„Nigerijos pajėgose.“ Rusija iš užmaršties traukia Mi-34. Kas žinoma (Video) ()
Pirmasis bandymas pradėti serijinę Mi-34 gamybą buvo dar prieš 30 metų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusija Kazanės sraigtasparnių gamykloje planuoja pradėti serijinę sraigtasparnių Mi-34 gamybą. Apie tai rašo „Defense Express“.
Rusijos ministras pirmininkas Michailas Mišustinas pernai pareiškė, kad būtina rasti vietinę alternatyvą vakarietiškiems lengviesiems sraigtasparniams, tokiems kaip „Bell“, „Airbus Helicopter“ ir „Robinson“. Nes dėl Vakarų sankcijų sustabdytas dalių tiekimas.
Mi-34 „formaliai“ turėtų būti civilinis lėktuvas.
Vakarų sraigtasparnių resursas turėtų būti 5-7 metai, jo turėtų pakakti keliems metams. Šiuo metu problema kyla dėl kontrabandinių atsarginių dalių kainos, kurios kainuoja 2-3 kartus daugiau nei rinkoje.
Todėl Rusijos valdžia iškėlė uždavinį gaminti lengvąjį civilinei aviacijai skirtą sraigtasparnį. Tam planuojama atgaivinti M-34, kurio šaknys siekia dar Sovietų Sąjungos laikus.
Mi-34 yra sovietinis projektas, skirtas pakeisti Mi-2 ir Mi-8. Jo kūrimas prasidėjo 1980 m., o pirmasis skrydis įvyko 1986 m. Serijinė gamyba pradėta 1993 m., planuota pagaminti 400 orlaivių. Bet buvo pagaminta 30, o vienintelės Mi-34 pirkėjos buvo Nigerijos oro pajėgos ir Bosnija ir Hercegovina.
2011 m. Mi-34 buvo atgaivintas sukuriant dvi versijas: Mi-34S1 ir Mi-34S2 su prancūzišku „Arrius“ varikliu. 2012 m. projektas vėl buvo atšauktas ir nuspręsta importuoti lengvuosius „Robinson“ gaminamus sraigtasparnius.