Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Splius 2014-09-19 16:13
Tai aisku,kad galetu anokia cia naujiena? Tik mane juokina tas issigimelis kai grasinama tokioms mazoms salims kaip Lietuva...tegul geriau pagrasina Vokietijai ar dar geriau JAV tai paziureciau kaip tokias salis tas degradas uzimtu per tas kelias valandas.
Greiciau jau JAV su Nato visa raseja per kelias valandas uzimtu.
Arns 2014-09-19 16:25
Splius, kada Vokietija, Prancūzija, ar net JAV reiškė pretenzijas į Rusijos teritorijas? Tuo tarpu Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija nuolat reiškia, tad natūralu jog iš konteksto pasisakymą apie jas visados galima paiimti.
O Dėl Rusijos užėmimo, na sakymų vienu ypu užimsiu, bandė daug kas, bet... Ta pati JAV, papirkinėdama Irako pareigūnus, kad jie nesikautu ar nesprogdintu strateginių objektų, su Iraku gal tris savaites vargo. O tai milijonus kartų mažesnė teritorija, iš kurios du trečdaliai ir taip nemėgo Huseino karinės diktatūros... Tad jei nori rimto branduolinio karo, reikš pasipiktinimą ir palaikyk, balsuok už pasisakančius Rusijos sunaikinimo klausimais
007 2014-09-19 16:40
Apie kokias teritorijas kalbi?
- 2014-09-19 16:43
Kokios dar teritorinės pretenzijos Rusijai iš Lietuvos?
keine_lust 2014-09-19 16:50
visiskai sutinku, jeigu rusija savo kaimynu nepultu, tai kaimynai ims ir pavoks rusiskas zemias, lietuviai kaliningrada, latviai tiesiai iki maskos zygiuos, estai leningrada sau pasiims, suomiai Karelija, o gal net ir visa kolos pusiasali, ukraina visa pietine rusija, nepamirskime ir mongolijos, juk jie tik ir laukia kol gales atsiimti visa sibira.
Rukis 2014-09-19 16:54
Arns kaip visada skėlė tokį, kad net nebežinau ką ir beatsakyt. Lietuva gi pagal jį į Rusijos teritoriją kesinasi Ačiū, praskaidriniai dieną šiuo pokštu. Aš rimtai.
Arns 2014-09-19 17:08
ir yra pasakoma aštriau nei ant tų su kuriais kalbamasi. Vieša paslaptis, jog iš ES ir NATO narių, būtent Vilnius su Varšuva reikalauja didžiausių sankcijų Maskvai, ir realios karinės ar net karinio kontingento nukreipto prieš Rusiją. Neabejotinai ir buvo atsakyta taip, kad savo kiemą žiūrėkit, prieš kitiems grūmodami.
007 2014-09-19 17:27
Ok, Arnai, paaiškinimą supratau. Bet, kaip tu galvoji, kodėl Lietuva, Lenkija, kitos Baltijos šalys prašo karių dislokavimo savo šalyse? Kodėl siekia didesnių sankcijų? Nes kaip kalbi, tai atrodo, šiaip sau. Tam, kad paerzinti.
Arns 2014-09-19 18:14
immortallt 2014-09-19 20:12
Iraką, Afganistaną ar pan lygina su karu? Baik juokus. Slepiasi vaikų darželiuose, ligoninėse ir pan.
007 2014-09-19 20:22
Arns, galiu pasakyti tiek, kad suprantu tavo nuomonę. Bet tai nereiškia, kad tokia yra tiesa ir tokios yra priežastys. O priežasčių, manau yra daugiau. Ypač jeigu kreiptume dėmesį į Rusijos geopolitinę strategiją. O į ją nekreipti dėmesio neįmanoma, nebent esi Vokietijoje ar Prancūzijoje. O kai gyveni Baltijos šalyse ar Lenkijoje, tai tampa labai aktualu. O nenumatyti naudos Rusijai, turint didelę įtaką šiose šalyse, būtų visai nesumanu. O taip pat ir Kremliui, žiūrint į jų požiūrį ir nepasitikėjimą NATO lieka tik toliau siekti savų tikslų. O jau ne kartą sakiau, kad Baltijos valstybėms tai nekvepia geresnėmis sąlygomis. Gal greičiau tampymu už virvučių, jeigu jau taip atsitiktų, kad Rusijos įtaka būtų didesnė nei dabar.
