Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerealiai 2015-10-26 12:46
Visada pirmenybę teikiu bendros būklės įvertinimui, nei ridos skaičiukams. Sudrožt variklį gali ir per 50k kilometrų jei buvo pastoviai pjautas ir neprižiūrėtas.
lizunas 2015-10-26 13:55
O kodėl tu tik apie variklį galvoji?? Juk šiais laikais yra daug daviklių ir pnš, kurie jau po kažkiek km pradeda stipti ar dėvėtis.
Eič 2015-10-26 14:28
Žinot, žinau, kad tai blogas požiūris, bet didelė rida rodo, kad mašina daug važiavo. Tai reiškia, kad mažai gedo. ;p
namaste 2015-10-26 14:49
Daug važiavo - mažai gedo, o kai daug pravažiavo ir nusipirkai - pradės gesti daugiau ir mažai važiuos.
Nerealiai 2015-10-26 15:06
O kokie davikliai pradeda stipriai dėvėtis? Davikliai gal nekainuos kaip variklio kapitalinis remontas ir perrinkimas?
HDi 2015-10-26 16:11
Aš tai daugiausia dėmesio kreipiu į kėbulą:
ar buvo daužtas tiek, kad jau buvo linkę lonžeronai iššaudę pagalvės (žinoma 100% to nepatikrinsi)
bendra kėbulo būklės, rūdys ir pan.
O ten variklius, pakabą, saloną galima pasikeist, o jei su rūdim pradedi kovot, tai kartais ir visą perdažius jos vistiek pradeda lysti, jau negalbu jei mašina buvo kartą atitampyta, vietoj pagalvių laikraščiai...
Visus savo automobilius pirkau su defektais:
pirmasis buvo su beveik užmušta sankaba, antrasis nestipriai daužtas, dabartiniam dėžėj centrinis diferiancialas ūžė. Šioks toks apsidraudimas, kad bent jau tai priežastis, dėl ko parduoda, aišku 100% tikėt negalima bet vistiek.
amas 2015-10-26 16:15
Bet įdomūs tie Lietuvos "ekspertai".
Man tai dugnas emigrantui į visai realu atrodo ir dešimties metų masina ne pravažiavus nei 100k km.
Va imkim ir paskaičiuokim, protingieji kurmiai.
Važiuoju aš į darbą 10km kiekvieną dieną (iš tikro gerokai mažiau, bet išvis jum bus šokas) grįžtu iš darbo, kaip bebūtų keista tokį pat atstumą. Taip elgiuosi penkis kartus per savaitę. Nuvykstam pas draugus ar prie jūros kokį kartą per mėnesį tam duokim, kad ir 1000km kas mėnesį (nors nei per kur tik nebus ir būt negali. Išprotėčiau po tiek laiko mašinoj) tai į tą 1000km galim įtraukti ir apsipirkimą, nes jis atliekamas pakeliui iš darbo. Tai va imkim ir viską sudėkim. 20*5*4*12=4800 plius 1000 kart 10 gaunam 58000
Ir niekaip aš daugiau pravažiuoti negaliu, nes mašina 8val per dieną stovi šalia darbo aikštelėj. Visi atstumai mano skaičiavimuose smarkiai perlenkti į didžiąją puse. Apklausiau visus bendradarbius tik vienas važiuoja daugiau nei 40km.
O ką reik daryt, kad per metus 100000 nuvažiuot tai nesuprantu, gal dirbti kurjerių ar taxsu....
Bet normaliai tai žmonės mašina naudoja į darbą nuvažiuot, darbo metu paprastai nevažinėja. Ir taip keistieji užsieniečiai dažnai perka mašina nuvažiuot per dieną nedaugiau 50km ir ką?
Pumper 2015-10-26 16:53
Aš per du metus tik 6000 nuvažiavau, tai jei iš salono pirkčiau, paskui reikėtų į priekį klastoti ridą, kad kas patikėtų, kad tiek nuvažiuota.
immortallt 2015-10-26 17:16
Amas, komerciniai suvažinėja ir po 120,000 per metus, bet ne mieste, o užmiestyje jau. Taxi turbūt tiek neprasuktų, nes mieste atstumai nedideli.
