Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ilgasrimas 2008-06-16 14:55
Vandeniu varomas automobilis jau senai zinomas.Pats pirmasis automobilis buvo varomas vandeniliu o tik po keliasdesimties metu atsirado benzinas.O Genepaxui shakes.Firma bus nupirkta,patentai nupirkti,gamyba uzdrausta.Sis automobilis ir liks experimentinis o ne serijines gamybos.Naftos biznio rykliai pasirupins kad ne vienas pasaulyje automobilis nevartotu alternatyviu energijos saltiniu.Aisku,bus siulymai gaminti vandenilio celemis varomus elektromobilius,pirs minti kad cia bus grazu,ekologiska ir t.t. bet juk cele tai issikveps,teks ja keisti arba pildyti,ir uz tai bus nuplesti pinigeliai,lygiai taip kaip dabar plesia uz benzina.Panasiai ir su vandeniliniais auto,bus pasiulyta vaziuot i degaline ir piltis vandenili,lygiai kaip dabar tik biski kitaip.Esme,mes ir toliau mokesim kaip dabar mokam ir busim priklausomi nuo piniguociu.Sito biznio taip lengvai nepaleis.Yra mokslininku kurie senai siule lengvai prieinama ekologiska energija,bet jie buvo greit nutildyti.Pavyzdys,Nikola Tesla,Stanley A. Meyer,ir kiti.Ir dabar daug megeju gaminasi vandens skaidymo celes.Deje ne vienam ju isradimui ar atradimui nelemta iseiti i masine gamyba.Nes,atminkite,visus stebi Vyrai Juodais Drabuziais.
Borland 2008-06-16 17:15
bla bla bla, jei as neparduociau patento tj kaip ji is manes nupirktu? ogi niekaip. Yra zmoniu kuriem netik pinigai rupi. Juo lab kad is tokio auto galima nemenkai ir taip uzsidirbt, nepardavinejant jokiu patentu, tereikia tik investuotojo gero, o toki manau galima nesunkiai rasti. Taip kad nepanikuokit.. kad ir kas bebutu valdzioj, kad ir kokie tie magnatai turtingi, nugales vistiek dauguma, o dauguma nores vazinetis pigiau juk tai ekonomika, atsiras verslininku kurie manys kad is sios technologijos galima pasipelnyti ir investuos, ims tobulinti tas auto, kai bus pakankamai geros, gales pradet konkuruoti su benzininem ir nukonkuruos cia tik laiko klausimas.
Borland 2008-06-16 17:19
siaip tame vandeniu varomame auto yra ir minusas.. lb dydelis.. tik pagalvokit kokie kamsciai butu jei imtume vazineti uz dyka? tjgi visi imtu vaziuot su auto nors aisku sunku numatyt kas butu jeigu butu
Anonymous 2008-06-16 18:26
maziausiai jus kreipkit demesi i sita nesamone, cia jau koki dvidesimta karta kazkas uzsvaigsta su tuo water powered car. kartojasi Stan Meyer'io ir dar daugkeno istorija. tas visam pasauliui apsiskelbe kad paleido masina ant vandens, bet praktiskai to nepadare. vieni sako kad jis buvo nuzudytas del to savo isradimo, kiti sako kad del to kad apgavyste prisiviliojo daug investuotoju ir issvaiste ju pinigus.
sako kad mazdaug gali su elektrolize isskaidyt vandeni, ar netgi parinkti labai auksto daznio ir gudrios formos srove kad del molekuliu rezonanso labai stipriai padidint skaidymosi efektyvuma. bet ka praktika parode, ir kol kas dar galiojantys fizikos desniai sako, kad nepasiimsi daugiau energijos, negu kad ten idesi.
irasykit googles paieskoje water powered car, arba kokinors hydrogen booster, arba dar kokia panasia nesamone, ismes simtus variantu, planu breziniu teoriju ir t.t. mazdaug pasidarykit boosteri, prisijunkit prie oro paemimo, ir variklis prades efektyviau dirbti. realiai, kas ta visa isbande tai ne 50% sanaudos sumazeja, o apie 10-20% padideja, vien del to, kad tas daiktas pastoviai apie 20A srove srebia is generatoriaus, o toks mazas pagamintu duju kiekis varikliui efekto nepadaro.