Ką norėjau pasakyti, kad visi turi savų tikslų, bet toks objektyvumas kaip tamstos, palaikant vien Rusiją kertasi su mūsų pačių - lietuvių tikslais. Ir jeigu visi čia būtų tokie objektyvūs ir linkę kelti Rusiją aukščiau už visas kitas Europos valstybes, tai nežinau kiek laiko mes išbūtumėm ES, o ir pačios ES egzistavimas pakibtų ant plauko.
rimasD 2014-09-19 21:00
Radijas "Viena bobutė sakė:"nesutaria, ar Putinas tai sakė, ar ne. Jei sakė, tai nežino, kad Lietuva NATO narė.
Ernestass 2014-09-19 21:13
Bendradarbiavimas ar bendrų interesų ieškojimas bei dialogas nereiškia savų interesų atsisakymo. Lietuva privalo kovoti dėl savo teisių tačiau aš irgi sutinku ir kalbėjau pats, kad Lietuvos problema yra savęs per didelis sureikšminimas ir anti-rusiškas fanatiškumas. Toks stojimas piestu prieš Rusiją mums nieko neduoda, o tiktais atima milijonus per gaunamas žaliavas kaip pavyzdžiui ir išskirtinai didelė dujų kainą bei chroniškas bei potencialiai katastrofiškas bėdas su įmonėmis kaip Mažeikių nafta. Kol kas nieko naudingo negavome iš savo kategoriškumo ir tik praradome tiek saugumo atžvilgiu tiek ir ekonominiu. Todėl ar laikas nebūtų pasvarstyti ar nėra laikas keisti savo užsienio politiką?
Lietuvos kariuomenė seniai buvo apleista panašiai kaip Ukrainos. Nuolatinis biudžeto karpymas padarė ją bedantę ir dabar reikės daug daugiau nei to simbolinio biudžeto didinimo. Mums yra būtina panaši kariuomenės atgaivinimo programa kaip šiuo metu ji vyksta Rusijoje. Mums yra būtina susiimti ir surasti tuos 2% BVP bei juos užfiksuoti kariuomenei, kad politikai po to bėdai ištikus negudrautu ir nežaistu mūsų saugumu. Jeigu to nepadarysime, neatrodysime solidžiai ir sąjungoje. Dabar norime, kad kažkas mus gintu, o patys to padaryti esame neįgalūs. Gerai, kad ne visų šalių mąstymas toks sutraumuotas antraip visi kas netingi liptų vakarams ant galvos.
Norint kalbėti kažką realiai apie saugumą mums pirma reikia pasižiūrėti į save. Čia mums visų pirma reikia susitvarkyti savame kieme tam, kad galėtume kalbėti kažkokį saugumo užtikrinimą užsienio karių.
sloggi 2014-09-19 21:43
Jai kiltu karas tarp Rusijos ir Lietuvos manau nekarpytas kariuomenes biudzetas mums nepadetu niekaip atsilaikyt. Tai tik laikinas klausimas kol pralaimetumem. Jau neskaitant to jog norint tiesiog subombarduotu viska iki dulkiu, neiziangiant nei vienam Ruso kariui i Lietuva. Tad tokius daigtus lygint juokinga.
Ernestass 2014-09-19 21:58
Mes esame sąjungos dalis ir net neturime galvoti apie kažkokį lyginimąsi su Rusija. Mes turime lygintis kaip visa sąjunga prieš Rusiją. Tam, kad galėtume pradėti normaliai kalbėti apie Nato bėdas mums patiems pirma reikia būti pavyzdingiems ir skirti lėšų tiek, kiek priklauso saugumui.
