Kodėl NASA specialiai sudaužė civilinį keleivinį lainerį? Visa dirbtinai sukelta katastrofa buvo nufilmuota įspūdinguose kadruose (Foto, Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

 

Lėktuvui priartėjus prie ežero dugno, jo kairysis sparnas pirmiau palietė žemę, o ne sparnų pjaustytuvus. Dėl to lėktuvo nosis pasisuko į kairę ir todėl orlaivis slydo ežero dugno paviršiumi maždaug 45 laipsnių kampu.

Dėl to vienas pjaustytuvas atsitrenkė į vidinį dešiniojo sparno variklį, sunaikino variklį ir sukėlė didžiulį kuro nuotėkį, kuris iškart užsiliepsnojo.

Lėktuvas ir toliau krypo į kairę, kol beveik pasisuko į šoną, todėl pažeistas dešinysis sparnas nulūžo ir susilankstė, fiuzeliažą apėmė didžiulis ugnies kamuolys.

Kontroliuojamo poveikio demonstracija pažymėjo FAA bandymų įpareigoti oro linijas naudoti aprasojimą (anti-misting) mažinantį priedą degaluose, skirtuose lėktuvams, pabaigą.

Nors šalininkai tvirtino, kad modifikuotas kuras užkirto kelią karštesniam ir katastrofiškesniam gaisrui bandymo metu, FAA reikalavimai priedui buvo atšaukti.

Demonstracija pabrėžė dažnai nepastebimą aeronautikos tyrimų aspektą. Nors nedidelio masto antžeminiai bandymai parodė, kad aprasojimą stabdantis priedas būtų veiksmingas mažinant gaisrus po avarijos, viso masto demonstravimas realioje skrydžio aplinkoje parodė, kad modifikuoti degalai, apsaugantys nuo rasojimo, buvo neveiksmingi mažinant gaisro plitimą ar intensyvumą.

 

Nepaisant šio rezultato, kontroliuojamo poveikio demonstravimo metu buvo gauta daug naudingų su sauga susijusių duomenų. Naujos sėdynių konstrukcijos, skrydžio duomenų registratoriai, virtuvės ir daiktadėžių tvirtinimai, ugniai atsparios medžiagos ir langai buvo išbandyti realiomis sąlygomis.

Projekto tyrimų duomenys šiose srityse suteikė naujų duomenų apie atsparumą smūgiams, kurie padėjo FAA nustatyti naujas gaisro prevencijos ir ugniai atsparių medžiagų taisykles.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(0)
(10)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()