Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-06-17 09:48
Jei darytų masinę gamybą, galvoju kam Lietuvai reikia auto kur važiuoja ant daugiau nei 130, o gi nereik, ir pasauliui. Išvis tada lengviau svertų auto,technologijas tobulint kitom reikmėm, (saugumas ne toks aktualus būtų), kad galios pagal paskirtį ir viskas. Ir daryt kuo mažesnius, tik aišku, kad normaliai atsisėstų visi keleiviai, ar kroviniai. Vienu žodžiu neliktų visokių miesto "visureigių" ir "ferarių" su kamikadzėm priešakį. O girti vairuotojai tai ir į kaktą gaus nuo savo aukų, ne kaip dabar kai tik pats gyvas lieka.
ilgasrimas 2008-06-17 10:23
Pie magnetus zmones.Juos paveikia keliu sekundziu trukmes stipriu magnetiniu impulsu.Magnetas isimagnetina ir lieka toks ilgam laikui.Tad tie kurie teigia kad tai viso labo "pakrovimas" tai pasakykite,kaip per kelias sekundes i magneta sukist keleta megavatu kad jis islaikytu magnetini lauka keleta metu.Man idomu kiek energijos reiktu sukist i elektro magneta kad jis islaikytu keleta metu toki pati magnetini lauka kaip pastovusis magnetas.Davai fizikai,destykit O apie auto,nebus dar ilga laika elektromobiliu.Nepelninga kai kurioms strukturoms.Pajudinkit smegenis,zmones.Googlinkit who killed the electric car,suvokit kad mes esam pelno saltinis naftininkams,bankininkams,auto gamintojams ir vyriausybei.Asmeniskai as visom keturiom uz elektromobili,nes tai pirmas spyris sioms strukturoms i sedimaja
Anonymous 2008-06-17 11:53
elektromobiliu yra kiek tik nori, atsigauk tu nuo pigiu narkotiku gali ir sportini elektromobili nusipirkt, jeigu tik turi pinigu pakankamai.
o apie magneta as tau dar karta kartoju, magnetiniam laukui islaikyti energijos nereikia. elektromagnetas tai ta vartojama energija vercia siluma ir nenaudingu darbu.
o tu papasakok nors viena pavizdi kur statinis magnetas atlieka koki nors darba, arba atiduoda energija. laukui islaikyti, as dar karta kartoju, energija nereikalinga.
ilgasrimas 2008-06-17 14:22
Nu rimka tu ka tik pavarei magnetinis laukas yra energija,o jam islaikyti energijos nereikia,taip iseina pagal tave kad tai jau yra savotiskas "perpetum mobile" o elektromagnetas pagal tave tai vien siluma ir "nenaudingas darbas",o kur magnetini lauka padejai? kur cia ismokai,gal univiere mokina? Ir paziejes pro langa,kasdien gatve eidamas matau tiek daug elektromobiuliu,oi,sunku apsakyt,ir visi dumyja Oi beje pagooglinkit "who killed the electric car" ,paziekit
Anonymous 2008-06-17 16:18
gerai, tai tada tu ir daryk tuos megavatus is tu magnetu arba zek dar geriau, ikrauk kondensatoriu, ten turesi elektrini lauka tas irgi niekada nedingsta, turbut irgi daug megavatu gaunasi, vien del to kad jis yra
del elektromobiliu tai juos gamina serijiniu budu, manau noredamas galetum ir i lietuva parsisiusti. galetum paskui vazineti ant 80km/h, ir dasikraudinet kas 50 kilometru ziema joje drebet is salcio, o avarijoje smagiai apsitaskyt rugstimi bet siaip tai zjbs ipac kaip sako kad per 3sekundes pakraunama, ir nedaug, tik 16 incidentu, sudegusi masina, vos ne suges namas jau vien per ta EV1 bandymu programa.
Azuolas 2008-06-17 17:56
Žinoma, kad dar nelabai pelninga. Bet tik ne dėl tavo tų sąmokslo teorijų, o dėl to, kad dar neukūrė jokio elektromobilio, kuris nors kiek prilygtų benzinu varomam Šiuo metu efektyvios elektra varomos transporto priemonės tai tik traukiniai ir tramvajai/troleibusai (įdomu kodėl prieš jas nesukilo tos tavo slaptos struktūros?