Pumper, mano draugas prasuka tik po 3,000 Tad ne tu vienas, bet tokias mašinas retai kas pardavinėja. Kodėl? Todėl, kad manau tau, kaip ir mano draugui, mašina nėra gyvenimas ir jis jos nekeičia, dėl to, kad mandresnę nusipirkti. Jis ja važinės kol suges ar stipriai pasikeis poreikiai.
Didelė dalis mašinų keliauja iš Vokietijos, o ten atstumus didelius jie įveikia. Ypač jei perki prabangesnes mašinas, tai būk tikras, tikrai nepirko moteriškė tam, kad per metus važiuoti <10,000km. Pirko tam, kad važiuoti per metus po 60,000km.
P.S. mano tėvai Klaipėdoje pirmyn atgal per dieną nuvažiuoja jau beveik 20km. Jei yra darbo reikalų, tai vien mieste per dieną susuka 60km. Ne visų poreikiai vienodi
P.S.S. man iki darbo eiti ~8min kelio, mašina važiuoti būtų ~12min pagal google maps (vienpusio eismo daug, tad tektų ratus sukti.
VytautasK 2015-10-26 18:36
aš su iš salono pirktu dyzeliuku per 11 metų nuvažiavau tik 140000km... Na, planai buvo vienokie, bet gyvenimas juos pakoregavo savaip... Dabar niekas netiki kad tik 140000
FtBall 2015-10-26 20:16
Priemestyje gyveni, tai nesunkiai 20000 gali prasukt.
bahuriux 2015-10-26 21:08
Jei perkat dyzelinę auto iš vokečių, tai būkit ramūs jie ten neperka dyzelinės mašinos tam, kad 20-50 km per dieną i darbą nuvažiuoti, tokiais atvejais perka benzinines. O dyzelines perka, kai reikia 100-300km per dieną važiuoti.
Arthuras 2015-10-26 21:19
Mane linksmina tie, kurie aiškina, kad čia visai realu, kai automobilis nuvažiuoja po 10k į metus...
Visų pirma, retas užsienietis yra dalbajobas ir perka NAUJĄ automobilį tam, kad su juo pavažiuotų per dieną 10-30km. Juolab, kai viešasis transportas Vakaruose labai neblogai išvystytas...
Visų antra, dar retesnis užsenietis perka DYZELINĮ automobilį, kad su juo nuvažiuotų 10-30km.
Trečia, NEI VIENAS perikūpas nevaro gero automobilio (pažiūrėkit, kiek kainuoja automobiliai su tikrai mažomis ridomis). Nes neapsimoka. Varomi tokie - didelė rida, daužimas, didelis defektas. Jei automobilis nemuštas - didelė tikimybė, kad rida kosminė.
Sudėjus visus šituos faktorius, tai nusipirkti 10+ metų dyzelinį, vidutinės klasės automobilį su mažesne nei 250-300k rida yra praktiškai
Būtum visai kvailas, jei tiek važiuodamas pirktum naują
amas 2015-10-26 21:23
Na aš nepažįstu nei vieno žmogaus, kas daugiau nei nei 15000 per metus nuvažiuotu. Taip yra kas nuvažiuoja, bet va jų mašinos ir atsiduria Rytų Europoje. Tiesiog norėjau pasakyt, kad kitokių čia niekam neapsimoka vežti. Be to rida niekur nėra tokia mistika kaip Lietuvoj. Tarkim Anglijoj galima internete pasitikrint techninės apžiūros istoriją, kur yra ne tik rida apžiūros metu, bet ir kas tuo metu buvo ne tvarkoj. MOT atliekama kas metus, tai vienintelė išeitis atsakinėti kas metus.
Neabejoju, kad tokios duomenų bazės yra visoj Europoj. Tai kur problema jo m pasinaudot. O nebūrt iš tirščių.
