Elektrinis kinų pikapas ateina į JAV rinką - kodėl visi juokiasi iš planų perspjauti „Ford F-150“? (9)
„Kaiyun Motors“ gavo JAV institucijų pritarimą ir jau kelionei į Šiaurės Ameriką ruošia savo elektrinį pikapą „Pickman“. Kompanijos įkūrėjas Wang Chao giriasi – „2019-ieji buvo „Kaiyun“ metai, kuomet žengsime į užjūrio rinkas, įskaitant JAV. Mūsų „Pickman“ bus toks pat sėkmingas kaip F-150“. Ir „Pickman“ tikriausiai pasiseks, bet „Ford“ neturi dėl ko baimintis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Aišku, „Ford F-150“ yra populiariausias automobilis JAV. Ne tik populiariausias pikas - tai yra populiariausias automobilis. Pikapai yra stipriai įaugę į amerikiečių automobilių kultūrą, todėl joks kiniškas vardas F-150 artimiausiu metu neperspjaus. F-150 skaičių nepavijo „Toyota“, o ką jau kalbėti apie visai niekam negirdėtas mašinas. Tačiau „Pickman“ tikriausiai susilauks sėkmės.
Reikalas tame, kad „Pickman“ negali važinėti keliais. Maksimalus šio pikapo greitis - vos 45 km/h. Jis neatitinka šiuolaikinių saugumo standartų ir yra gana mažas. „Pickman“ yra skirtas darbui uždarose teritorijose - ūkiuose, zoologijos soduose, viešbučiuose, golfo laukuose ir taip toliau. Todėl savo srityje mažas elektromobilis gali pasirodyti pakankamai gerai.
Kinijoje „Pickman“ kainuoja apie 2500 dolerių, tačiau JAV ir Europoje šie pikapai bus daugiau nei dvigubai brangesni. „Kaiyun“ teigia, kad didesnė kaina yra susijusi su sustiprintu pikapo rėmu bei dėklais ginklams. Taip, visiškai rimtai - „Kaiyun“ mano, kad raktas į amerikiečių širdis yra patogi vieta ginklui pasidėti.
„Pickman“ yra pakankamai mažas, tačiau pasižymi neblogu pravažumu. Kadangi baterijos yra išdėstytos po kėbulu, ši mašina turi labai žemą svorio centrą. Tai suteikia stabilumo, o kartu vieta po priekiniu dangčiu atsilaisvina kokiems nors įrankiams. Apskritai, „Pickman“ pasižymi neblogu dizainu, turint omenyje šio pikapo paskirtį.
Vienu įkrovimu „Pickman“ nuvažiuoja apie 120 km. To visiškai pakanka tokios mašinos funkcijoms atlikti. Siūlomi įvairūs priedai ir platformos. Dar neaišku, kaip „Pickman“ bus platinamas JAV ar Europoje, tačiau pirkėjų jis tikriausiai sulauks. Aišku, tik jei reklama bus geresnė - kas nors „Kaiyun“ vadovui turi pasakyti, kad palyginimai su F-150 yra šventvagystė.