Po 10 metų darbo - Japonijoje startuoja neįprasta transporto priemonė: panašių bandymų būta ir prieš šimtmetį (Video)  (4)

Ši neįprasta transporto priemonė neseniai pristatyta Japonijoje Tokušimos prefektūros Kaiyo mieste, rašo „Japan Times“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Autobuso-traukinio idėja Japonijoje vystyta dešimtmetį. „Prireikė net 10 metų, kol paleidome autobuso-traukinio paslaugą. Labai džiaugiuosi rezultatu“, – sakė Kaiyo meras Shigeki Miura, kuris taip pat yra bendrovės „Asa Coast Railway“, atsakingos už DMV (angl. Dual Mode Vehicle) transporto priemonės projektavimą, prezidentas.

Kaip veikia nauja transporto priemonė? Autobusas-traukinys važiuoja įprastomis guminėmis padangomis kelyje, bet naudoja plieninius ratus važiuodamas geležinkeliu. Šie ratai nusileidžia nuo transporto priemonės apačios, kai ateina laikas riedėti bėgiais. Visa iš autobuso į traukinį transformacija trunka tik 15 sekundžių.

Autobusas-traukinys gali gabenti 21 keleivį ir pasiekti 60 km/h greitį geležinkeliu ir 100 km/h keliuose. Transporto priemonę varo dyzelinis variklis.

„Ši transporto priemonė gali pasiekti vietinius gyventojus (kaip autobusas) ir nugabenti juos geležinkeliu į reikiamą vietą“, – „Reuters“ sakė „Asa Coast Railway“ generalinis direktorius Shigeki Miura. „Ypač kaimo vietovėse, kuriose gyventojai sensta, tikimės, kad tai bus labai gera viešojo transporto rūšis.“

 

Transporto priemonės yra įvairių spalvų ir yra skirtos aptarnauti Šikoku salos pakrantę Pietų Japonijoje. Be to, sujungdamas izoliuotas zonas, autobusas-traukinys leis keleiviams pamatyti nuostabius kraštovaizdžius.

Ši neįprasta transporto priemonė yra puikus pavyzdys, kokia galėtų būti traukinių ateitis, ir, jei šis modelis bus sėkmingas, jis netrukus bus pritaikytas kitose pasaulio dalyse.

 

Įdomu tai, kad autobuso-traukinio idėja nėra tokia nauja. XX a. 6-7 deš. Vokietijoje veikė „Schi-Stra-Bus“. Panašios idėjos vystytos ir kitose šalyse: JAV (7 deš.), Prancūzijoje (II Pasaulinio karo metu), Nyderlanduose (1932 m.). Toje pačioje Japonijoje dar 2002 m. bandyta įgyvendinti autobuso-traukinio idėją.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(22)
(1)
(21)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (4)