„Mercedes“ surengė egzekuciją šarvuotam S klasės modeliui (0)
Po trumpos pertraukos „Maybach“ grįžo į automobilių prekybos salonus, tačiau šį kartą ne taip atskiras prekės prekės ženklas. Šiuo pavadinimu nuo šiol žymima prabangiausia S klasės „Mercedes-Benz“ modelio versija.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Mercedes-Maybach S600“ yra vienas prabangiausių serijiniu būdu gaminamų limuzinų, tačiau visai neseniai vokiečiai pristatė ir visiškai naują, šarvuotą jo modifikaciją.
Saugiausias civilinis modelis
Kompanijos atstovai giriasi, kad „Maybach Guard“ yra pirmas civilinis automobilis, kuriam buvo suteiktas VR10 balistinės apsaugos lygis.
Tai reiškia, kad „Maybach“ kėbulas ir langai pagaminti taip, kad atlaikytų apšaudymą grūdinto plieno kulkomis.
Išbandymą ugnimi šiam modeliui surengė ir pats gamintojas. Vėliau buvo išplatinta nuotrauka, kurioje įamžinta kiekvienos kultos palikta žymė.
Būtų labai smalsu pamatyti, kaip atrodo „Maybach“ salonas. Visgi darome prielaidą, kad brangūs apmušalai nebuvo pažeisti.
Šiuo metu tai yra prabangiausias šarvuotas „Mercedes Guard“ gamos modelis. Joje taip pat yra kuklesnių S klasės modelių, taip pat G ir GLE serijos visureigiai.
Išorėje nepastebimi pakeitimai
Nors šis „Maybach“ iš pažiūros identiškas kitiems prabangiems „Mercedes-Benz“ automobiliams, jo konstrukcijoje buvo atlikti rimti pakeitimai. Diskretiškumą vokiečiams leido pasiekti saugumo įrangos integravimas.
Pavyzdžiui, šarvų danga įsprausta tarp rėmo ir išorinio kėbulo apvalkalo. Tuose plotuose, kur šarvų plokštės neuždengia silpnų vietų, visi detalių sujungimai ir virinimo siūlės padengtos apsaugine medžiaga.
Nuo sprogimo deramai turėtų apsaugoti ir šarvų plokštėmis nuklotas „Maybach“ dugnas. „Mercedes“ atstovai skelbia, kad visapusiška apsauga turėtų užtikrinti tokį pat saugumo lygį nepriklausomai nuo to, kur sprogtų užtaisas – šalia automobilio, ar po juo.
Sustiprinti langai tai pat padengti polikarbonatu, todėl net ir skildami jie nepažirs šukėmis.
Svoris – lyg sunkvežimio
Šarvuotas limuzinas su vairuotoju ir 90 proc. pripildytu degalų baku sveria 4160 kg, tačiau yra aprūpintas 525 AG ir 830 Nm išvystančiu V12 motoru, todėl 100 km/val. greitį gali pasiekti per 6,8 sekundės.
Maksimalus automobilio išvystomas greitis, dėl sunkvežimiui artimo svorio, apribotas iki 210 km/val.
Šio veiksmo filmų pažiba galinčio būti limuzino kaina prasideda nuo 470 tūkst. eurų, neskaičiuojant PVM.
Kitaip nei kėbulas, ar stiklai, automobilio padangos yra lengviau peršaunamos, tačiau važiuoti jomis galima ir be oro.
Kaip ir kiti „Guard“ serijos modeliai šis „Maybach“ aprūpintas oro valymo ir ugnies gesinimo sistemomis.