Į Klaipėdos uostą atplukdytas 300 automobilių vienu mostu galintis pakelti kranas (Video) (3)
Iš Vokietijos į Klaipėdos uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse automobilinis teleskopinis kranas. Net 500 tonų keliamosios galios naująjį kraną pagal specialų užsakymą už 2,9 mln. eurų įsigijo „Strėlė logistics“ bendrovė iš „Liebherr“ gamintojo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šis kranas išsiskiria techninėmis savybėmis – 500 tonų keliamoji galia leistų vienu metu pakelti 300 lengvųjų automobilių, 134 metrų krovinio kėlimo aukštis yra lygus 45 aukštų gyvenamajam namui, o galimybė krovinį perkelti už 100 metrų nuo krano pastatymo vietos prilygsta futbolo aikštės ilgiui.
Tokio krano eksploatacijos laikas yra daugiau negu 20 metų, o kartais siekia ir 30 metų.
„Kiekvienais metais apie 2 mln. eurų investuojame į turimo parko atnaujinimą, naujų kranų įsigijimą, nuomojamų mechanizmų skaičiaus didinimą. Tačiau šiemet skiriama investicija yra pati didžiausia į didžiausios kėlimo galios naujo automobilinio teleskopinio krano įsigijimą per visą bendrovės istoriją“, – sako „Strėlė logistics“ valdybos pirmininkas Kęstutis Slavinskas.
Šio automobilinio teleskopinio krano gamyba pagal specialų užsakymą užtruko apie tris mėnesius. Mažeikių bendrovė „Strėlė logistics“ pasirinko maksimalią galimą tokio krano komplektaciją – tai 50 metrų teleskopinė strėlė, papildomai parinkta 91 metro lanksti gervelė, 165 tonų kontrasvoriai, strėlės sustiprinimo sistema didesnei kėlimo galiai pasiekti.
Pasak K. Slavinsko, apsisprendimą investuoti į tokį kraną lėmė regiono rinkos poreikiai – vis dažniau įgyvendinamiems projektams keliami greičio ir mažesnių sąnaudų reikalavimai atlikti sudėtingus įrenginių ir konstrukcijų montavimo darbus.
Rinkoje atsiradus tokiam kranui, jo galimybės leis maksimaliai surinkti montuojamą gaminį ant žemės, vienu kėlimu padėti jį į reikiamą vietą, o tai leis sutaupyti itin brangų surinkimo laiką aukštyje, taip pat nebereikės ilgam nuomotis mažesnės kėlimo galios kranų.
500 tonų keliamosios galios automobilinio teleskopinio krano panaudojimo galimybės labai plačios – jis tinka kaminų, šildymo katilų, reaktorių montavimui, tiltų elementų ir kitų didelių konstrukcijų surinkimui ir montavimui objektuose, vėjo jėgainių serviso darbų atlikimui, elektros transformatorių bei kitokios pramoninės įrangos montavimui, taip pat visuose pramonės statybos bei rekonstrukcijos objektuose.
„Tokio tipo ir dydžio kranų Baltijos šalyse anksčiau nebuvo, o prireikus jie būdavo vežami iš Vokietijos, Lenkijos ar Suomijos.
Tačiau tokiu atveju krano ir jo komplektacijos atgabenimas, montavimas bei administraciniai kaštai būdavo itin dideli. Mūsų bendrovės numatyta veiklos zona naujajam kranui yra visos trys Baltijos šalys, todėl šioje rinkoje galėsime pasiūlyti priimtiną kainą bei lankstų ir greitą kėlimo projektų vykdymą“, – sako K. Slavinskas.
Iki šiol „Strėlė logistics“ nuomojamų kranų parką sudarė 35 automobiliniai kranai, kurių keliamoji galia – nuo 35 iki 250 tonų, suminis jų kėlimo momentas – 9406 t-m.
Įsigijus naująjį kraną jis padidės net iki 11 017 t-m, o „Strėlė logistics“ išliks didžiausia tokia bendrove Baltijos šalyse ir 130-150-ąja bendrove pasaulyje.
