Nenaudojamas 25 metus. Karui Ukrainoje. Ką iš laužynų traukia Rusija  ()

Rusijos inžinieriai planuoja modernizuoti senus lėktuvus, aprūpindami juos naujais varikliais PD-35, kurių kilimo trauka siekia iki 40 tonų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sunkusis transporto lėktuvas An-124 „Ruslan“ buvo atgabentas į Uljanovsko-Vostočnyj oro uosto aviacijos gamyklą „Aviastar“ restauracijai ir modernizavimui.

Kaip balandžio 1 d. pranešė „Defence Blog“ apžvalgininkai, remdamiesi Rusijos žiniasklaida, „Ruslan“ 25 metus stovėjo Seščos oro bazėje Rusijos Federacijos Briansko srityje.

„Sprendimas atkurti šiuos orlaivius išryškina skubų transporto pajėgumų poreikį atsižvelgiant į dabartines logistikos problemas“, – rašo žurnalistai.

Po 25 saugojimo metų An-124 atstatymas į skraidymo būklę atitinka Rusijos armijos operatyvinius poreikius, ypač atsižvelgiant į logistikos iššūkius. Šias problemas paaštrino operatyvinė situacija Ukrainoje, kur Rusijos karinė logistika susidūrė su sunkumais aprūpinant fronto linijas.

Tikriausiai Rusijos Federacijos karinė vadovybė jau seniai planavo panaudoti senuosius lėktuvus, ypač po to, kai 2023 metų rugpjūtį Ukraina atakavo karinį aerodromą Pskove, sunaikindama kelis transporto lėktuvus Il-76. Išpuolis įrodė, kad Ukraina turi operatyvinių pajėgumų smogti priešo karinei logistikai.

Netrukus po to Rusijos Federacijos gynybos ministras Sergejus Šoigu per susitikimą su Jungtinės orlaivių korporacijos (UAC) vadovybe paragino iki 2025 m. padvigubinti transporto lėktuvų An-124-100 skaičių. Tačiau reikia suprasti, kad Rusija negali fiziškai gaminti naujų lėktuvų, nes jie buvo gaminami Ukrainoje „Antonov“ įmonėje.

 

Štai kodėl Šoigu kalbėjo apie lėktuvų, kurie iš tikrųjų yra laužynuose, restauravimą – tam An-124 bus montuojami nauji rusiški PD-35 varikliai, o ne ukrainietiški D-18T.

Anot rosZMI, naujasis variklis padidins orlaivio kilimo trauką iki 40 tonų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei D-18T, kurio kilimo trauka yra nuo 18 iki 20 tonų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(5)
(16)
(-11)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()