Anonymous 2008-06-17 18:29
O todel, kad traukiniu ir tramvaju/troleibusu kiekis ishreiktas procentais bendrame automobiliu keikyje yra nykstamai mazas dydis. Be to, jiems reikia "drato" kuriuo teka elektra, o tokiu budu toli nenuvaziuosi! Todel ir nesukilo.
Visishkai akivaizdu, kad panaushaus tipo transporto priemones kaip is 'Genepax' uzdaro "kromeli", per kuri ateina milzinishki pinigai ivairioms strukturoms. Elektromobiliai ir k.t. transporto priemones kurios nereikalauja kuro, kuri galima butu pardavineti dideliais mastais ir uz tai imti mokesti, visoms toms strukturoms ir valstybems yra nenaudingos, nes nesudaro salygu pasipelnyti. To pasekoje - nevystomi projektai, gesinamos idejos ir t.t.
Stai ir visa matematika.
P.S.
Reikia OpenSource automobilio...
ilgasrimas 2008-06-17 19:35
Ooooo rimka pavaro,bijai apsitaskyt rugstimi nors nebijai apsitaskyt benzinu Nenori vaziuoti 80km/h nes tau mieliau 300km/h Nenori paprasto lengvo varikliuko nes tau mieliau keisti tepalus,filtrus,zvakes,laidus ir pilt benzina,kurio sudegini apie 35% cilindre o visa kita ismetimo sistemos katalizatoriuje,ir uz kuri tuoj ples po 4,50 lt Saunuolis,visai pamirsai kad senai egzistuoja hermetiski svino akumuliatoriai,o juo labiau licio-jono Vienzo tau mieliau sitai strukturai negu turet nepriklausoma energetika Tokie kaip tu ir stabdo siu sistemu pletra
Anonymous 2008-06-18 09:41
Ka jau sneketi apie politine valia (kurios nei su ziburiu nerasi), jei musu visuomene nera pasiruoshusi priimti inovaciju ir alternatyvu vidaus degimo varikliui! Zinoma, toliau mokam veik po 5 LTL/ltr, tersiam gamta, vazinejam su technologijomis, kurios sugalvotos daugiau nei prie 100 metu ir apsimetam, kad viskas OK. Zmones - praregekit!
Anonymous 2008-06-18 11:46
kokia dar nepriklausoma ? prades visi dakraudineti tuos savo elektromobilius, paziuresim kas atsitiks su elektros kainom. na del kainu gal nereikia tiek nervintis, kiek del deganciu laidu, neatlaikiusiu apkrovu transformatoriniu ir visu kitu nauju problemu. pagalvokit dabar apie tas savo naujoves patys, taip jau sedi ir vaziuoji ? ir viskas ar ne ? ka daryt jeigu reikia suvazineti is kauno i vilniu ir atgal ? arba is vilniaus iki klaipedos? na gerai, tarkim isspresta ta greito ir saugaus krovimo problema, isspresta tokiu kiekiu elektros gamybos problema, issprestos mechanines problemos su darbu prie +ir-40, akumuliatoriu nuodingumu, tada gal ir galima butu pradet jas naudot.
paziurekit geriau filmukus kaip top gear is G-Wiz issidirbinejo.
Anonymous 2008-06-18 12:26
tai kad masina tragiska neesme. esme kad variklis tok sukurtas. gal sukurtas.
Anonymous 2008-06-18 14:15
Tamsta gyveni pagal "civilizacijos" sukurtas gyvenimo taisykles ir esi priklausomas nuo viso to už ką privalai mokėti pinigus!
Blogiausia, kad mes visi esame "istatyti" i tokias vezias!
