„Volkswagen“ pristato naują logotipą - ar pastebite nors kokį skirtumą?  ()

Pažvelkite - tai naujas „Volkswagen“ logotipas, lydėsiantis vieną garsiausių pasaulio markių į naują erą. Bet ar pastebite skirtumą?


Visi šio ciklo įrašai

  • 2019-09-10 „Volkswagen“ pristato naują logotipą - ar pastebite nors kokį skirtumą?  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apie naujo logotipo atėjimą „Volkswagen“ kalbėjo jau kurį laiką. Kaip jau esame rašę, šios markės logotipas keičiasi jau ne pirmą kartą, tačiau jis visada išliko atpažįstmas. Nieko drastiškai naujo neįvyko ir šįkart.

Naujasis  logotipas pristatytas kartu su ID.3 elektromobiliu. Jis yra paprastesnis, dviejų dimencijų, lengviau atvaizduojamas ekranuose. Būtent skaitmeninė reprezentacija ir pareikalavo logotipo pokyčių - visi didžiausi prekiniai ženklai šiais laikais prisistato 2D logotipais, turinčiais vieną, dvi ar tris spalvas. „Volkswagen“ atveju logotipas turi tik vieną spalvą - baltą. O štai fono spalva gali būti praktiškai bet kokia, priklausomai nuo konteksto.

„Volkswagen“ yra globali markė, todėl reikės pakeisti 70 tūkstančių didelių logotipų visame pasaulyje. Tikimasi tai užbaigti iki 2020-ųjų vidurio. Darbas didelis, reikalaujantis investicijų, bet būtinas. Juk „Volkswagen“ keičia ne tik logotipą, bet ir pačią markės tapatybę.

„Pirmiausia skaitmeninė“ ir „be filtrų“ - taip „Volkswagen“ markės erdvę dabar apibūdina vyriausiasis dizaineris Klausas Bischoffas. Keičiasi „Volkswagen“ reklamos kompanijų dizainas, klientų aptarnavimo politika, automobilių užsakymas ir pirkimas. Naująją „Volkswagen“ tapatybę kūrė 19 vidinių marketingo ir dizaino komandų bei 17 išorinių agentūrų.

Šalia grafinio logotipo atsiras ir akustinis. „Volkswagen“ nori turėti garsą, kuris leistų atpažinti markę. Tuo pačiu keisis ir reklamos - jose visada dėmesio centre atsidurs žmogus, o ne pats automobilis. „Volkswagen“ nori tapti gyvenimo būdo dalimi, o ne tik transporto priemonių gamintoju.

„Volkswagen“ taip pat taps moteriška. Iki šiol „Volkswagen“ reklamose girdėdavote vyrišką balsą, bet dabar jį pakeis moteriškas - švelnus, šiltas ir taikus. 

Atstovybės dėl pokyčių per daug tikrai neliūdės. Keisti salonų architektūros tikrai nereikės, nors gali tekti pergalvoti automobilių išdėstymą ir klientų aptarnavimo erdvę. Senasis „Volkswagen“ logotipas yra beveik identiškas naujajam - šiek tiek mažiau plokščias, W raidės apačia liečia apskritimą, o tarpas tarp V ir W nėra toks pabrėžtas kaip dabar.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(15)
(15)
(0)

Komentarai ()