Beliko vos vienas žingsnis iki naujos automobilių eros - „Toyota“ išbando įspūdingo efektyvumo saulės elementus ir žada po papildomus 56 km kasdien  (11)

„Toyota“ paskelbė, kad pradeda naujų, dideliu efektyvumu pasižyminčių saulės elementų testavimus. Įdomiausia, kad šie elementai yra naudojami „Toyota“ elektromobiliuose. Ir kompanija teigia, jog per vieną dieną jie gali pagaminti tiek energijos, kad papildomai nuvažiuosime 56 km.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Toyota“ jau ne pirmi metai, kaip bando į savo elektromobilius integruoti saulės elementus. Iš pradžių buvo „Prius“ automobilis, kuris turėjo vos 50 vatų skydelį. Iš to daug energijos tikėtis nevertėjo, bet nuo to viskas ir prasidėjo.

2016-aisiai Japonijos gamintojas ant „Prius“ hibrido (plug-in, PHV) stogo uždėjo 2000 JAV dolerių vertės saulės elementų sistemą.

Pastaroji jau buvo galingesnė – 180 vatų. Tai jau galėjo suteikti reikšmingesnį kiekį energijos ir įkrauti automobilio baterijas. Tačiau tos elektros energijos „Prius“ hibridui užtekdavo nuvažiuoti vos keletą papildomų kilometrų.

Dabar „Toyota“ bendradarbiaudama su „NEDO“ ir „Sharp“ pradeda praktinius testavimus, kuriais bus siekiama „įvertinti nuvažiuojamo atstumo ir degalų sunaudojimo efektyvumą elektrifikuotose transporto priemonėse, kurios bus padengtos dideliu efektyvumu pasižyminčiais saulės elementais.“

Štai kaip atrodo testavimams skirtas „Toyota“ automobilis:

Ši „Toyota“ transporto priemonė padengta itin efektyviais saulės elementais. Kompanija teigia, kad jų energijos konversijos rodiklis siekia  34 %.

Šiais saulės elementais „Toyota“ padengė didelę automobilio dalį ir teigiama, jog sistema gal generuoti 860 vatų galią bei per dieną automobiliui papildomai suteikti tiek energijos, kad vien elektra būtų galima nuvažiuoti apie 56 km.

Kompanija taip pat paviešino įdomią senosios (180 W) ir naujosios (860 W) sistemų palyginimo lentelę:

Kaip galite matyti iš „Toyota“ pateiktos informacijos, didžiausias šių sistemų skirtumas yra tas, kad naujoji sistema iš tikrųjų gali maitinti pagrindinę automobilio bateriją, kol pats automobilis važiuoja.

„Toyota“ kol kas neskelbia konkrečios šios technologijos komercializacijos datos, tačiau dar šį mėn. planuojama šį automobilį ir visą sistemą išbandyti Tokijuje bei kitose vietovėse ir pasidalinti gautais testavimų rezultatais su „NEDO“ bei „Sharp“, kad kuo greičiau šią technologiją galėtų pasiūlyti rinkai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(89)
(0)
(89)

Komentarai (11)