„Tesla“ paneigė visas prognozes: paskelbti II-ojo ketvirčio gamybos ir automobilių pristatymo rezultatai sudrebino rinkas – senieji automobilių gamintojai gali tik pavydėti (3)
„Tesla“ tik ką paskelbė II-ojo ketvirčio gamybos ir automobilių pristatymo rezultatus. Jie tokie geri, kad rinkos tiesiog šėlsta, o „Tesla“ ir vėl tapo vertingiausiu automobilių gamintoju pasaulyje.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Prieš keletą dienų rašėme, kaip Volstryto finansų analitikai skelbė savo prognozes ir tvirtino, kad „Tesla“ per II-ąjį ketvirtį pristatys nuo 60 000 iki 70 000 elektromobilių arba 25 proc. mažiau, lyginant su prieš metus buvusiu rodikliu.
Daugiausiai tokios prognozės rėmėsi labai akivaizdžiais faktais: koronaviruso pandemijos sukeltais gamybos ir tiekimo apribojimais.
Visgi, vidiniai „Tesla“ kompanijos šaltiniai tąkart „Electrek“ tvirtino, kad tikrieji rezultatai gali būti kur kas geresni ir pasiekti net 95 000 pristatytų elektromobilių skaičių. Pasirodo, kad informacija buvo ganėtinai tiksli ir štai kokie tikrieji skaičiai.
„Tesla“ skelbia, kad per II-ąjį šių metų ketvirtį klientams pristatė 90 650 elektromobilių – 4,9 proc. daugiau, nei prieš metus:
- 80 050 „Model 3“ bei „Model Y“ – 3,1 proc. augimas;
- 10 600 „Model S“ bei „Model X“ – 40 proc. smukimas.
Per tą patį laikotarpį kompanija pagamino 82 272 elektromobilius – 5,5 proc. mažiau, nei prieš metus:
- 75 946 „Model 3“ bei „Model Y“ – 4,7 proc. augimas;
- 6 326 „Model S“ bei „Model X“ – 56 proc. smukimas.
Akivaizdu, jog „Tesla“ ir toliau mažina senesnių elektromobilių modelių gamybą, o vos 4,9 proc. sumažėję automobilių pristatymo rezultatai yra įspūdingai geras rodiklis.
Atsiminkime, kad Fremonto gamykla – kurioje ir yra pagaminama daugiausiai „Tesla“ elektromobilių – buvo uždaryta gana ilgą laiką. Nuo šių metų kovo pabaigos iki gegužės pradžios.
O dėl pandemijos atsiradę įvairūs apribojimai sutrikdė elektromobilių pristatymą pirkėjams, tad 90 650 pristatytų elektromobilių rodiklis yra puikus. Juolab, kad senieji automobilių gamintojai skelbia prastus rezultatus ir štai ta pati „Audi“ tvirtina, kad II-ojo ketvirčio pristatymo rezultatai smuko net 30 proc.
Jei „Tesla“ pandemijos sąlygomis sugeba taip dirbti, tai III-iasis ketvirtis gali būti ženkliai geresnis.
Į tokias puikias „Tesla“ žinias sureagavo ir rinkos. Kompanijos akcijos iškart pabrango 9 proc. ir net pasiekė 1222 JAV dolerių ribą.
Tokios kainos nebuvo net pačioje šių metų pradžioje, kai kompanijai viskas klostėsi tiesiog nuostabiai – rekordinis ketvirtis, Šanchajaus gamyklos atidarymas – ir apie pandemiją bei jos padarinius niekas dar net nekalbėjo.
Taip stipriai pabrangusios „Tesla“ akcijos kompanijai sugrąžino NR.1 pasaulyje vardą. Dabar „Tesla“ ir vėl aplenkė „Toyota“ bei yra pati vertingiausia automobilių gamintoja pasaulyje.