Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Stipa 2015-10-27 02:40
Na nepyk nesutinku. Tavo pasakymas, jog visi nujoti, netraukia, dūmija iš piršto laužti. Gal tiesiog tai tik tos markės problema? Nes tiek draugas tiek kaimynas sėkmingai nusipirkę automobilius ir viskas su jais tvarkoj nei dūmija nei kokios traukos problemos.
Taip, dyzelis kiek problematiškesnis, tačiau naujieji benzininiai varikliai taipogi "patobulinti" ir jie taipogi genda sėkmingai su savo navarotais. Betkokiu atveju žiūrint, pirkdamas dyzelį sutaupiau (dyzelį pilu iš degalinės): pigiau kainavo, atitinkamos galios 200kw benzininio modelio nerasi Lietuvoje pirkti, jei tenka pasiremontuoti važiuoklę tai nemanau jog tai dyzelio problema, ne visi sau gali leisti pirkti pastoviai dalis pas dylerį tai dyzeliui bent šrote dalių rasi. Nieko prieš benzinines neturiu, turėčiau galimybę pirkčiau, bet su mūsų lėšomis galėčiau nebent e60 520i 4cilindrų... nesu lenktynininkas, bet galia=komfortas=saugumas. Savo atvažinėjau su prisvilusiais inkilais, net nesaugu kai spaudžiant automobilis gęsta arba neina aplenkti esant reikalui.
hamann 2015-10-27 08:37
Labai teisingai parašyta. Pažiūrėkit mobile.de kainas ir analogiškų automobilių autopliuse. Mobile.de visų su analogiškom ridom kainos bus +20% ~ +50% didesnės. Nekyla įtarimas?
Mano tarnybinis automobilis pirktas iš salono, per metus ~40k prasuka. Važinėju praktiškai tik į darbą ir atgal + viena kita neilga kelionė į mėnesį darbo reikalais. (Į darbą 65km.)
Tėvo pirktas 3 metų xc90 iš sostenos, turėjo originalią ~110k ridą, prasuktą Lietuvoje. Jokio stebuklo, mašina atrodė visiškai kaip nauja.
Vakaruose truputį kitas mentalitetas. Ten žmonės neperka auto tam, kad pasirodyt prieš kaimynus (kaip lietuviai) ir jie pasiskaičiuoja kas jiems apsimoka. Važiuojantys 6 ar 10k per metus, tikrai nepirks brangesnio dyzelio.
PVZ:
http://www.volkswagen.lt/content/medial ... _a4_lt.pdf
Paimkime 1.4TSI - €20668 ir 1.6TDI €25030. Kainų skirtumas €4362
Sąnaudos 1.4TSI - 5l/100km 1.6TDI 4l/100km
Kad labai nesismulkint į detales, sakykim tiek benzinas tiek dyzelinas kainuoja €1
Už kainų skirtumą, t.y. €4362 išeina 4362l benzino, su kuriuo gali nuvažiuot 4362/5*100=87240km.
O tai reiškia, kad tik tokį atstumą nuvažiavus automobilių kainos išsilygins. Kadangi vakaruose automobiliai paprastai eksplotuojami ~3 metus, galima daryti išvadą, kad turi nuvažiuot daugiau nei 29k km į metus, kad apsimokėtų pirkti dyzelinį automobilį.
O jūs naiviai tikitės, kad vokietis skaičiuot nemoka, ir norit nusipirkt 10 metų senumo automobilį su 120k rida..
Simplicity 2015-10-27 09:30
Perki benzininį ir dar dedi dujų įrangą už 500-1000€? Tai gal jau geriau tada gyvo dyzelio pasiieškot, nes su tom dujom irgi ne pyragai- tai nesikuria, tai čiaudi, o salone kaip pribezdėta.
Jei žiūrėsim į naujesnius benzininius variantus, tai ir čia viskas eina prie to, kad dedami nedideli varikliai su turbokompresoriais, kas priveda prie visokių išsikraipiusių galvų, švilpiančių turbinų, byrančių sankabų ir t.t. Ridą tokiems irgi sėkmingai galima atsukt.
Seno automobilio įsigijimas yra grynų gryniausia loterija, bet Lietuvoj prieš pirkėjus žaidžia dar ir patys pardavėjai, kurie ne tik vakariečių taip vertinamas serviso knygas "pameta", bet ir tam kartui rimtus defektus suslepia. Grįžęs į Lietuvą išgirdau, kad žmonės savo kailiu patiria ir tokių variantų, kai perekūpas prieš perduodamas nupirktą automobilį dar ir katalizatorių spėja išpjaut, kuro siurblius sukeist ir pan. Sumoki kaip už gerą, o kai po savaitės pradeda nesikurt ir netraukt, o servise sužinai, kad prie daugelio mazgų nagai buvo kišti, detalės pagal amžių nesutampa ir pan. Nors eik ir išmalk snukį...
