„Iš Londono į Niujorką per 3 val.“ Naujas viršgarsinis lėktuvas pasiekė dar vieną rekordą! (Foto, Video)  ()

Būsimo keleivinio lėktuvo prototipas bandomojo skrydžio metu sugebėjo pakilti į rekordinį aukštį.


XB-1 aštuntojo skrydžio metu
XB-1 aštuntojo skrydžio metu
© Ekrano kopija | https://x.com/boomaero/status/1857859168553808176/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Boom Technology“ (JAV) atliko aštuntą sėkmingą viršgarsinio lėktuvo XB-1, kuris yra tos pačios bendrovės kuriamo viršgarsinio keleivinio lėktuvo „Overture“ prototipas, bandymą.

Lėktuvas XB-1 sugebėjo pakilti į rekordinį 7632 metrų aukštį ir, kaip ir ankstesnio skrydžio metu, pasiekė maksimalų 1012 km/val. greitį.

Tokiu būdu „Boom Technology“ vis labiau artėja prie garso greičio įveikimo ir žengia užtikrintą žingsnį į viršgarsinių keleivinių skrydžių sugrįžimą, rašo „Interesting Engineering“.

[Vokietija] Pamaitins net elektromobilį! Fantastiškos kainos mobilios energijos stotelės dirbs bent 10 metų. Ribotas kiekis (Video, „OUKITEL P2001 Plus“)
4925

Nuostabi kaina

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Ribotas kiekis

Išsamiau

Viršgarsinio keleivių vežimo era baigėsi prieš 21 metus, kai paskutinį skrydį atliko viršgarsinis lėktuvas „Concorde“. Nuo tada žmonės gali judėti tarp žemynų tik paprastais lėktuvais, o tai užima daug laiko. Pavyzdžiui, vidutinis skrydžio laikas iš Londono į Niujorką yra apie 8 valandas.

Tačiau naujas viršgarsinis lėktuvas, pavadintas „Overture“, prie kurio dirba „Boom Technology“, leis tą patį skrydį atlikti vos per 3,5 valandos. Šis lėktuvas turėtų skristi 2100 km/val. greičiu, o tai beveik dvigubai viršija garso greitį (1234 km/val.).

Prieš kurdama „Overture“, „Boom Technology“ pastatė viršgarsinį lėktuvą XB-1, kuris yra sumažinta būsimojo keleivinio lėktuvo versija. Prototipu įmonės inžinieriai išbando konstrukcijos ypatybes, taip pat transporto priemonės valdymą ir manevringumą.

 

 

Pirmasis bandomasis lėktuvo XB-1 skrydis įvyko šių metų kovą. Lapkričio pradžioje jis leidosi į septintą bandomąjį skrydį, kai sugebėjo pasiekti rekordinį aukštį ir pakilo į 7015 metrų aukštį, skriedamas 1012 km/val. greičiu. Neseniai įvyko naujas, aštuntas bandomasis skrydis ir viršgarsinis lėktuvas XB-1 vėl pasiekė tokį patį greitį, tačiau šįkart pasiekė aukščio rekordą – pakilo iki 7632 metrų. Šis skrydis truko 54 minutes.

 

„Boom Technology“ šiais metais planuoja atlikti dar 2 bandomuosius skrydžius, kad XB-1 priartintų prie garso greičio. O jau kitų metų pradžioje planuojama, kad viršgarsinis lėktuvas įveiks garso barjerą, o tai bus svarbus žingsnis į „Overture“ projekto įgyvendinimą.

 

Atsižvelgiant į tai, kad viršgarsiniai orlaiviai, pralauždami garso barjerą, sukuria labai garsią smūginę bangą, „Boom Technology“ stengiasi to išvengti. Kol kas tiksliai nežinoma, kada bus sukurta visavertė viršgarsinė „Overture“ versija, tačiau anksčiau buvo pranešta, kad tai turėtų įvykti per artimiausius kelerius metus.

 

Kalbant apie neseniai atliktą XB-1 bandymą, inžinieriai patvirtino, kad viršgarsinis orlaivis gali judėti be stabilumo kontrolės sistemos pagalbos skrydžio metu. Bandymas parodė, kad pilotas gali saugiai skristi orlaiviu rankiniu režimu net ikigarsiniu greičiu.

Kitas svarbus neseniai atlikto bandymo pasiekimas buvo tai, kad jis įrodė, kad XB-1 orlaivio konstrukcija nėra veikiama ikigarsinių oro srautų sukuriamų griaunamųjų virpesių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()