UAZ parodė pamirštą sunkvežimį: kodėl serijinė jo gamyba taip ir neprasidėjo?  ()

Uljanovsko automobilių gamykla savo socialinių tinklapių paskyrose priminė apie kitokią padidinto pravažumo sunkvežimio versiją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Konstruktorių komanda buvo paruošusi keletą prototipų, tačiau serijinė jo gamyba taip ir neprasidėjo.

Galėjo vežti dvi tonas

Visiems puikiai pažįstami UAZ-452 mikroautobusai, dar vadinami batonais, nuo konvejerio pradėjo riedėti 1965 metais.

Maždaug tuo pat metu buvo suprojektuotas ir sunkvežimis su atviru krovinių skyriumi.

Jo keliamoji galia siekė 1200 kilogramų. Šis rodiklis praktiškai nepasikeitė per visą gamybos laikotarpį.

Vėliau buvo sukurtas ir sunkvežimis su trimis ašimis UAZ-452GD, kuris teoriškai galėjo vežti net dvi tonas.

Ateitį nulėmę trūkumai

Visgi jo trūkumai buvo akivaizdūs. Visų pirma, dėl sudėtingesnės konstrukcijos ženkliai išaugo automobilio kaina.

Varikliui papildomi 800 kilogramų taip pat pasijautė – gerokai padidėjo degalų sąnaudos.

Visai tai lėmė, kad didesnio sunkvežimio serijinė gamyba taip ir neprasidėjo. Buvo sukonstruoti keletas bandomųjų modelių, tarp jų – ir versija su dviguba kabina.

UAZ-452GD gamyklos teritorijoje buvo eksploatuojami tol, kol susidėvėjo pagrindiniai mazgai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(11)
(5)
(6)

Komentarai ()