„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikaliai skirtingi variantai ()
„Jaguar“ dar visai neseniai svajojo pakovoti dėl vietos rinkoje su konkurentais iš Vokietijos. O dabar ieško geriausios išgyvenimo strategijos. Kas pakeis senstančius sedanus XE ir XF? „Jaguar“ pasvarstymai šia tema patiks ne visiems.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Jaguar XF“ ir mažesnis XE yra sportiški ir pakankamai prabangūs galiniai ratais varomi automobiliai. Jie atrodo tikrai neblogai, o apžvalgininkai giria ir jų dinamines savybes. Didžiausia jų bėda - vieta rinkoje. „Jaguar“ sedanai yra šiek tiek brangesni už analogiškus vokiškus modelius. Be to, „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir BMW konkurentai geriau išlaiko savo vertę ir turi patikimesnių automobilių reputaciją nei „Jaguar“.
Gražus, bet gal kiek nuobodokas XE gaminamas nuo 2015 metų. Greitu metu jo gamyba nebus nutraukta, tačiau „Jaguar“ jau turi galvoti, kuo bus pakeistas šis automobilis. Atnaujintu XE? Visai nauju sedanu? Turbūt nei vienas, nei kitas variantas jau nebetinka, nes XE ir XF pardavimai buvo lėti, o žmonės nebenori sedanų.
Svarstomi keli variantai. Pirmasis - pakeisti XF ir XE ekologišku automobiliu. Tai būtų hibridinis sedanas, kuris konkurentus pranoktų savo technologijomis. Bet tai būtų sunku. Taigi, svarstomas ir kitas variantas - abu dideli sedanai būtų pakeisti maždaug 4,5 metrų ilgio hečbeku.
Taip - „Jaguar“ rimtai galvoja nebegaminti sedanų su vidaus degimo varikliais. Elektrinis XJ bus pristatytas vėliau šiais metais. Taigi, XE ir XF galėtų tapti vienu hečbeku. „Jaguar“ tikisi, kad toks automobilis pritrauktų jaunesnių pirkėjų ir, žinoma, moterų, nes dabartiniai markės modeliai patinka tik labai specifinei vyriškai auditorijai.
Žmonėms nebepatinka sedanai. Vienas garsiausių automobilių žurnalistų pasaulyje ir „Top Gear“ vedėjas Chrisas Harrisas krosoverių ir visureigių populiarumą vadina skonio trūkumo problema. Anksčiau vairuotojai norėjo sėdėti kiek įmanoma arčiau kelio. Jiem patiko lengvesni automobiliai, kurie smagiau įveikia posūkius. Dabar žmonės perka brangesnius, sunkesnius ir ne tokius ekonomiškus (ir ekologiškus) hečbekus ant aukštesnės važiuoklės, o tada sau meluoja, kad vairuoja visureigį, kitiems - kad jų automobilis yra toks pat dinamiškas kaip ir sedanas.
Taigi, tikėtina, kad XF ir XE bus pakeisti vienu hečbeku. Tai tikriausiai būtų brangus, bet prabangus automobilis, pasižymintis nereikalingai aukšta važiuokle. Įdomu tai, kad planuojama, jog šis automobilis pasižymėtų švelniai elegantišku stiliumi. Taip „Jaguar“ planuoja išsiskirti iš dabartinės kampuoto ir agresyvaus dizaino mados. Tik kažin, ar šis planas pavyks - gali būti, kad „Jaguar“ XE ir XF automobilius keis niekuo ir britų automobilių gamintojo gamoje liks skylė.