2014 m. „Strėlė logistics“ apyvarta siekė 5,40 mln. eurų – 12 proc. daugiau nei 2013 m., 60 proc. pardavimo pajamų bendrovė gauna Lietuvos rinkoje, 40 proc. sudaro eksportas į užsienio šalis – Švediją, Latviją, Estiją, Suomiją.
Tokio krano eksploatacijos laikas yra daugiau negu 20 metų, o kartais siekia ir 30 metų.
„Kiekvienais metais apie 2 mln. eurų investuojame į turimo parko atnaujinimą, naujų kranų įsigijimą, nuomojamų mechanizmų skaičiaus didinimą. Tačiau šiemet skiriama investicija yra pati didžiausia į didžiausios kėlimo galios naujo automobilinio teleskopinio krano įsigijimą per visą bendrovės istoriją“, – sako „Strėlė logistics“ valdybos pirmininkas Kęstutis Slavinskas.
Šio automobilinio teleskopinio krano gamyba pagal specialų užsakymą užtruko apie tris mėnesius. Mažeikių bendrovė „Strėlė logistics“ pasirinko maksimalią galimą tokio krano komplektaciją – tai 50 metrų teleskopinė strėlė, papildomai parinkta 91 metro lanksti gervelė, 165 tonų kontrasvoriai, strėlės sustiprinimo sistema didesnei kėlimo galiai pasiekti.
Pasak K. Slavinsko, apsisprendimą investuoti į tokį kraną lėmė regiono rinkos poreikiai – vis dažniau įgyvendinamiems projektams keliami greičio ir mažesnių sąnaudų reikalavimai atlikti sudėtingus įrenginių ir konstrukcijų montavimo darbus.
Rinkoje atsiradus tokiam kranui, jo galimybės leis maksimaliai surinkti montuojamą gaminį ant žemės, vienu kėlimu padėti jį į reikiamą vietą, o tai leis sutaupyti itin brangų surinkimo laiką aukštyje, taip pat nebereikės ilgam nuomotis mažesnės kėlimo galios kranų.
500 tonų keliamosios galios automobilinio teleskopinio krano panaudojimo galimybės labai plačios – jis tinka kaminų, šildymo katilų, reaktorių montavimui, tiltų elementų ir kitų didelių konstrukcijų surinkimui ir montavimui objektuose, vėjo jėgainių serviso darbų atlikimui, elektros transformatorių bei kitokios pramoninės įrangos montavimui, taip pat visuose pramonės statybos bei rekonstrukcijos objektuose.
„Tokio tipo ir dydžio kranų Baltijos šalyse anksčiau nebuvo, o prireikus jie būdavo vežami iš Vokietijos, Lenkijos ar Suomijos.
Tačiau tokiu atveju krano ir jo komplektacijos atgabenimas, montavimas bei administraciniai kaštai būdavo itin dideli. Mūsų bendrovės numatyta veiklos zona naujajam kranui yra visos trys Baltijos šalys, todėl šioje rinkoje galėsime pasiūlyti priimtiną kainą bei lankstų ir greitą kėlimo projektų vykdymą“, – sako K. Slavinskas.
Iki šiol „Strėlė logistics“ nuomojamų kranų parką sudarė 35 automobiliniai kranai, kurių keliamoji galia – nuo 35 iki 250 tonų, suminis jų kėlimo momentas – 9406 t-m.
Įsigijus naująjį kraną jis padidės net iki 11 017 t-m, o „Strėlė logistics“ išliks didžiausia tokia bendrove Baltijos šalyse ir 130-150-ąja bendrove pasaulyje.
2014 m. „Strėlė logistics“ apyvarta siekė 5,40 mln. eurų – 12 proc. daugiau nei 2013 m., 60 proc. pardavimo pajamų bendrovė gauna Lietuvos rinkoje, 40 proc. sudaro eksportas į užsienio šalis – Švediją, Latviją, Estiją, Suomiją.
(23)
(1)
(22)