as pats buvau labai sussidomejas visu situo reikalu, ir norejau pats praktikoje tai ismegint. prie viso to praleidau nemazai laiko, ir paaukojau pinigu. dirbau gaminau, meginau (as pats esu fizikas pagal issilavinima) ka gavau, tai tikrai ne prietaisa kuris kokiu nors budu galetu padidint variklio efektyvuma, o prietaisa su kuriuo galiu daryti labai neblogus garso efektus
na jus patys pagalvokit, is kur ta energija ten atsiranda ? kas atsitinka tam vandeniui ? ten gi jokios branduolines reagcijos tikrai nevyksta, o apie chemines reagcijas, tai net ir nebudamas chemikas galiu pasakyt kad nei vandenyje, nei ore nera is ko ta energija pasiimt, kas ten su kuo gali reaguot kad dar atiduotu energija ?
ilgasrimas 2008-06-16 19:06
visi iki siol destomi mokslai yra ekonomikai nekenksmingi.Jeigu ir kas pradeda sneket kad galima kazka tokio sumontuoti,iskart buna pasakyta "tai neimanoma,tai pries desnius!!!" Gerbiamasis pagal issilavinima fizikas esate ismokintas pagal senaja formule "nekenk dabartinei ekonomikai".Ir beje sekmingai.Sakote "ne,taip nebuna" ir tai naudinga tiems kurie slepia visa tiesa.Meyeris prie elektrolizerio praleido 30 metu.Kazi kiek laiko jus praleidote?.Iskart norite pasiekti puikiu rezultatu.Ir dar kazkokie desniai.Is kur pvz,pastovusis magnetas ima energija islaikyt magnetini lauka?.Aisku bus pamastyta ir atsakyta pagal laiko patvirtinta ir vadoveliuose parasyta nekenksmiga ekonomikai teorija.Ha,pasakykite bitei kad ji negali skrist.Vienzo,tie kurie sako "neimanoma!!!" yra labai reikalingi islaikyti naftos bizni.Bet cia tik laiko klausimas kadavisa tai zlugs.
Anonymous 2008-06-16 19:21
to ilgas rimas, nu ir kur Meyeris su savo 30 metu darbo? kazkokios realios naudos nebuvo?
to rimas, na tu is dalies neteisus, jei panaudoti chemine reakcija kaip pvz. co+h2o -> co2 +h2, tik regentas gali buti pigi medziaga, tai jei tokia jie rado, tai tu smarkiai suklydai.
Anonymous 2008-06-16 20:53
na kad anglies monoksidu masina varyti imanoma, tai ta jau ir senai zinojau, bet kad is oro vistiek jo naudingo kiekio negausi.
ilgasrimas, o ka tu nori papasakoti apie magnetus? kaip apie prendevo varikli, pagal teorija tai jis turejo suktis ir suktis ir suktis, ir dar generatoriu visa ta laika tempt na ji sukosi is tikro, bet tik iki tol kol tie magnetai neissimagnetindavo, o tai ivykdavo gana greitai, ir atiduodavo maziau energijos negu kad budavo panaudota juos gaminant.
o kai uzduodamas klausimas kuris skamba"is kur magnetas ima energija islaikyti magnetini lauka" tai skamba panasiai lyg klaustum "is kur stalas ima energija islaikyti ant jo padetiems daiktams"
matyt kad pats esate ne fizikas.
