Vokietijos įstatymų leidėjai siūlo visišką vidaus degimo variklių uždraudimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2016-10-14 23:51
Atsibodo ginčytis su žmogumi, kuris gyvena praeitimi. Ar apsimoka rytoj pirkti elektromobilį? Tik specifiniais atvejais. Ar apsimoka pradėti investuoti į infrastruktūrą? Na jei tikslas kada nors pasivyti vakarų pasaulį - taip. Jei tikslas likti arti Rusijos lygio - ne. Metalų gamyba - daug kur naudojama perdirbimui elektra, ne anglis. Geležiai iš rūdos tik būtina anglis. Plastiką jau dabar yra kuo pakeisti, ir reiktų geriau pasidomėti Teslos atveju, ką jie naudoja. O apie spillover esi girdėjęs. Aišku ne.
Arthuras 2016-10-15 15:04
O man atsibodo ginčytis su veikėjais, kurie nesugeba skaičiuoti, nesugeba pateikti argumentų ir kalba kaip politikai - nugludintomis klišėmis, reklaminėmis frazėmis. Ir dar visur kiša tą fuckin Rusiją, nes turbūt net sapnuose juos rusai puola. Jei mes ir turime pasivyti Vakarų pasaulį, tai tikrai ne kaip pirmieji, pradėję eksploatuoti ir merkti pinigus į daiktus, kurių patys negaminam ir kurie šiuo metu yra gerokai overpriced. Kai pragyvenimo lygiu pasivysim Vakarų pasaulį, pasivysim ir tokiuose reikaluose - automatiškai, niekaip papildomai neskatinant. Kiek teko skaityti apie Tesla Model S, tai pačio automobilio pagaminimas išleidžia tiek pat CO2, kaip ir bet kokio kito automobilio pagaminimas + 15 proc. daugiau ant baterijos. Klausi ar esu girdėjęs apie spillover? Kai nebesugalvoji kaip pagrįsti, tai mėtomės abstrakčių (ir savaime suprantamų) reiškinių apibrėžimais? P.S. Tokią "naudą" galima išpešti ir su pvz. siurbliais-robotais. Argumentuojant tuo, kad žmonės sutaupys per savaitę 1h, bus sveikesni (nes bus mažiau dulkių) ir t.t. Tai gal irgi PVM netaikom?.. Ir sakyčiau, net būtų naudingiau, nes ir lietuviai galėtų sugalvoti gaminti tokius siurblius...
immortallt 2016-10-15 18:35
Nori konkrečiai skaičiais? Per metus rida 35,000km jei neišvažiuoju tolimesnės kelionės. Tai yra 2,700€ dyzeliui per metus, arba 18,900€ per 7 metus. Toliau, parkingas, šiuo metu siūloma lengvata - nemokamas parkingas. Per dieną -9h, 1€/h zona. Per mėnesį 189€, ten mėnesiui nenusipirksi. Nemokamo nėra. Metams - 11mėn. tai jau 2,100€. Tarkime, po 3 metų elektromobilių bus labai daug, ir šią lengvatą panaikins, tai tebūnie tik 6,300€ sutaupymas. Arba sumoje jau 25,200€ per 7 metus, darant prielaidą, kad dyzelis pabrangs tik 10% vidutiniškai (svajonėse). Na jei naudosi elektrą, na išleisi per tuos 7 metus gal 7,000€. Bet dar reiktų skaičiuoti, kiek dyzeliukui paliksi ir remontui... O tai problemų su jais nuolat kyla... Tai koks ten sakei skirtumas kainų? Žiūrim toliau, Tesla Model S, 5 vietų sedanas su itin daug vietos daiktams, aukštu saugumu, krūva pribumbasų ir greičiausias serijinis elektromobilis Europoje - 75,000 eurų su mokesčiais būtų +-. Su kuo galime lyginti? Na pagal greitį, tai BMW 640, 730 bent jau arba Mercedes S. Kokios jų kainos, primink? Na gerai, žiūrim kiek žemiau. Kadangi aš žiūriu į priekį ir planuoju pirkti po 2 metų, tai bus porą alternatyvų - abi po maždaug 37,000€ Europoje turėtų kainuoti. Nuvažiuojamas atstumas ~400km (panašiai, kaip dabar su yaris), įsibėgėjimas vėlgi nerealus. Pribumbasai panašu lieka. Erdvės daug, saugumas didelis. Su kuo galime lyginti? Nu tikrai ne su mašinomis, kurios įsibėgėja iki 100 per 10s. Kokie kainų skirtumai ten lieka? Max 5k€, bet gauni daugiau.
