„Maserati“ privalo žengti kitų gamintojų pramintu keliu - greitai pristatys elektromobilį ()
2014 metais „Maserati“ pristatė V8 varikliu apginkluotą „Alfieri“ konceptą. Deja, vis griežtėjantys taršos reikalavimai gamintoją privertė, aštuonių cilindrų atmosferinį variklį pakeisti nuosaikesniu – dviem turbinomis apginkluotu, V6. Visgi, ir šių priemonių pasirodė negana.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Naujasis kupė salonuose pasirodys 2019-aisiais, likus metams iki ES įsigalios 95 g/km CO₂ apribojimas. Tai reiškia, kad vienos įmonės per metus parduotų automobilių taršos vidurkis neturi viršyti nustatytos 95 g/km ribos. Kitaip, gamintojui grės milžiniškos baudos. Dabar „lubos“ nustatytos ties 130 g/km riba. Tad išmetamas anglies dioksido kiekis, iki dekados pabaigos, turės būti sumažintas net 18 procentų.
„Maserati“ šią problemą sprendžia iš esmės. „Alfieri“ bus pirmasis gamintojo modelis, kuris bus parduodamas ne tik su benzininiu, bet ir su visiškai elektriniu varikliu. Pernai „FCA“ grupei priklausanti įmonė visame pasaulyje pardavė 32 474 automoblius. Bent keli šimtai elektrinių „Alfieri“ – ir „Maserati“ CO₂ vidurkis krenta dramatiškai.
Gamintojas patvirtino, jog elektromobilis pirkėjams turėtų būti prieinamas nuo 2020 metų. Taigi, benzininę ir elektrinę modifikacijas skirs maždaug vieneri metai. „Maserati“ komanda, per tuos metus, naujai jėgainei turės pritaikyti važiuoklę ir kitus automobilio komponentus.
Konkretūs duomenys apie elektra varomą „Alfieri“ kol kas nėra skelbiami. Tikėtina, jog iki serijinės gamybos pradžios likus daugiau nei trims metams, jokių duomenų net nėra. Yra tik tikslai. Stebint kokiu tempu vystosi elektromobilių pramonė, konkurencinė aplinka 2020 metais bus kur kas aršesnė nei dabar. Tad tikėkimės, kad „Maserati“ kartelę iškėlė labai aukštai.