mazeika 2008-06-16 20:57
ilgasrimas, tai kaip jusu manymu vandeni pavers H2 ir o2? gal minciu pagalba? zinoma, gal efektyvumas butu geresnis nei vidaus degimo varikliu, taciau kad uz dyka tai tikrai juoka kelia
Anonymous 2008-06-16 21:18
300W tai primetus kad tas triperiukas su pora nevalgiusiu keleiviu sveria kokius 300kg, tai ta savo 80km/h jis pasiimtu per kokias keturias minutes
ilgasrimas 2008-06-16 21:36
Meyeris buvo nunuodytas kai pasirase sutarti su investuotojais.Kam reikejo nuodyti zmogu kuris,jusu manymu,buvo sarlatanas?Ir nepagalvojot kodel vis dar vaziuojam vidaus degimo varikliais?elektros variklis sukosi jau pries 80 metu o mes vis dar vidaus degima varom?Kodel nera elektra varomu automobiliu?Ir isvis,kam naudinga kurti kazka kas gali buti "uz dyka"? pamastykit patys.Del stalo tai tu rimka leptelejai ir vistiek nepasakei is kur ima magnetas energija laukui palaikyt.Jei jau "ismokai" sito kokiam univiere tai pirmyn,sakyk.Nesu fizikas ir tai yra mano pliusas,bent jau nemastau kad tai neimanoma.Viskas imanoma.Ir vandens skaidymo metodai fotonais,rezonansais,magnetiniais bei elektriniais laukais imanomi bet toli grazu nelabai ikandami nepriklausomiems megejams kurie bando kazka,nesigauna,ir pradeda rekti kad neimanoma Zinoma kaip sakiau,skeptiku ir siauro mastymo zmoniu visad reikia,tai naudinga kai kam
Anonymous 2008-06-16 21:53
pastoviam magnetiniam laukui islaikyti energijos nereikia, energija yra sunaudojama tiktai atliekant darba.
Borland 2008-06-16 22:08
rimka, kai tas magnetas pastovus pritraukia gelezi prie saves, jis atlieka darba, tai iskur jis tos energijos gauna kad atliktu ta darba?
esme tame, kad nieko nera neimanoma, tiesiog kaikam dar neatrasti budai
energijos siam pasauli pilna... vejas pucia kiaura para, kiaurias savaites, metus ir t.t.. iskur pas ji ta energija kad gali net medzius vartyti? delko ji neissenka?
jei vejas atsinaujina, tai delko mes negalime sukurti atsinaujinancio energijos saltinio?
Anonymous 2008-06-16 22:14
tai taip ir nesuprantu kodel pastovus magnetai negali sukti variklio ? kas ten fizikai pakomentuokit....
ilgasrimas 2008-06-16 22:17
Borland tu teisus Siais laikais yra super magnetu kurie sugeba isvystyti labai stipru magnetini lauka ir ji islaikyti kokius 8 metus nepakitusi o jei magnetas traukia jis atlieka darba,bet nuo to kad jis pritrauke gelezi prie saves jo magnetinis laukas lieka stabilus ir nepakites,tad rimka,kodel atlikes darba magnetas nepraranda magnetinio lauko? kalbant apie elektromagneta,jam reikia elektros sroves magnetini lauka palaikyt,atjunk laideli ir tas magnetinis laukas dings itampos suolio apvijose pavidalu:) taigi,kai elektros magnetui reikia sroves,tai is kur pastovusis magnetas gauna energija? klausimas vertas nobelio premijos Beje Borland,visuomenei reikia tokiu zmoniu kaip tu,su atviru mastymu
Anonymous 2008-06-16 22:53
taip taip ir man sis klausimas idomus, na tai fizikai pakomentuokite prasom...
ilgasrimas 2008-06-16 22:59
Trumpai drutai "in terms of layman" magnetas yra paprsciausias energijos transformatorius,keicia aplinkos energija i magnetini lauka zinoma sitai suvokti musu senais metodais aukletai visuomenei biski per sudetinga,vadoveliuose sito nemokino,ane? kad ir kaip ten bebutu,mokino ar ne sito nepaneigsi,ir ta energija galima ispest is nuolatinio magneto,kitaip tariant,gauti "uz dyka"
Anonymous 2008-06-16 23:38
klausimas nevertas nobelio premijos. kaip kai kuriuos magnetus gamina, na tiksliai nepasakysiu dabar katruos, ju yra daug rusiu, stroncis, neodimis, keramika, feritas, alniko, ar dar visokie hibridai, tai tiesiog ikaitina ji iki labai aukstos temperaturos, ir labai stipriam magnetiniam lauke poliarizuoja, imagnetina vnz, susisuka pagal ta lauka visos nesimetriskos molekules ir medziagai atvesus jos tokioje padetyje ir lieka. na as cia galiu ir klysti, neesu specas pastoviuju magnetu. bet galiu pagarantuoti kad jie energijos nespinduliuoja jie tada siltu. na magnetas pritraukia gelezi, ir kas ? cia visas darbas ka jis padaro, ta gelezi atitraukdamas toki pat darba jau atlieki pats. isivaizduok guma prirista prie to gelezies, ta guma jokios energijos nespinduliuoja, bet daikta taip pat pritraukia.