Pasiskaityk cia (tik tarpus ishsitrink):
www . automobiliai . biz / elektriniai_automobiliai_ivadas
ir cia:
www . automobiliai . biz / progresyvios_technologijos
Anonymous 2008-06-18 16:15
gal nepatikesi, bet as jau maciau visus tuos filmukus is to technologiju linko, netgi buvau visu tuo pradejes tiket bet kuo daugiu domejausi ir daugiau suzinojau apie visas tas tipo technologijas, tuo labiau uzjauciu ir kitus kurie jomis netycia patikejo.
apie vidaus degimo varikli tai as nenoriu nieko blogo sakyt, nu ir kas kad sukurtas pries 100 metu. ratas tai buvo sukurtas pries tukstancius metu, tai gal nustojam naudoti ratus ? pasenus technologija gi.
apie elektromobilius, na nepasiruoses pasaulis pereit ant elektros, paskaiciuokit kiek jiems reiketu galios, ir is kur tiek elektros reikia paimti? kaip ja tokiais kiekiais perduot ? reikes nauju liniju, nauju elektriniu, pakrovimo stociu kiekvienoi masinu stovejimo aikstelej ir visokiu kitokiu dalyku prie ju.
energija is vandens ? mazdaug gaminti vandenili ir deguoni o paskui juos deginti ? apie ta tai jau visai pavargau diskutuot vienintelis dalykas kas dar is principo veiktu tai mazytis branduolinis reaktoriukas.
kas is tikro veikia, tai daug benzino pakaitalu, pradedant nuo visokiu duju, metano, vandenilio, taip toliau, paskui ivairiu skysciu, nuo etanolio, metanolio, butanolio, dar visokiu sintetiniu pakaitalu kuriu pavadinimu neina istart, kad ir iki panaudoto aliejaus, kuri ispila visokios ceburekines. ta tai galima deginti dyzelio varikliuose.
galimybiu yra daug, bet davai nebesvaigstam apie ta "masina varoma vandeniu" nesamone ?? a ? masina gali butu varoma vandeniu, kai ja imeti i upe, tadaji gali judeti beveik vandens tekejimo greiciu, ir buti varoma upes vandens.
Anonymous 2008-06-18 17:55
Del vandens varomu auto kogero teks mums dar palaukti.
Elektrinis automobilis butu tikrai gera alternatyva miestams. Susirask googlej Tesla Motors, JAV kompanija gaminanti elektrinius auto. Vienu pakrovimu ju auto nuvaziuoja 220 myliu (kas butu 352 km). Toks kilometrazas tenkintu daugelio mieste gyvenanciu zmoniu poreiki. Deja si kompanija gamina auto turtuoliams, trumpiau sakant darosi bizni. Realiai savikaina kogero 10 kartu mazesne nei jie parduoda. Ka padarysi, nera konkurencijos, todel ir kaina auksta.
Ir nereikia svaigti, kad butu problemos su pakrovimo stoteliu infrastruktura. Galios butu normos ribose, bet to daugelis pakrovinetu mashinas nakties metu, kai elektra pigesne. Ir dar - galima naudoti atsinaujinancios energijos rushis.
Muset tamsta nedasidomejai iki galo, kaip veikia elektrine mashina ir kokie jos naudojimo kashtai! PASKAICIUOK NAUDINGUMO KOEFICIENTA IR KAINA VIENAM KM!!!
Karochie nervas ima nuo tokiu kreivu nuomoniu...
Anonymous 2008-06-18 17:57
del vandenilo tai sutinku, ten apie ta vandeni jie graziai skiedzia, vandenili jei ne chemine pigi reakcija, tai fotosinteze galetu pagelbeti, bet cia dar egzotika sioj srity,
del suslegto oro visai tiketina, nepaneigciau sio fakto,
del elektros tai manau realiausia, aisku cia beda viena - akumai, bet manau tai issprendziama problema, ir galima jau naudoti, o del infrastrukturos tai kokios tau jos reikia? razetes reikia? rasi bet kur ja.
mane dabar labiausiai domina magnetiniai varikliai, cia realiausia varinatas su nuolatiniais magnetais. Tai vat ieskau badziusiuju ar norinciu pabandyti
mazeika 2008-06-18 20:16
2 rimka, gerai naudingumo koficietas apie 90, na o ja pagamint? generatoriaus 60% maximum, paskui elektros perdavimo linijos, taipogi varza masinoje, akumuliatoriu nusidevejimas, ka su jais veikt? manau kad naudingumo koficienta gausim labai panasu i dabar esanti su tiek pat ismetamu duju, ir dar plius akumuliatoriu, nebent zinai ilgaamziu akumu
Anonymous 2008-06-18 21:55
to mazeika ir rimka
palaikau ilgarima, be to nepastebejot kad dabar pasaulyje bruzdeti pradejo visi mazieji auto gamintojai kurie leidzia naujienas apie elektro vandenilinius ir kt. auto, aisku kiek galima tiketi ziniasklaida cia kitas klausimas, bet faktas tas kad didieji kazkaip didieji auto gamintojai trypcioja vietoje. Na nebent keli ten toyotos hibridai. Va sis klausimas dabar aktualiausias nes manau yra stabdomas.