Leisiu sau pafantazuoti: gal būt su laiku mums sistemingai taikant politines priemones pavyks ir nugriebti kokios nurašomos technikos kaip F-16 naikintuvų ar kitų šarvuočių, o gal būt netgi ir tankų ir juos mums pavyks sėkmingai naudoti savo gynyboje. Lietuvai nėra jokių kliūčių turėti savo aviaciją, sunkiąją artileriją, SAM bei priešraketinę gynybą ir netgi tuos pačius tankus jeigu tiktai mes prie viso to kryptingai dirbsime ir atsiradus progai, bus suteikta pinigų ginkluotės praplėtimui.
bahuriux 2014-09-19 22:12
Del PRIES RAKETINIO SKYDO issiskaityk i sita zodziu jungini! Jis yra GYBYBINIS ir kokio BB jo turi bijoti rusija jei neketina pulti? Logika sako, kad ketina pulti ir mus laiko priesais tada, kas mums belieka, gal atsukti uzpakali atgal rusijai, kad ten sugrustu balistine raketa? Ar tu isvis pilno proto zmogus, kad nemoki pasidaryti logisku isvadu? Jau nervai nebelaiko man to trolio nesamones skaityti reiks paprasciausiai ignoruoti ir ta pradesiu daryti nuo dabar.
Gedis 2014-09-19 22:33
Na iš ginybinių kompleksų,kaip sakė visiškai nesunku padaryt puolamuosius,tad nežinau ar verta apie tai kalbėti.Kas be ko rusija jaučia dėl nato artėjančių sienų spaudimą.Bet gal net ne dėl to.Juk jau baltijos šalys įstoję buvo ir viskas buvo ramu,tiesiog broliška tauta patraukė ne į "tą pusę",tad dėl to ir vyksta visas šis pragaras.Niekaip nenori paleist iš savo gniaužtų ukrainos,nors dabartinė ukrainos valdžia ir ne pavyzdinė,o greičiau marionetės.Bet kas dėl mūsų ginybos,tai ne tik reikia stiprint patiems ją,bet daugiau apmokymų,planų,kaip greičiau galėtų atvykti sąjungininkų pajėgos.Bet norint,kad būtų kur atvykt greito puolimo atveju,reikia turėt bent tiek pajėgų,tam laikui sustabdysiančių agresorių.Na o jei visgi raketomis nuspręstų bombint,tai sudie Lietuvėle,tik nemanau ar rusams tai išvis naudinga,reikalinga,palikt tuščią lauką.Pas save turi sočiai tuščių plotų,tai pasimt dar kažkiek tuštumos,be resursų,nėra prasmės.
moo 2014-09-19 22:47
Visada yra protinga įsigilinti į priežastis tikrojo objektyvumo vardan. Visame kame yra priežastis. Bet koks žudikas turėjo priežastį.
Tam kad nugalėti savo oponentą (pvz. advokatui teisme), reikia tiksliai žinoti jo veiksmų priežastis.
Rusijos baimė dėl priešraketinio skydo. Pagrįsta ar ne?
1) ar nėra galima jo panaudoti puolimui? Perprogramuoti?
2) ar NATO tinklas negaudys raketų kurios skirtos ne NATO šalims? t.y. Rusia: ok, aš susipykau su X šalimi (ne NATO nare), kodėl man kažkas kažką turi trukdyti.
bahuriux 2014-09-19 22:56
Perdaryt i puolamaja gynybine sistema neracionalu, bus brangu ir isvis zeme-oras raketos nelabai turbut ir veiks zeme-zeme principu, jos ne balistines, reikes papildomos aparaturos ir kompu. Puolimui tinka sparnuotos ir balistines, tokios kaip patriot perdaryti turbut kainuotu 2 kartus tiek kiek isigyti tam skirta sistema.
kodel turetu NATO svaistyti savo raketas ne savo narems ginti? Tipo kaip ginti Ukraina nuo rusu? Tai kad jie saudo is rusijos tritorijos su patrankom.
moo 2014-09-19 23:26
Tikrai nenusimanau, bet jei geriau žinai, koks skirtumas detonuoti į raketą ar į namą? Abu kieti paviršiai. Nebent sprogstama yra netoliese, bet ir tokiu atveju koks skirtumas? - t.y. skirtumas kode - koordinatės ir aukštis. O kodą perdaryti yra racionalu pakankamai, jei to dar nėra padaryta.
Manai negintų sąjungininkės? Jei tokia šiuo metu būtų Ukraina? Ok, Šveicarija, manai skydas neveiktų?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Atsargos majoras: Vladimiras Putinas teisus – Vilnių jis gali užimti per kelias valandas