Gal iki 2008 m. krizės ir buvo taip, kad keitė kas 3 metus, bet po krizės vakariečiai automobilius jau keičia kur kas rečiau ir iš reikalo, o ne tam, kad prieš tuos pačius kaimynus pasipuikuot. Sakyčiau, šeimoj automobilis dabar pas juos išlieka iki pirmo rimto serviso (diržų, sankabų ir t.t.). Žinoma, kasmet po 20k ir daugiau kilometrų nuvažiuojantys savo automobilius keičia gal ir dažniau, bet tie automobiliai niekur nedingsta, o pereina į antrinę rinką. Pasak statistikos, net Vokietijoj vidutinis automobilio amžius yra 8.5 metų.
amas 2015-10-27 16:00
Ką jūs čia šnekat per brangu nauja masina. Aš 3000eurų per mėnesį gaunu. Mano viršininkas važinėja cls220 2014 antros puses, nesugebėjo dar 15k pravažiuoti. Tikrai jos nelaikys ilgiau nei du metai. Iš kur jūs tokias nesąmones traukiat, kad per brangu.
Vienintelė žmogų radau kuris nuvažiuoja 50k per metus tai vadybininkas kuris yra kitais prekiauja. Net firmos vanas ne nuvažiuoja 30k..
Taip ir sakykit Rytų Europoje per brangu mašina ne nuvažiavus pusia milijono kilometrų.
HDi 2015-10-27 17:00
Lietuvoj ir galima ir ridą lietuvoj pasitikrint ir istoriją turint valstybinį numerį ir VIN kodą.
immortallt 2015-10-27 17:04
15,000km ridą sunku prasukti? Per dvi dienas būna prasuki 3,000. Gyvenant Klaipėdoje, kartas nuo karto nuvažiuojant iki Vilniaus ir kartą metuose išvažiuojant į Europą laisvai prasuki 20,000km. Vokietijoje dažnai žmonės gyvena ir 50km nuo darbo, tai vien darbo dienom prasuka beveik 30k km. Jei automobilis prabangesnis, tikrai jo neperka, kad važiuoti po 5,000km per metus.
Arthuras 2015-10-27 17:31
Tai apie tokius niekas nekalba. Pilna didesnio litražo atmosferinių variklių.
Amas, negaliu skaityt, nusišneki visiškai. Paimkim Vilnių. Jei dirbi vienam gale, o gyveni kitam - per dieną minimum 20km. T.y. per mėnesį 420, per metus 5000km. Į mėnesį porą kart pravažiuoji per Lietuvą(pas tėvus, gimines, draugus ar su reikalais) - dar 1000km. Per metus 12k km. Jau iš viso 17k km. Na ir jei nesi namisėda ir išvažiuoji prie ežero, ar į kokią parduotuvę, ar kur į kavinę pavalgyt, ar į sodybą - per dieną papildomai dar 10-20km prasukt yra smulkmena. Tai kokie 20-25k km čia yra minimumas. Normaliai eksploatuojant.
KEPierre 2015-10-27 18:57
amas pas mus mikriukas nuvaižuoja 300-500km per dieną tai pats paskaičiuok kiek bus per metus. 52savaitės metuose po 1500-2300k grubiai lai būna minimum 1500 ir taip gausis 70000km nors realiai apie 100k gaunas. servisus darom kas pusantro du mėnesius naudojam dyzelinius wv transporter. o kur dar nuosava mašina.
jaigu per metus nuvaziuoji iki 10k mašina neapsimoka nebent gyveni vienkiemije tada su taksu pigiau išeina ir vairuot nereikia
amas 2015-10-27 22:12
Aš ir nesakau, kad niekas neprasuka daugiau, bet nereikia ir įrodinėti, kad niekas neperka mašinos jei šimto kilometrų per dieną ne nuvažiuoja.
Faktas tik tas, kad niekas neveš mažai pravažiavusios į Lietuvą.
brisius 2015-10-28 07:35
Bl imanoma neimanoma. Yra sistema yra budas ja apeit. Bl 15 metu rasho apie atsukinejimus ir bl 15 metu tie patys argumentai kaip atskirt. B b tu atskirsi jmj..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip sužinoti, ar jūsų automobilio rida suklastota?