Kam skirtos durelės ant „Mercedes-Benz EQS“ sparno? Tai - ne įkrovimo lizdo vieta (0)
„Mercedes-Benz EQS“ yra naujas labai prabangus elektromobilis. Labai didelių pardavimų šis automobilis nepasieks, bet turtingi žmonės juo tikrai džiaugsis. Ant priekinio kairiojo EQS sparno galite pastebėti mažas dureles - jo yra per mažos įkrovimo lizdui paslėpti. Tai kas ten?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Mercedes-Benz EQS“ - tai 5,2 metrų ilgio limuzinas, tikras „S-Class“ brolis. Labai aptakus automobilis tikriausiai bus naudojamas panašiai kaip S klasės limuzinai - daug EQS savininkų važinės ant galinės sėdynės. Po EQS grindimis - 108 kWh baterija, leidžianti tarp įkrovimų nuvažiuoti 770 km (WLTP). Ateityje bus galima pasirinkti pigesnę 90 kWh bateriją, kurios pakaks 640 km. Priklausomai nuo pasirinktos versijos, EQS bus varomas tik galiniais ar visais ratais.
EQS yra labai prabangus automobilis, puikiai tinkamas ilgoms kelionėms. Jis stebi kelią ir reguliuoja važiuoklę pagal matomus kelio nelygumus. Jis turi pažangųjį „Mercedes-Benz“ autopilotą, daugybę saugumo ir komforto technologijų. Dar jis turi mažas dureles ant priekinio kairiojo sparno. Jos nėra skirtos elektromobilio įkrovimui - tas lizdas yra gale.
Iš tikrųjų, tos mažos durelės ant priekinio sparno, slepia langų ploviklio rezervuaro papildymo angą. Tai - tam labai neįprasta, bet logiška vieta. Mat „Mercedes-Benz EQS“ neturi priekinės bagažinės - tą erdvę užima kondicionierius ir įvairūs elektronikos prietaisai. Tai kam kilnoti sunkų kapotą, jei po juo nėra nieko naudingo? „Mercedes-Benz“ nusprendė, kad vairuotojams prieiga prie automobilio nosies nėra reikalinga, todėl langų ploviklio papildymo angą teko iškelti į lauką.
Šis sprendimas leido pagal aerodinamikos charakteristikas optimizuoti kėbulo siūles priekyje. Be to, papildyti langų ploviklio atsargas bus lengviau.
„Mercedes-Benz EQS“ turi didelę bagažinę. Techniškai EQS yra hečbekas - bagažinės dangtis yra integruotas su galiniu stiklu. Taigi, prieiga prie bagažo skyriaus yra labai plati. Priekinė bagažinė yra naudinga, bet dažnai ji yra labai maža ir pasižymi netaisyklinga forma, todėl „Mercedes-Benz“ jos ir nesvarstė. Negi turtingi EQS pirkėjai taip aukštai kilnotų savo krepšius?