Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Sljder 2015-04-04 10:59
Truputį OT, bet perskaitęs šitą prisiminiau vieną seną paveiksliuką
sloggi 2015-04-04 11:51
Facebook stiliaus diskusija, is tuscio i kiaura.
Arns 2015-04-04 12:23
o kokia gali būti, kai kita "karinė" pusė, kaip kokie krecionistai, neturi jokių loginių argumentų. Jiems viskas yra kažkieno kažkada įrašytas žodis bei mistinis "vyriškumas", kaip kad tikėjimas jog pateksi į rojų arba pragarą.
Kirtiklis 2015-04-04 12:31
Genijui klausimas, ar priimsi darbuotoją po studijų ir apmokysi savo įstaigoje, jei žinosi kad po 2 mėnesių jį pašauks ir nebebus jo jau 9 mėnesius. O tada niekas nežino ar grįš, ir t.t Investuosi i jo mokymus? Ir priiminėsi jaunuolius ir mokysi ir juos šauks ir šauks.
i74s 2015-04-04 13:19
nuo ko jūs žadat gintis man įdomu?? oi juokas pro ašaras.. ar su tais šauktiniais ar be jų piz*&#@ būtų. nenorėčiau ir aš su marozais vienam griovį sėdėti bet spėju visi taip išsigando kad senai UK. O patriotiškuma numuša ir tas daugumos nenoras, jeigu visi tai visi. o dabar kas kojas pjaunasi kas emigruoja, tai kas lieka? O ir pati valstybė atsiprašant kur 2% bvp buvo dingę skirti kariomenei? tai gal dar vieną kitą tanką turėtume.. 15 000 tankų pabandykit suvokt :]
Arthuras 2015-04-04 14:38
Tirštini spalvas, tavo apibūdinimai netinka Europai ir dabartinei situacijai (jei ją vertinti šaltu protu). Niekas nesako, kad reikia visam išsižadėti savo teritorijos ar pan. Tiesiog reikia savo suverenumą saugoti protingai, o ne kaip plikiems į dilgėles šokti. Šiuo metu situacija yra tokia, kad esame ir NATO ir ES. Kionig labai trydaliojo, jog Šveicarija, Austrija, Suomija, Estija, Norvegija turi šauktinius. Šveicarija, Austrija, Suomija - net nėra NATO narės. Todėl be abejo, jiems yra daugiau pavojaus ir didesnis reikalas turėti militarizuotą visuomenę. Iš NATO narių privalomąją kariuomenę turi tik Estija?..(pataisykit, jei klystu) Taigi nereikėtų visų kitų valstybių laikyti idiotais, o savęs genijais, kurie atrado stebuklingą sprendimą kaip apsiginti nuo agresoriaus - sukviesti šauktinius. Jei visos valstybės juda priešinga linkme - tai galbūt reikėtų gerai pasvarstyti, kodėl taip yra daroma?..
UTF16 2015-04-04 14:47
Jei vienintelė reali problema šiuo klausimu yra finansavimas, kodėl valdžia neranda jai įprasto ir normalaus sprendimo? Trūksta lėšų sveikatai? Įvedame visuotinį sveikatos mokestį. Tai kuo blogas „kario užstatas“? Pvz., gauni pasą, susimoki nustatyto dydžio užstatą (tarkim, 500 €), o ištarnavęs ją atgauni + papildomi pinigai, kuriuos jau dabar žada. Atsiras ir finansavimo, ir žmonių.
Shinigami 2015-04-04 17:14
Kitaip sakant, kai laukiniai rusai atvažiuos į Lietuvą nešti komunistinio rojaus tu siūlai visiems draugiškai pasitraukti iš Lietuvos, ir ją atiduoti rusijai. Juk gyvybė yra svarbiau už viską. Tai kas gins Lietuvą? Ir prie ko čia NATO? Jei gyvybė yra svarbiau už viską tai ir NATO kariams gyvybė yra svarbiau už viską. Tai kodėl jie turėtu aukoti savo gyvybę dėl kažko? Po Baltijos šalių ruskino kariai eis toliau, o tu dar toliau bėgsi. Juk gyvybė yra svarbiau už žemę ir politiką. Galiausiai žemėje neliks vietos kur tau bėgti ir teks važiuoti į Sibirą ilgoms atostogoms. Juk gyvybė svarbiau už viską.
PWE 2015-04-04 17:34
Oho kiek čia pridiskutavote
Jei šauktinius reikia gražinti ir tai yra daroma, nes yra finansavimo problema ir dėl to neišgalime samdyti reikalingo kiekio profesionalų, tai kodėl einama lengviausiu keliu t.y. gydomi ligos simptomai, o ne pati liga (šiuo atveju finansavimo trūkumas).
Deja nežinau kiek tiksliai ten trūksta lėšų, bet pabandykime paspėlioti ir paskaičiuoti:
Prieš 1-2 mėn gerb. D. Grybauskaitė minėjo, kad profesionalui paruošti/išlaikyti reikia ~1800 eur/mėn, o šauktinis pigiau, nes reikia 900 eur/mėn. Tai darau prielaidą, kad tuos 900 eur/mėn šauktiniui valstybė turi. Vadinasi valstybei trūksta ~900eur /mėn (= 1800 eur/mėn - 900 eur/mėn) per 1-ą profesionalą.
Tuos trūkstamus pinigus galima surinkti:
a) Iš tų kurie gali būti potencialiai pašaukti.
1) 19-26 metų
2) 19-26 metų + 27-38 metų su aukštuoju
b) Iš visų Lietuvos piliečių.
c) Iš dirbančių piliečių.
Mano akimis b) variantas būtų sąžiningiausias, nes Kariuomenė juk gintų būtent juos, bet ką tu ten paiimsi iš bedarbių, vaikų ir senimo, tai c) variantas atrodo labiau socialiai sąžiningas.
Kiek pamenu Lietuvoje dirbančių yra +/- 1 500 000 žmonių. Tada gauname santykį su tiek kiek mums reikia profesionalių karių t.y. 3 000 ir gauname santyki 1 / 500 (=3 000 / 1 500 000). Tada paskaičiuojame kiek kiekvienas dirbantis žmogus turėtų sumokėti papildomai už ramybę, o tai gaunasi 1.8 eur /mėn (= 900 eur/mėn * 1 / 500) arba 0.06 eur / diena (= 1.8 eur / 30 dienų).
eur ?
- Kodėl valdžia nesugalvojo to ir nepasiūlė, kaip alternatyvos tam visam sukeltam šaršalui ?
- O gal vis dėl to tikslas yra ne Kariuomenės rezervų užpildymas ?
Arthuras 2015-04-04 17:39
... Aš be žodžių. Kai kurie mąstot, kaip vaikai - viskas juoda, arba balta. Viskas arba nieko. Arba Lietuva militarizuota iki dantų, arba hipiška visuomenė traukianti žolę ir neigianti visus politinius pasikeitimus...
Ar aš siūlau nesiginti? Gintis būtina, vien dėl pačio fakto, kad buvo gintasi. Kitaip gali rusai po to amžių amžius kliedėt, kad viskas buvo savanoriška.
Aš tik siūlau nebandyti militarizuoti visos visuomenės, nebekelti tos panikos ir rūpintis daugiau vidaus politika. Nes dabar dėmesys lyg specialiai bandomas nukreipti ten, kur tiek daug dėmesio skirti nereikėtų. Jei trūksta kariuomenei pinigų - stengtis, kad tų pinigų kažkiek atsirastų. Jei trūksta jaunimo - reklamuokim, suteikim soc. garantijas ir pan. Palaikykim kiek įmanoma gerus santykius su NATO, prisidėkim prie jų karinių misijų, jei jie to prašo ir viskas bus gerai. Galų gale, tuos pačius pinigus, kuriuos dabar skirs šauktiniams - geriau suinvestuotų į ginkluotę ir profesionalus. Naudos, karo atveju, turbūt būtų daugiau. Dabar naudą - tik ant popieriaus.
Bet iš kai kurių pasisakymų, tai susidaro vaizdas, kad turėtumėm paaukoti iki paskutinio Lietuvos vyro tuščiai bandant atremti tai, kas nėra ir nebus mūsų galioje. Tam niekad nepritariau ir nepritarsiu.
UTF16 2015-04-04 18:02
Taip, tai yra visiškai juokinga, kad Grybauskaitė šitą archajinį reliktą grąžino dėl sumos, kuri nesiekia varganų 3 mln. €. Biudžete neatsirado, matote.
Arns 2015-04-04 18:47
GamingMusicTV 2015-04-04 23:54
Maladiec tas putins;D
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater
Marius.brn 2015-04-05 02:02
Gerbiamasis, noriu pareiškti kad esate absoliutus melagis, nes tavo faktas, kad "...gyventi iš pašalpos...", "...uždirbu tavo pašalpai..." "...Jau geriau strtuolis kuris kažką daro nei pašalpinis kaip tu tai švaistantis.", "Aš dirbu ir uždirbu tavo pašalpai." tai yra melas, nes save finansiškai išlaikau nuo 18 metų ir jau teko dalyvauti dviejų juridinių asmenų įkurime. Nori proof? Ir nesigilinsiu, koks Bilas Gates esi ir ką tu sukūrei, nes ne tai esmė. Čia tik tu teisiniesi nuo atsakomybės kaltindamas kitus. Ar ne toks instiktyvus elgiasys apima, kai neturi faktų? Esmė, kad nieko neargumentavai, išskyrus, melagingai apšaukei mane savo išlaikytiniu. Skamba žemai, šitaip atvirai meluoti, nežinant faktų. Aš aiškiai pasakiau, kad mano nuomone, atlikti karinę pareigą, nėra jokių problemų, palygindamas su izraeliu. Jei Lietuva bent dalinai galėtų lygintis su izraeliu, net mums netarnaujant privalomoje kariuomenėje, aš galėčiau suprasti tavo paranojišką startuolių gynimą. Kokie tavo faktai?
Tai kokiu pagrindu aš nusipelnau visuomeninio paniekinimo, jei aš dirbu, moku mokesčius, mokinuosi ir nevengčiau valstybinių pareigų, jei prireiktų. Ne taip kaip tu paranojiškai bėgdamas nuo atsakomybės. Nes aš tavęs nekaltinau už tai kuom tu užsiimi, nes aš nežinau, kuo tu užsiimi. Bet tu nežinodamas, kuom aš užsiimu (o tavo nelaimei, esu dirbantis specialistas), bandai perversti kaltinimus man, kurių paranojiškai vengi.
Beje, papasakok daugiau apie Izraelį, išklausysiu. Aš palyginau tik tą faktą, kad ten apskritai privaloma kariuomenė, o ne kažką daugiau. Ir kad jie neturi bėdų plėtoti technologijas/inovacijas. Kame blogas palyginimas? Nes iš tavęs aiškiai galima suprasti, kad kariuomenė, kažkokiu magišku būdu sunaikiną galimybę kurti inovacijas, pagrįsk tai.
Matai yra geras paprastas pasakymas, kurio tavo tamsi galvelė matomais negirdėjo - pirmas blynas visada prisvilęs ) O jei rimčiau, tai aš neteigiu, kad viskas yra puiku, kaip yra dabar, bet reikia būti atviriems problemų sprendimui. O tu paranojiškai galvoji apie savo kelis uždirbtus eurus. Bet tavo atveju, tai jokio skirtumo, juk geriau kokią koją nusipjausi, nei padarytum dar vieną naudingą dalyką.
Skystokai, Shingami, skystokai, jei tik tokiais varganais melais gali savo tiesą įrodinėti.
Hmz 2015-04-05 03:20
Nu jo, Rusija juk demokratinė valstybė, joje vyksta laisvi rinkimai, netrukdomai veikia opozicinės partijos, cenzūros nėra ir taip toliau.
UTF16 2015-04-05 13:25
Mes čia apie IT kompanijas kalbam. Aš niekur ir nesakiau, kad Rusija – etaloninė respublika. O lyginant tokius dalykus reikia būti sąžiningam – Lietuvai etalono iki irgi dar toli gražu. Grynai hipotetiškai – jei grasintų kokia nors kita valstybė, tas argumentas būtų niekinis. Atseit iš pradžių Smetona turėjo įvertinti, koks demokratijos lygis tuometinėje Lenkijoje, ir jiems atiduoti Vilnių, ar ne?
kionig 2015-04-05 14:06
Arthurai, pasakyk, jog austrai yra kvailiai, nes nedaro taip pat kaip kitos šalys: http://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_c ... ndum,_2013
Marius.brn 2015-04-05 16:28
Norvegija neturi tikros privalomos tarnybos, kaip ir Lietuva. Realiai tik kas 6tas jaunuolis patenka tarnauti. O šiaip sutinku daugiau mažiau su visu kitu.
TAURAS 2015-04-05 18:29
Kiong,
as norejau pasakyti, jog visas sitas farsas gali buti tik del to, jog kirsitu visuomene, neigiamai ja nuteiktu, ar nukreiptu demesi pvz nuo darbo istatymo, kuris yra daug svarbesnis ir aktualesnis.. Ziurint i visuomenes nuomone tai butent tai ir vyksta. Kalbant apie kreditus, puse jaunimo yra pasieme greituosius kreditus ir dabar negales ju atiduoti nes nebus kaip ir dar + reiks moketi 100% metines palukanas. Kur logika atleisti bankus nuo prievoles, o va zmones tegu daro ka nori? Apeliuoju ir i loterijos sistema ir isvis i viska kas ten parasyta, nes bendrai sis istatymas visiskai neatnes naudos, o tik kels dar didesni nepasitikejima valdzia. Ar tai logiska? Ir pamirskit jus ta Rusija, ne sauktiniai mus isgelbes, nebent planuojamas tokia ginybos strategija, kur surinks daug "mesos" i viena vieta ir lauks pagalbos is NATO. Turim pilna nedirbancio, nesimokancio jaunimo ir nieko nesakau, tegu uzima juos valstybe, bet prie ko cia visi kiti?
mnv 2015-04-05 18:55
Oho, is kur tokios zinios, kad puse jaunimo greituosius kreditus pasieme Ir is kur tokia logika pastoviai, kad kariuomene yra kazkoks socializacijos centras visokio plauko atmatoms?
"Visi kiti" ir yra prie to, kad gynyba ir yra visu pareiga
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šauktinio amžiaus IT specialistas: verčiau nusipjausiu koją, bet neisiu į kariuomenę