KEPierre 2015-10-26 21:30
asmeniškai aš per metus apie 20-25k nuvažiuoju į darbą ir atgal darbo reikalais, savo reikalais plius kelionės noriu pamatyti daug aplankyti ir t.t pirkau nepilnai šešių metu mašina su 100000 rida ir tikiu kad ji tikra o ir esu matęs 14 metų vos 19k prabėgusi. bendradarbis ja turėjo pirko nauja ir važiuodavo lygiai viena kart per savaite apsipirkti 10km į vieną pusę na ir pas gydytoją karta metuose.
Arthuras 2015-10-26 22:08
Parodyk tu man Vokietijos, Prancūzijos, Italijos, Belgijos tokias duomenų bazes. Ačiū iš anksto.
Simplicity 2015-10-26 22:33
Panašu, kad vokiečiai informacijos apie tikrą automobilio ridą nekaupia.
trapecijus 2015-10-26 22:34
Prieš kokį 10 metų su vokiečiu Šiaulių mašinų turguj vaikščiojom. Tai žmogus stebėjos kokios mašinos pigios. Nes tvarkingos jos pačioj Vokietijoj kainuoja daugiau. Kai paaiškinau, kad dauguma mašinų čia buvo daužtos ir tik prekinė išvaizda sukurta, tai tas pasibaisėjo - kaip taip galima?
Čia Airijoj pirkau 10 metų senumo mašiną, rida 200Kkm. Vėliau dyzelinę 6 metų, rida irgi 200Kkm. Tai vat tokie skaičiai. Pats per metus apie 30K nuvažiuoju, tai skaičiai nestebina. Per paskutinius 3mėn 17k pats suvažinėjau. Reikalų daug buvo.
O bendradarbis nusipirko mašiną 17 metų senumo. Nuvažiavus 20k tiktai. Nežinau iš kur jis tą antikvarinę Škodą ištrakė. Jam tik iki darbo 3-4km pavažiuot. Patenkintas - niekas negenda, nebarška.
Marius.brn 2015-10-26 23:55
20k darbe ir apie 10k privačia t.p.. vyksmas užmiestyje. Jei važiuoti 5-30km tai vakaruose žmonės keliauja viešu t.p., dviračiu ar kt. Naują masina tiesiog bus per brangu.
Arthuras 2015-10-27 00:18
Ėt, nesutinku. Taip, dėl saliarkos iš šono, tai čia teisybė. Didžioji dalis lietuvių dyzelio gauna nelegaliai. Bet toliau niekaip negaliu sutikt.
Didžioji dalis lietuvių automobilį perka už sumą didesnę ar lygią 3-4k eur. Ir už tokią sumą jau nebeperkami tie automobiliai su senais kantriais pvz. VAG koncerno varikliais. Už tokią sumą jau išeina dyzeliai su visai džiaugsmais - ar tai PD (ar kitais brangiais) purkštukais, ar tai byrančiais ir brangiais siurbliais, plaukiojančiais smagračiais, DPF ir kitais filtrais. Jau nebekalbant, apie turbinas, kurios ir senesniuose buvo. Paimk bet kokį 2004+ m dyzelį, tai praktiškai kiekvienas turi kažką tokio, kas remontuoti kainuoja žvėriškus pinigus (lyginant su pačio automobilio verte). Jau nebekalbant apie tai, kad kiek tenka skaityti auto forumuose, tai žmonės vargsta ne su benzino žvakėm ar filtrais, o su dyzelio mistikomis Tai tu čia kažkaip ne tam pasauly gyveni... Be abejo, naujas vid. klasės dyzelis nuvažiavęs iki 200k km gal ir ekonomija, bet po to visą tą ekonomiją gali nubraukti pasikartojantys, kad ir nedažnai, bet brangūs gedimai.
Neseniai pačiam teko ieškoti panašaus lygio automobilio. Į dyzelius tiesiog spjoviau. Neįmanoma rasti normaliai važiuojančio. Nujoti visi, liko tik nušaut. Tai dūmai įvairių spalvų, tai traukos visai nėra, tai kuriasi kaip koks pavargęs Belarus. Jo, jei turi laiko p*stis servisuose, dėl įvairių bėdų, tai puiku.
P.S. jei jau taip daug važiuojama, paprasčiausiai perki benzininį galingesnį, dedi dujas ir pamiršti vargus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip sužinoti, ar jūsų automobilio rida suklastota?