Kinija parodė, kaip iš tikro reikia pardavinėti naujus automobilius: nieko panašaus į Europoje esančius automobilių salonus ir tai turbūt yra tikroji ateitis (Video) ()
Naujų automobilių pardavimų mados keičiasi. Fiziniai salonai, kur žmogus gali apžiūrėti automobilį, gauti visą su juo susijusią informaciją bei atlikti bandomąjį važiavimą, įgauna vis mažesnę reikšmę. Salonas vis dažniau tampa tik galutine stotele, kur žmogus automobilį išbando – juk kainas, garantijas, aptarnavimo intervalus ir visą kitą informaciją galima rasti internete. Tačiau kinai žengė dar toliau – jie pirmieji priartėjo prie to, kad fizinių salonų būtų visiškai atsisakyta.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ne, kinai nepradėjo pardavinėti automobilių internetu. Žmonės internetu tokius brangius daiktus pirkti vengia – „Ebay“ ar „Alibaba“ puikiai tinka drabužiams, elektroninei įrangai ar knygoms pirkti, tačiau naujas automobilis daugeliui yra antras brangiausias pirkinys po būsto. Todėl jį norisi ir pačiupinėti gyvai, ir išbandyti.
Naujasis Kinijoje testuojamas konceptas vadinamas tiesiog „car vending machine“ – automobilių pardavimų automatas. Kaip šokoladukų pardavimų automatas, kur įmeti monetą, o po kelių sekundžių iškrenta „Snickers“. Žinoma, automobilių pardavimo automatas kur kas didesnis ir pagal gabaritus primena daugiabutį.
Jo principas surištas su išmaniuoju telefonu ir programa „Mobile Taobao“. Pamatę gatvėje patikusį automobilį, jį nuskenuojate. Tuomet patikrinate programos parinktus jo duomenis ir, jeigu viskas atitinka, padarote asmenukę – savo veido fotografiją bei užpildote pagrindinius asmeninius duomenis. Išsirenkate, kuriuo metu norite tą automobilį išbandyti ir kurioje vietoje stovinčiame „automobilių pardavimų automate“ ketinate apsilankyti. Ir viskas – sutartu laiku keliaujate link konkretaus automato.
Čia esančioje sistemoje jūsų veidas dar kartą nuskenuojamas, o norimas išbandyti automobilis per kelias minutes sudėtinga sistema iš daugiaaukštės stovėjimo aikštelės nuleidžiamas ant žemės kartu su rakteliais. Sėdate į vidų ir važiuojate.
Pasivažinėję automobiliu kelias dienas turite pasirinkimą: jį nusipirkti arba grąžinti į pardavimo aparatą. Kai grąžinate, galite iškart rezervuoti kitą bandomąjį važiavimą. O jeigu automobilis labai patiko, jo niekam palikti nebereikės.
Ir jokio pardavėjų blevyzgojimo apie moderniausias technologijas bei patį nuostabiausią automobilį pasaulyje.
Ar yra kabliukų? Žinoma – jeigu nesate „Alibaba Super Member“ narys, tuomet bandomajam važiavimui reikės palikti depozitą. Tačiau jis – grąžinamas, jeigu automobilis į pardavimo aparatą grįžo nepažeistas. O jeigu nusprendėte automobilį įsigyti, depozitas užskaitomas kaip dalinė įmoka.
Skamba neįtikėtinai? Bet tai jau realybė. Toks automobilių pardavimų automatas jau egzistuoja ir stovi Guangdžou mieste Kinijoje. Tiksliau, stovėjo – iki balandžio 23 d. čia buvo įrengtas bandomasis „Ford“ ir sistemos kūrėjo – „Alibaba“ – projektas. Apie jo rezultatus dar nekalbama, tačiau vieną išvadą daryti galima – tai yra automobilių salonų ateitis. Galbūt po 10 metų pardavimų automatai atrodys kitaip, bus kitoks jų funkcionalumas, tačiau fizinių salonų dienos artėja į pabaigą.