mechaniskai padaryti kad magnetai tiktai darytu darba yra neimanoma. na nebent sakau, buvo parasyta apie ta prendevo varikli, vienur rase kad jis apgaule, kitur kad jis toks veike, butent is pastoviu magnetuku padarytas, ir kazkaip gudriai issprestas kad nestabdytu magnetais pats saves. o dar kitur rase, kad jis veike, bet tie magnetukai gana greitai prarasdavo visa savo trauka, o pagal atiduota energija gavosi kad atidave maziau negu kad buvo sunaudota juos gaminant.
dar ka noriu pasakyt, kad amzinojo variklio nera, na kad negalima gauti energijos is niekur, ja galima tik is vienokios formos paversti i kitokia. IR AČIŪ DIEVUI!!! nes jeigu taip butu galima energija gauti, tai pasekmes butu katastrofiskos. visada dalis energijos virsta siluma, ar is mechanikos, ar is elektros, ar is chemines energijos, visada atsiranda siluma, ir jeigu visi pradetu taip gauti energija, tai manau kad greitai mum jau net ir saules nebereiketu.
dar sudetingesnes teorijos apie energija pagal tarkim Tom'a Bearden'a arba koki John'a Hutchison'a tai kad betkuris taskas erdveje, turi neribota energijos kieki, tik ta energija yra ribota erdvelaikio. betkokiu atveju, tos visos teorijos apie galima tos energijos gavima, kol kas dar mums yra neimanomos, ir manu kad dar kokius 200 metu nieko panasaus nebus.
Anonymous 2008-06-17 00:51
Paprasciausiai yra toks dalykas kaip energijos tvermes desnis, taip mes mirtingieji, viskas ne taip paprasta, butu paprasta, nebutu evoliucijos, musu nebutu...
Kadanors suzinosim kas ir kaip....(kas bus tokie kaip as, supras)
Azuolas 2008-06-17 05:15
Kas slepia tiesą? gal dar tie naftos milžinai ir su NSO susimokė? Patarčiau mažiau skaityt sąmokslo teorijų ir nesididžiuoti savo fizikos neišmanymu...
Nėra jokio pasaulinio "naftininkų iliuminačio" Tiesiog visokios vandenilinės ir elektrinės alternatyvos dar nėra pakankamai ištobulintos. Jei ištiesų pavyko sukurti automobilį, kuris varomas tik vandeniu (kuo šiaip aš kol kas nelabai tikiu), tai bus rimta konkurencija benzininiams automobiliams. Ir neužgesins jo slaptasis naftininkų iliuminatas net jei ir naudos juodąją magiją
Ne vien fizikoje, o apskritai jei bent turėtum supratimą kas yra mokslas, tai suprastum, jog mokslinės teorijos neįrodomos tuo, kad "dirbo 30 metų".
Juk pvz Lysenka gal ir visa savo gyvenimą praleido prie tų savo teorijų, bet jas paneigti nesunkiai gali bet koks biologijos mėgėjas (tikiuosi tu nors lysenkizmu netiki? )
O dėl bitės, tai gali "upsideitinti" savo tą "mokslas ne viską žino" duombazę ir pašalinti "pasakykite bitei kad ji negali skrist". Jų skraidymas neprieštarauja jokioms aerodinamikos dėsniams. http://www.sciam.com/article.cfm?id=lon ... zzle-of-ho
Azuolas 2008-06-17 05:19
Gal dar gali aprašyti savo tyrimus, kaip atradai savo šias "tiesas"? būsi tikras revoliucionierius moksle
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
"Genepax" pristatė "vandeniu ir oru" varomą automobilį (Video)