AAA000 2016-10-15 19:06
Tu smarkiai klysti del kuro. Svarbu ne akcizai ir PVM, ar ju dydis. Svarbu tai, kad net trecdalis sumos vistiek iseina is Lietuvos pinigu apyvartos. Ir ta suma milziniska - apie 1,5-2 milijardai € kasmet. Cia yra didziausias musu valstybes minusas, ir net ne automobiliuose pagrinde, o energetikoj, ypac sildyme. Ir situs isplaukiancius pinigus mes turim padengt pvz emigrantu atplaukiancia parama (juodo darbo eksportu) ar visokiom aukstos pridetines vertes technologijom - kurios niekaip pas mus neateina... Elektromobiliai tik padengtu nebent elektros importo skirtuma. Isplaukiancios dalies nuo kuro tikrai net nepaliestu ----- As aplamai manau, jei rusai prades kara, tai tik del to, kad europa pereis ant elektromobiliu, prades masiskai naudot vejo ir saules energetika, ir nustos pirkt rusu dujas Dabar rusai bombina kuro konkurentus. Bet jei europa taip agresyviai stums juos aklavieten - gali "netycia" pereit ir ant pabegusiu kuro vartotoju
Arthuras 2016-10-15 21:41
Gerai, paskaičiuokim pravažiuodami po 35k per metus. Ekonominės klasės elektromobilis ir ekonominės klasės dyzelinis automobilis. Pvz. Nissan Lea f(o gal ką nors pasiūlysi geriau?) vs Honda Civic 1.6d. Vienas kainuoja 35k eur, kitas 20k eur. Dyzelinis automobilis per 7 metus suvalgys kuro už 15k euro (jei naudoja 6l vidutiniškai). Elektrinis sunaudos elektros už ~4.5k euro. Po 7 metų, greičiausiai reikės pakeisti bateriją, o tai kainuos bent 5k euro. Parkingo pigumo neskaičiuoju, dėl keleto priežasčių. Visų pirma, per mėnesį už parkingą mokėti beveik 200eurų - absurdas. Kodėl? Kaip ir pats minėjai, tai yra 9eur per dieną. Už tiek iš darbo - į darbą galima suvažinėti su taksi arba CityBee. Taksi įsėdimo kaina 0.58 euro, plius 1km - 0.5 euro. T.y. gyvendamas 8km nuo darbo, kuo puikiausiai gali važinėti su taksi, net vairuot pačiam nereikės... Dar viena priežastis, dėl kurios neskaičiuoju, tai yra kad krovimą ne visada pavyks atlikti naktį, o gali tekti krauti ir darbo metu/nepatogiu laiku. O sugaištas laikas - pinigai. Ką gaunam? Dyzelinio sąnaudos 15k, elektrinio - 9.5k euro. Sutaupai 5.5. Taip, parkingas gali būti neplanuotas ir pan. Tarkim, sutaupysi 10k euro. Po 7 metų automobilis nuvažiavęs 250k km - jau gerokai nudevėtas. Dar kažkiek nuvažiuosi, bet geriau jau atsikratyt. Rezultatas? Labai panašus. Tik su VDV mažiau vargo. Dabar dar dėl Tesla Model S. Aš su juo nesu važiavęs, tačiau nemanau, kad teisinga automobilį lyginti vien pagal pagreitį ir galią. Automobilis ne tik tai. Man asmeniškai Tesla Model S salonas - atrodo gana pigiai ir prėskai, net lyginant su BMW 5, Audi A6, MB E, Lexus GS. Sutaupyta ant centrinės konsolės viską pakeičiant ekranu - tai tikrai ne visuomet patogu. Žiūrint Model S review teko pastebėti tokias "nedadarytas" vietas, kaip besitrankantys valytuvai... Aišku, nepačiupinėjęs negaliu daug kalbėt, gal įspūdis būtų kitoks. Bet palyginimui: https://www.netcarshow.com/Tesla-Model_ ... 280-7b.jpg https://www.netcarshow.com/BMW-5-Series ... 280-49.jpg
immortallt 2016-10-15 21:54
Geriausia vežima arkliuko traukiamas!
simaks 2016-10-17 17:56
"pigiai/preskai" skonio klausimas. komplektacijos tiek teslos tiek kokio bmw taip pat ivairios yra. ekranas pastatytas tikrai ne del "sutaupymo" ir yra labai patogus. is asmenines patrities nieko kito nebenoreciau. persedus prie X3,X4 ar X5 kazkaip tie visi mygtukai ir rankeneles atrodo labai pasenusiai. jau nekalbant apie begiu perjungimo stick'a visishkai bereikalingai vieta uzimanti. kai kuriu teslos komforto features niekas nepasiulo - pvz lauko oro filtravimo bioweapon defence lygiu apart dinamikos ir galingumo man asmeniskai bet kurio elektromobilio vienas didizausiu privalumu - tyla. variklio garso tikrai nereikia ir nesinori. ismetimo duju smarve, tepalais aplipes variklis, visokie nesamoningi tepalu, filtru, zvakiu, dirzeliu keitimai, duslintuvu prakiurimai, kuro siurbliu ar kokiu lambda zondu, turbinu voztuvu gedimai, etc. etc. - praeities dalykas kurio irgi nepasiilgsti. teslos malonios "smulkmenos" - automobilis pastoviai online, per mobilu telefona ijungiamas salono pasildymas/saldymas, pasikrovimo galimybe betkokiu standartu - 220V rozete 0-4kW, trifaze rozete 11-22kW, Type2 jungtis 11-22kW, ChaDeMo 50kW, supercharger - 120kW [quote="Arthuras"][quote="immortallt"] Dabar dar dėl Tesla Model S. Aš su juo nesu važiavęs, tačiau nemanau, kad teisinga automobilį lyginti vien pagal pagreitį ir galią. Automobilis ne tik tai. Man asmeniškai Tesla Model S salonas - atrodo gana pigiai ir prėskai, net lyginant su BMW 5, Audi A6, MB E, Lexus GS. Sutaupyta ant centrinės konsolės viską pakeičiant ekranu - tai tikrai ne visuomet patogu. Žiūrint Model S review teko pastebėti tokias "nedadarytas" vietas, kaip besitrankantys valytuvai... Aišku, nepačiupinėjęs negaliu daug kalbėt, gal įspūdis būtų kitoks. Bet palyginimui: