Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
elcucuy 2015-04-03 14:26
Manau žmonių, kurie jau įsitvirtinę darbo rinkoje nederėtų šaukti. Tačiau tie, kurie nieko neveikia (bedarbiai) ar studijuoja (studijas galima bet kada atidėti (na nebent paskutiniam kurse)) neturi teisės atsisakinėti. Šeip manau, jog turėtų egzistuoti visuotinė pareiga atitarnauti kariuomenėje daleiskim baigus mokyklą - nemanau, kad didelis nuostolis gyvenime vienerius metus atiduoti valstybei. Be to tie metai nenueitų veltui - išmokytų diciplinos, sustiprintų fiziškai, teigiamai paveiktų asmenybės formavimasį, sustiprintų žmogaus patriotiškumą ir ryšį su valstybe bei tauta, galbūt besiblaškančius ir nerandančius savęs nukreiptų tinkama kryptimi. Žinoma tokį kiekį jaunuolių tarnybon kas met priimti per brangiai kainuotų, tačiau žmonės žadantys siekti politinės karjeros, ar darbo varstybinėse įstaigose privalėtų atitarnauti (prieš studijas ar po jų). Manau, jog didelis korupcijos lygis Lietuvoje įtakotas to, jog valstybinėse įstaigose dirbantys žmones nejaučia atsakomybės prieš tauta ir nesieja savęs su ja - manau armija sustiprintų tą ryšį su valstybe.
rndmintzdude 2015-04-03 14:29
Smirdi kai vatnykas, stipriai kaip reikalas, okupantas suinteresuotas gyventoju gerove? Gal nustok acta garint, nes smegeneles isgrauze matos stiprokai. Nereik toli ziuret palygink krymo ekonomika pries ir po okupacijos. Jei nori geresnio pavyzdzio - palygink rytu su vakaru vokietija...
enzim 2015-04-03 14:29
Štai prie ko priveda auklėjimo disproporcija: jau gėda sakyt, kad nemokėsiu mokesčių, bet dar ne gėda sakyt, kad aš Tėvynei neatliksiu pareigos. Na kurdami valstybę, jai delegavom prievartos funkciją apribotą įstatymais, kitaip sakant neišauklėjo šeima- išauklės kariuomenė.
immortallt 2015-04-03 14:31
Gerai, tinka man ir "maksimali lygiava", nuo šiol įvedam visiem vienodą fiksuotą mokestį ir panaikinam visus kitus mokesčius. Tada būsime lygūs. Aš kalbu atmetant visokias morales ir kitą emocinį šūdą, kas yra bevertis dalykas, tik žmogaus smegenų sukurta iliuzija, kaip ir pasvaičiojimai, apie tai, kad valstybė turi visus gydyti. Nėra tokio dalyko kaip neriboti finansai ir visų išgydyti ar bet ką kitą padaryti negali.
Geriausiu atveju kariuomenei būtų savanoriai ir profesionalai. Savanorių galima didinti būtų sukuriant daugiau visokių lengvatų. Nemokamos ar 50% pigesnės studijos, praėjus mokymus išmoka solidi ir jaunimas, kuriam stinga pinigų mokslams pats rikiuosis. Tai bus motyvuoti žmonės ir kurie nebus atitraukti nuo darbų.
Pvz net jei galėtų mane pašaukti, tai padengti mano darbdaviui algą ir kitas išlaidas susijusias su manimi kainuotų tiek, kiek 3-4 šauktiniai dirbantys už minimumą. Negana to, man dar paskola nusikels ir susikaups palūkanos, prarasiu kompetenciją ir metais nusikels atlygio didėjimas.
rndmintzdude 2015-04-03 14:34
Dar vienas vatnykas, cia jau filmu apie specnaza gerai paziurejas, is kilometro nusaus... Gal sugryzk i realybe biski, dauguma musiu vyksta miesto salygom, atstumu apie 50-100 metru ir maziau,... is kilometro... , medziotojas atsirado.
UTF16 2015-04-03 14:50
~3 metus gyvenau bendrabutyje su tokiu tarnavusiu bedarbiu, ir šiaip yra tekę bendrauti su tokiais tarnavusiais amžinais bedarbiais. Jie visi įsivaizduoja, kad vien dėl to yra gyvenime kažko pasiekę, o tu su savo mokslais esi šūdo gabalas.
Hmz 2015-04-03 14:53
Papasakok mums apie gerąjį dėdę Staliną, suinteresuotą okupuotų šalių gerove.
PupuDede 2015-04-03 14:55
Vatnykas DDDDDDDDDDDDDDD Atigauk. Graudu net skaityti. Atstumu 50-100. Kokiais atstumais vyksta pvz karas ukrainoje?? Kokiais snaiperiniais ginklais ginkluoti Amerikos kareiviai. Pvz BARRETT 82 A-1“, kurio maksimalus šūvio nuotolis yra net 2 kilometrai (miesto salygomis) Antrame pasauliniame kare tai jo vyko miesto salygomis didžioji dalis ir buvo naudojami 22Lr (Siai dienai su siuo kalibru draudziama net stirna sauti). Suomis geriausias snaiperis saude kokiais atstumais 50-100m???? Lietuviu snaiperis tarnaves vokieciams Bronius Sutkus, kape apsiverstu pamates 50-100m. DD GAL NEBEJUOKINK. Rusu. V - 94 Efektyvus šūvio nuotolis 2000m., OVP 12,7, Realus šūvio nuotolis 2000m, ramušamoji galia 800m. atstume 20mm. Tikriausiai ponas nesate šaudes.
rndmintzdude 2015-04-03 14:59
Senoli islysk is po akmens, karo doktrina pasikeite per paskutinius 50 metu jei ka. Barret'us naudoja ne del to kad atstumas 2km, o del to kad is simto ar poros simtu metru gali kiaurai varikli persaut ir vairuotoja nukaut, ar per blokine siena kiaurai. Ukrainoj pagrinde visos aukos nuo artilerijos. Kai vyko, kad ir oro uosto ataka, tuos kelis menesiu, irgi kovos artimos, vienu metu buvo separai uzeme rusi ir virsutini auksta, o ukrainieciai per viduri. Zodziu dedule nieko nenusimanai, samane smegenis suskystino, gal maukis ta fufaike ir pyzdink i matuska rosyja vatnykeli.
enzim 2015-04-03 15:06
immortallt, sutinku, kad profesionali kariuomenė geriau, bet mes negalim sau leist tokios prabangos, kaip nesukomplektuoti kariniai vienetai. Dauguma problemų iškyla dėl vadinamo" starto efekto", bet sistema susistyguos. Pagaliau Nieks nedraudžia inicijuoti įstatymo pataisas "iš apačios": ir kuo skubiau pajudės pilietinės apačios tuo geresnį įstatymą turėsime. Visi iki šiol galvoja , kad įstatymas tai betonas. Klystate, tai gipsas, lengvai apdirbama medžiaga, pirmyn kur jūsų pasiūlymai tobulinti įstatymą?
Dėl "emocinio šūdo". Tokie jau mes padarai, kaip tyrimai rodo, 85 proc žmonių priima sprendimus vadovaudamiesi emocijomis, o ne geležine logika.
rndmintzdude 2015-04-03 15:07
Jei dar dedulei nedasuntai, tai akivaizdesnis pavyzdukas - stebek ginklu ilgi, m-16 pakeistas i m4a1, nes pagrinde visa kova vyksta valant pastatus. Atviram lauke kovoja tankai/sraigtasparniai, mesa leist tik rusas sugalvot gali.
vardasas 2015-04-03 15:11
Ir kiausus tegu nusipjauna, marozas ne tas kur gali tarnauti o tas kuris sapalioja apie koju nusipjovima. It specas tokio amziaus nejuokinkit. Karo atveju jy i fronta be klausimu i pirmas eiles vistiek tokie niekam nereikalingi karo metu ir po jo
PupuDede 2015-04-03 15:16
Kokie dar ginklai buvo susilpninti ir kiek pasirinkti galingesni kalibrai ilginti vamzdziai ir didintas kovinis atstumas??? Naudojamos optikos. iki 100m optika nereikalinga. Bet jos vis naudojamos ir vis dideja pritraukimas. Pradek lyginti dar pistoletus.
As sakau kad sauktiniui kad ir ju 10 nera jokiu sansu paimti vieno profesionalo.
Kiek reiketu sauktiniu kad pvz morkeviciu nugaletu?
Profesionalas visados liks profesionalas.
Kaip ir tu liksi propogandos auka.
Atsakymas. samanės (cia rusiskai jus ponas) ruginukes negeriu, rusijos nekenciu.
rndmintzdude 2015-04-03 15:24
Kazko nepateikiai nei vieno konkretaus pavyzdzio, bei uzdaviai kruva klausimu, tipine vatnyko strategija - ignoruoji faktus, vengi pateikti atsakymus ir tiesiog uzdavineji klausimus, nes is desimto klausimo galbut rasi prie ko prikibtir reksi - AHA!
Del kalibru - beabejo, ta ir sakiau, ar tavo vatnyko smegenim reik pora kart pakartot? Barretas pvz yra 50 cal, butent tam, kad didint stabdomaja galia. Su visais ginklais taip pat. Optika pagrinde naudoja red dot arba kolimatorinius taikiklius, dar nebent naktinio matymo, su priartinimu 12x niekas niesto salygom be snaiperio nezaidzia.
10 pries viena nera sansu? Pagooglink video riausiu, rasi belekiek pavyzdziu.
Ginkla panasu, kad laikes ilgiau ar bent jau geriau suprantu ka su juo daryt.
eimantasks 2015-04-03 15:33
Visiems mat čia vyriškumo mokykla, jokia čia ne mokykla, o luošinimas. Tik visiški bukapročiai karo pasiruošimus vadina "mokykla", geriausiu atveju tai būtinybė, bet tikrai ne mokykla, inžinerijos studijos šimtą kart geriau nei kad mokytis kaip šaudyt. Politikai "žaidžia" o paprasti žmones tampa patrankų mėsa.
bentski 2015-04-03 15:35
O fakstas , kad nenorint tarnauti del tam tikru priezasciu galima pateiki prasyma atleisti nuo tarnybos ir ji ivertinusi komisija nuspres ka daryti neturetu uzbaigti situ diskusiju?
PupuDede 2015-04-03 15:37
Cia ziuriu mada jei tik nesutampa nuomone tai iskart vatnykas. Pvz 22lr ar jis dabar naudojamas? Kiek snaiperiniu ginklu buvo padidintos galios vamzdziai ir .t.t BEGALE JU. Sumazinatas m-16. Miesto salygom kaip jus sakot idialu 22lr iki 50 ar net 100m kodel jo nenaudoja (juk jokios atatrankos jokio garso)?? nes tokiem atstumams nereikalingi snaiperiniai ginklai). Buvo saudymo varzybos pries pora menesiu, dalyvavo kareivukai su gerais (tikrai gerais) sautuvais pries medziotojus, tai net graudu. Vidutinis karaiviu surinktas balas 30, kai medziotoju su prastesniais ginklais 80. Ir nuo kada megejas, sauktinis, laisvamanis, yra gerersnis uz tos srities profesionala?????? Tu siulai eit ziuret masines mustines. Bet jei morkevisius atsistos tarpo duru kur gales ieiti tik po viena Paleidziam profesionala ir sauktinius miske, kaip manai kas iseis is to misko?? Sauktiniai tik imituoti skaiciu ir galia kai realiai tik mesa.
rndmintzdude 2015-04-03 15:38
Gyveni realiam pasauly, tai gal susimastyk kaip aplinka veikia, is betkokio mokslo nauda yra tada, kai ji gali pritaikyt laisvos rinkos salygom, bet neturint savo kariuomenes, teks vergaut tam kas turi. Pasiruosimas butinas, jei ne sauktiniu, tai bent savanoriu, tada galima derint su darbu ir studijom, bet visi sitie pasiteisinimai ir inkstimas, mazu maziausa apgailetini.
Shinigami 2015-04-03 15:44
Aš už profesionalų armiją. Žinoma šauktiniai taip pat gerai, bet tikrai ne iš dirbančiųjų gretų. Kas čia kliedį apie karą, tai parodykite man kur Lietuvoje šiuo metu vykstą karas? Dabartiniai šauktiniai bus labiau politinis žaidimas nei dėl realaus karo. O dėl politinio žaidimo atsisakyti mokesčius mokančių piliečių yra aukščiausio lygio debilizmas, kai pilnos pakampės bedarbių. O jei visokie generolai rėkia, kad bedarbiai yra per daug prasti armijai, tai kaip jie tiks darbo rinkai? Negi darbo rinka turi susirinkti bedarbius, kai armija iš darbo rinkos suriks specialistus? Teistu gali neimti, nes Lietuvoje pilna bedarbių iš kurių galima laisvai rinktis. Juk bedarbis nelygu atmata. Tai kaip jis gali būti netinkamas karo tarnybai?
O jei labai nori, kad Lietuvoje butu visuomenė paruošta galimai priešo karinei agresijai, tada tegu padaro privalomąją tarnybą iš kart po mokyklos ir neatsižvelgiant į litį.
Jau taip visi verkia, kad mažai darbo jėgos, visi emigruoja, o čia dėl politinių žaidimų dar daugiau darbo jėgos nori patraukti iš darbo rinkos.
rndmintzdude 2015-04-03 15:45
Heh jei jau narplioam hipotetines situacijas, tai kas trukdo i ta koridoriu kuri saugo imest kad ir elementaru molotovo kokteili? Variantu begale, 10 kariu protingas vadas isnaudot gali kuo puikiausiai, betkokiu atveju kara siais laikas laimi technika, ne zmones, paruost sauktini per devynis menesius, nukreipt javalin raketa i taikini tikrai uztenka. Kur ir kaip irengt kulkosvaidzio lizda ir be problemu.
Padidinta galia, nzn, ar tikrai reikia trecia kart kartot del ko? Kas del sumazintos galios, nato standarto sovinys, pakliuves i organizma sukiojasi ir isdrasko, todel siuo atveju padaro daugiau zalos nei siek tiek didesnio kalibro analogai, o ne kiekvienas karys gali nesiotis po 200 50 cal soviniu, kad nvien tokiais apginkluot, beje kaina irgi faktorius.
Niekas nesigincija kad profesionalas geriau nei sauktinis, bet yra minimalus skaicius kuris privalo but, jei jo neina pasiekt vien profesionalais - reik sauktiniu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šauktinio amžiaus IT specialistas: verčiau nusipjausiu koją, bet neisiu į kariuomenę