Lietuvoje tai būtų nesuvokiama – dėl mažo įbrėžimo ant buferio šis „Lotus Elise“ buvo pripažintas neremontuotinu: kodėl tokios smulkmenos remontas kainuoja dešimtis tūkstančių JAV dolerių? (Foto) (7)
Draudimo bendrovė pamačiusi 2005 m. laidos „Lotus Elise“ apgadinimus pareiškė, kad automobilio remontuoti nebeverta. Tiesa, į apgadinimus daug žiūrėti nebuvo ko – tokią išvadą draudikai priėmė dėl nedidelio įbrėžimo ant buferio.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Daugumai automobilių įbrėžimas ant buferio būtų visiškas menkniekis. Geriausiu atveju užtektų įbrėžtą vietą perdažyti, blogiausiu atveju tektų pakeisti visą detalę. Tačiau ne „Lotus Elise“ atveju.
Šio modelio priekį sudaro viena milžiniška detalė ir kai Philipas Kingas, buvęs bronzinės spalvos „Elise“ savininkas, nubraukė automobilio dešinę pusę, paaiškėjo, kad gana nedidelio įbrėžimo remontas kainuos ne kelis šimtus, o keliolika tūkstančių dolerių.
Vien nauja priekinė dalis, pasirodo, gali kainuoti apie 5 tūkst. JAV dolerių. Tuomet tektų pridėti detalės montavimo darbus, galiausiai, reta bronzinė spalva taip pat kaip reikiant pabrangino automobilio remontą.
„Man vis dar sunku patikėti, kad automobilio dažai galėtų kainuoti tiek daug. Kaina šokiruojanti – 6 tūkst. JAV dolerių. Ir tai dar nė neįskaičiavus darbų kainos“, – „The Drive“ cituoja P. Kingą.
Tad bendra remonto darbų kaina išaugo iki 19 tūkst. JAV dolerių. Viskas baigėsi tuo, kad draudimo kompanija pripažino automobilį neberemontuojamu ir už 33 tūkst. JAV dolerių jį išsipirko iš P. Kingo. Vėliau tas pats automobilis atsidūrė „Ebay“. Modelis parduodamas už kiek daugiau nei 24 tūkst. JAV dolerių.
Panašių atvejų JAV pasitaiko ne taip jau retai. Vienas „Chevrolet Corvette“ prieš metus buvo nurašytas dėl labai mažo įtrūkimo, kuris teoriškai galėtų būti suvirintas arba pakeistas detale iš kito automobilio.