122 2015-02-10 23:37
heh, čia Jūs vėlgi būsite kaltas, kad netikite, o ne Dievas. Jums duodama susipažinti su Dievu, pateikiamas Jo žodis, Jo valia. Jis šitaip stengiasi, kad jo paklydusios avelės sugrįžtų pas Jį, įtikėtų, atsiverstų ir gyventų pagal jo valią. Ir Jums sakoma, jeigu užkietinsite savo širdį ir neleisite Dievui jos pagydyti, tai tada Jūs pats pasirenkate kitą variantą. Kitas variantas yra tik vienas - yra tokia vieta biblijoje, kur sakoma - kas ne su Dievu, tas prieš Dievą. Jeigu nesirenkate eiti su Dievu, reiškia automatiškai renkatės eiti paskui šetoną, jis jus sėkmingai nuviliojo nuo Dievo, savo darbą atliko, Jūs sekate paskui jį. Ir nuseksite galiausiai iki pat pragaro. Jūs pats atmetėte Dievą, tai kas Jam belieka? Prievarta Jus imti pas save? Ne. Norėjote sekti paskui šetoną, tai prašom Jum šetonas pragare.
Be to, anot biblijos, yra Dievo vaikai ir velnio vaikai. Tai velnio vaikams net nėra šansų patekti į Dievo karalystę, jie kaip piktžolės bus išrauti. Tokie net ir nenorės patikėti Dievu, kad ir ką jiems besakytum, tai juos teisingai Dievas nuteis.
Skeptikas 2015-02-11 00:22
Kaipgi aš galiu tikėti Dievą, kuris vien už netikėjimą mane pasmerks amžinoms kančioms ? Tai vadinasi mylintis Dievas ??? Čia man labiau primena baisiausią demoną.
Tomas0122 2015-02-11 00:53
Negalite. Niekas negali tikėti Dievu ir pas jį ateiti, jeigu pats Dievas nepakviečia. Pasikartosiu -
Jono 6:44 Niekas negali ateiti pas mane,
jei mane pasiuntęs Tėvas
jo nepatraukia;
ir tą aš prikelsiu paskutiniąją dieną.
vytautas50 2015-02-11 08:21
.
dawid90 2015-02-11 08:46
Aha, jau šitą nesąmonę rašiai daug kartų, papasakok plačiau. Pamatei haliucinaciją ir nusprendei, kad čia dievas, ar kaip?
Tomas0122 2015-02-11 09:12
, stabmeldžiams ir visiems melagiams skirta dalis ežere, kuris dega ugnimi ir siera; tai yra antroji mirtis“.
vytautas50 2015-02-11 09:32
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Popiežiaus kortežas: apsaugos automobiliai – BMW, o Šventąjį Tėvą veža „Ford Focus“ (Video)