„Tesla“ slaptasis „Palladium“ projektas – atkeliauja kardinaliai atnaujinti „Model S“ ir „Model X“ elektromobiliai ()
Aiškėja, kad „Tesla“ įgyvendina dar vieną slaptą projektą, pavadinimu „Palladium“, ir šįkart pagrindinis dėmesys skiriamas reikšmingiems „Model S“ bei „Model X“ elektromobilių atnaujinimams.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šių metų pradžioje rašėme apie slaptojo „Roadrunner“ projekto pirmąsias paviešintas detales ir tai, kad „Tesla“ daug dėmesio skiria naujų, pigesnių ir dar geresnių baterijų gamybai.
Dabar „Electrek“ gavo svarbios informacijos ir apie kitą „Tesla“ projektą – kodiniu pavadinimu „Palladium“ (liet. paladis). Nors didžioji dalis informacijos yra stipriai įslaptinta, tačiau patikimi vidiniai „Tesla“ kompanijos šaltiniai patvirtino, kad šio projekto pagrindiniai taikiniai yra „Model S“ ir „Model X“ elektromobiliai.
Į šį projektą įeina įrengimas naujų gamybos linijų, skirtų būtent naujų „S“ ir „X“ elektromobilių versijų gamybai. Ir nors nėra aišku, apie kokias gamybos apimtis „Tesla“ galvoja bei kokie detalūs atnaujinimai laukia šių elektromobilių, tačiau toks slaptumas leidžia spėti, kad tai turėtų būti labai rimti pokyčiai.
Remiantis vidinių šaltinių informacija, šiuo metu yra aiškios kelios svarbios detalės. Į šį „Palladium“ projektą įeina naujo tipo baterijų moduliai ir pavaros blokai, kurie bus montuojami būsimose „Model S Plaid“ ir „Mode X Plaid“ elektromobilių versijose.
Be to, naujoji jėgos pavara leis pagaminti „Plaid“ versiją su trimis elektros motorais ir taip padidinti elektromobilių efektyvumą bei našumą. Nors „Electrek“ ir neturi konkrečių skaičių, bet rezultatų padidėjimas turėtų būti reikšmingas, kitaip „Tesla“ neturėtų priežasties taip slapukauti.
Kai „Tesla“ pradėjo pirmuosius „Model S Plaid“ prototipų bandymus, juose buvo ir tam tikrų kėbulo modifikacijų, tačiau vis dar lieka neaišku, ar jie bus pritaikyti masinėje naujų elektromobilių gamyboje.
Taip pat kyla klausimų ir dėl projekto kodinio pavadinimo. Kodėl pasirinktas paladis? Galbūt šis visame pasaulyje išgaunamas elementas bus naudojamas būsimuose „Tesla“ elektromobiliuose, o galbūt taip norima „įkasti“ iškastiniu kuru varomiems automobiliams, kurių išmetimo sistemose esančių katalizatorių sudėtyje yra paladžio?
O gal tuo norima pasakyti, kad kaip paladis automobilių pramonėje vaidina reikšmingą vaidmenį, tą patį daro ir „Tesla“? Per pastaruosius metus paladžio kainai labai smarkiai pakilo ir kai kurie ekspertai šį augimą lygina su „Tesla“ akcijų kilimu. Kol kas lieka neaišku.
Taigi, šiuo metu yra žinoma, kad „Tesla“ atnaujina Fremonto ir Nevados gamyklų gamybos linijas, įtraukdama ir „Palladium“ projekte numatytus tikslus. Kada papildomos linijos pradės veikti – nėra aišku, tačiau daugiau informacijas turėtume sužinoti rugsėjo mėn.
Tada įvyks „Tesla“ kasmet organizuojama „baterijų diena“, kuri šiemet buvo atidėta net kelis kartus ir turėjo įvykti dar birželį. Taip pat tą pačią dieną įvyks ir „Tesla investuotojų diena“, per kurią Elonas žadėjo padaryti ekskursiją po atnaujintą gamyklą ir atskleisti ką kompanija jau nuveikė ir ką planuoja ateityje. Akivaizdu, kad tuomet ir sužinosime kur kas daugiau tiek apie „Roadrunner“, tiek ir „Palladium“ projektus.