Is naudingumo puses niekas manau neabejoja elektro auto naudingumu, vienintelis jo trukumas akumai, akumai, akumai.
beje o kaip jums tox scenarijus nusiperki 5 akumus pasistatai vejo jegaine, kol 4 krauni, vienu vazineji, aisku variantas ne kiekvienam priimtinas, bet manau galimas. Spek kiek bus dziugaujanciu tokiais sprendimais? Spek yra dziugaujanciu kai nori apskritai pastatyti vejo jegai ir parduoti elektra i skirstomuosius?
Anonymous 2008-06-19 09:04
Bet kokiu atveju elektrinio automobilio naudingumo koeficientas bus didesnis nei vidaus degimo variklio. Siame paciame portale buvo skelbti duomenis, stai jie:
Nuostolių ir naudingos galios santykis, kartais:
2,34 (benzininis),
0,18 (elektrinis)
Kaip minimum siai dienai su elektro auto vaziuotumem 10 kartu pigiau, o jei dar paskaiciuoti CO2 emisijos nuostolius ir tai, kad krauname akumus nuo vejo/saules - gausime solidesne suma.
Kas del akumu - siai dienai akumai gerokai patobulejo. Tai jau nebe problema. O pradejus masishkai vartoti elektrines auto - manau akumai dar patobuletu.
Del nuolatiniu magnetu varikliu - ar tai nera akiu dumimas?
nunu - gal turi daugiau informacijos siuo klausimu, imesk nuorodas internete (jei tokiu yra), gal schemutes yra - butu nieko pasinagrineti.
Anonymous 2008-06-19 10:06
Dar pamastymui:
John Kanzius - mokslininkas is JAV ieskodamas budu gydyti veziui netycia atrado, kad surus vanduo patalpintas kiek suprantu i tam tikro daznio/stiprumo elektromagnetini lauka tiesiog dega!
Kas idomiausia - musu pasaulis laabai neskuba priimti (netgi patikrinti) tokiu faktu ir suvercia tai i pseudoscience.
Zinoma, zmones pralenke laika budavo sudorojami. Pvz su Koperniku...
Siandien juokas ima is tos minties, kad Saule sukasi aplink Zeme, deja uz savo zinias siam mokslininkui teko skaudziai sumoketi.
Taip ir su energijos saltiniais, be abejo dalis mokslininku bus sharlatanai, bet kita dalis kogero teisus. Mes daug ko nezinome!
Anonymous 2008-06-19 13:09
apie Kanzius, tai pirmas dalykas tai, kad jis yra ne mokslininkas. Antras, kad po to jo atradimo buvo paskaiciuota suvartojama energija, radio siustuvo, ir atiduota termo energija tos liepsnos, gautas rezultatas buvo <70% taigi kad nieko jis ten revoliucingo ir neatrado, o ta naujiena tai jau metu senumo. dabar jis su tuo savo prietaisu kaitina nano dalelias ir toliau perdaves savo projekta, padeda kurti gydyma veziui, ir tikisi kad gal ji pati dar spes pagydyti.
o apie elektromobilius, tai kaip ir sakiau, idealus variantas butu koks nedidukas branduolinis reaktorius, viena karta ir visam laikui uzmaitintu automobili, kiek zianu kazkas tokius gamina, bet dar jie truputi perdideli ir persunkus tinka tik namui ar sodybai, ir uzkasti giliau i zeme. stai ka reikia tobulint, daiktas butu daug praktiskesnis ir maziau problemu keltu su dakraudinejimais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
"Genepax" pristatė "vandeniu ir oru" varomą automobilį (Video)