Laikai keičiasi - vos atgimęs „Alpine“ gali išnykti arba stipriai pasikeisti (1)
„Alpine“, tai „Renault“ koncernui priklausanti sportinių automobilių markė. „Alpine“ kadaise garsėjo savo pasirodymais automobilių sporte. Vėliau ši markė išnyko, o 2017 sugrįžo su „Alpine A110“ sportiniu automobiliu. Šis retro stiliaus gražuolis nespėja rinkti puikių atsiliepimų, tačiau, kaip aiškėja dabar, „Alpine“ ateitis gali atrodyti visiškai kitaip.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Renault“ akcininkų tarybos pirmininkas Jeanas-Dominiqueas Senardas žurnalui Autocar.co.uk atskleidė, kad prancūzų koncernas išgyvena ne geriausius laikus. COVID-19 pandemija stipriai apkarpė „Renault“ automobilių paklausą. Bet „Alpine“ ateitis dar iki tol buvo labai miglota.
Pernai „Alpine“ pardavė 4835 automobilius. Tuo tarpu „Dacia“ pardavė 655 tūkstančius, „Renault“ - 2,1 milijoną. „Alpine“ markės automobiliai yra gaminami Djepe. Šiai gamyklai tokios apimtys yra per mažos, tačiau visi supranta, kad A110 yra pakankamai nišinis automobilis. „Alpine“ markei reikia antrojo modelio, tačiau tam būtų reikalingos didelės investicijos. Neseniai „Renault“ paskelbė, kad stengsis beveik dviem milijardais sumažinti išlaidas.
Ir koks būtų antrasis „Alpine“ modelis? Didesni GT? „Lotus Evora“ konkurentas? Kitaip tariant, dar vienas nišinis automobilis? Žinoma, visada galima nueiti pačiu lengviausiu keliu - pradėti gaminti visureigius. „Lamborghini“, „Bentley“, „Aston Martin“, „Rolls-Royce“, „Maserati“ jau nuėjo tuo keliu ir džiaugiasi pinigais, tačiau „Alpine“ tapatybė yra kitokia, o ir vardas nėra toks žinomas, kad šis planas pavyktų.
Artimiausiu metu, kai „Renault“ vairą perims Luca de Meo, bus nuspręsta, ką daryti su „Alpine“ marke. Egzistuoja keli variantai - pardavimas, uždarymas arba visiškas „Alpine“ tapatybės keitimas. Pastarasis variantas greičiausiai pakeis „Alpine“ variklį - tikėtina, kad ši markė taps išimtinai tik elektromobilių gamintoju.
„Renault“ reikės daugiau elektromobilių, kad sumažintų savo parduotų automobilių emisijų vidurkį. Kartu elektromobilius galima parduoti brangiau, o investicijos į jų vystymą turėtų ilgalaikių rezultatų. Visi supranta, kad vidaus degimo varikliai išeina iš mados. Taigi, naujos elektrinės technologijos, išvystytos po „Alpine“ ženklu, labai praverstų „Renault“ korporacijai.
Sprendimas dėl „Alpine“ bus priimtas antroje vasaros pusėje. Luca de Meo pastaruosius penkerius metus dirbo SEAT ir padėjo iškelti šią markę į naują lygį. Tačiau kadaise savo karjerą jis pradėjo „Renault“. Taigi, galima sakyti, kad jis sugrįžta namo.