Kinai jau ne tik pavijo, bet ir aplenkė europiečius? Investavo daugiau nei milijardą eurų, kad sukurtų išskirtinį serijiniu būdu gaminamą superautomobilį su 1006 AG elektriniu varikliu - 100 km/h vos per 2,5 s (Video)  ()

Tai, kas pagaminta Kinijoje, europiečių dažnai siejama su maža kaina ir prasta kokybe, o kiniški automobiliai išvis skamba lyg anekdotas. Bet kinai įrodė, kad jie nusiteikę labai rimtai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugiausia gyventojų turinčios pasaulio valstybės verslininkai jau seniai įkėlė koją į pasaulio automobilių gamybos sektorių.

Kinų kompanija „Geely“ yra pagrindinė „Volvo“ savininkė, o šios bendrovės valdybos pirmininkas milijardierius Li Shufu neseniai sukėlė audrą Vokietijoje įsigijęs 9,69 proc. „Daimler“ akcijų.

Ženevoje sukėlė nuostabą

Kiniški automobiliai iki šiol buvo laikomi nesusipratimu. Juos išmėginę vairuotojai dar pamena, kaip prieš gerą dešimtmetį Kinijoje pagaminti modeliai imdavo leisti vandenį į saloną vos palijus, o jų dizainas tebūdavo prasta brangių vokiškų markių kopija. 

Bet tai, ką kinai šįmet atgabeno į Ženevos automobilių parodą, privertė išsižioti ne vieną.

Žaibiškai praturtėję Rytų verslininkai gali neriboti fantazijos, pasitelkti geriausius specialistus. O pridėjus talentą pajusti vairuotojų norus kinams pavyko sukurti tokių automobilių, kurie ne tik pavijo, bet ir aplenkė klasikos įsitvėrusius europiečius.

Modelis – lyg iš kosmoso

Kiniškas „LVCHI Venere“ – vienas įspūdingiausių Ženevoje parodytų serijinių automobilių. Net 1006 arklio galių turintis didžiulis sedanas salono prabanga gali drąsiai varžytis su legendiniais „Rolls-Royce“ ar „Bentley“, o jo techninės galimybės – lyg iš fantastikos srities.

Be to, „Venere“ yra kur kas artimesnis Europai, nei būtų galima pagalvoti. Automobiliui sukurti kinai pasisamdė žinomus Italijos dizaino namus „I.DE.A Institute“, o pati mašina bus gaminama Turine (Italija).

Elektra varomas didžiulis sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,5 sekundės ir gali pasiekti 286 km/val. greitį.

„Venere“ važiuoklė ypač lengva, pagaminta iš korinės struktūros anglinio pluošto. Ji integruota į automobilio kėbulą taip, kad netgi stogas yra struktūrinis važiuoklės elementas, suteikiantis jai tvirtumo.

Prabangus superautomobilis varomas net keturiais elektros varikliais – po du sumontuota ant priekinės ir galinės ašių. Variklių galią paskirsto perdavimo dėžė, jungianti dvi dviejų laipsnių pavarų dėžes prie ašių.

Kaina – pusė milijono eurų

„Venere“ turi didelę 100 kWh bateriją ir yra itin taupus – jos jam užtenka nuvažiuoti net 652 kilometrų vienu įkrovimu.

Didžiulis, net 5,15 metro ilgio automobilis sveria palyginti nedaug – 2,1 tonos. Juk 15 centimetrų ilgesnio „Bentley Flying Spur“ svoris – net 2,5 tonos.

Vairuotojo ir keleivių patogumui salono viduryje yra didžiulis jutiklinis ekranas, pakeitęs visus tradicinius mygtukus. Jis tęsiasi ir per prietaisų skydelį, ir per centrinę konsolę.

Be to, „Venere“ neturi centrinio statramsčio, o galinės durelės atsidaro atgal, todėl į automobilį patogiau įlipti.

Nors automobilis atrodo lyg koncepcinis, jis jau sulaukė saugumo bandymų ir yra paruoštas gaminti. Tiesa, jį įsigyti galės ne kiekvienas – „Venere“ kaina dar nepaskelbta, bet sieks apie 500 tūkst. eurų.

2016 metais Honkongo investuotojų grupės įkurta „LVCHI Auto“ į šių elektromobilių sukūrimą investavo daugiau nei milijardą eurų ir planuoja gaminti ne vien itin prabangius limuzinus, bet ir daugumai vairuotojų įperkamus modelius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Ilona Steponėnė
(14)
(6)
(8)

Komentarai ()