Kompanijos ieško galimybių sutaupyti biuro įrangai ją nuomojantis  (0)

Pagal „Xerox” surinktą statistinę informacija, Lietuvoje kompanijų, kurios, ieškodamos biuro įrangos infrastruktūros sprendimų, perka paslaugą, o ne prekę išaugo beveik 150 proc. Esant tokiai ekonominei situacijai, vietoj to, kad pirktų naują, modernią įrangą, įmonės renkasi biuro įrangos nuomą, jos aptarnavimą ir senos įrangos remontą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Lietuvoje įmonės kiekvieną dieną kovoja kad išgyventų, dažnai ieškodamos išlaidų optimizavimo būdų. Turint galvoje, kad pagal „Xerox” statistiką, kompanijos spausdinimo išlaidos gali sudaryti nuo 7 iki 15 proc. nuo apyvartos, biuro technikos įsigijimo ribojimas ir jos eksploatavimo optimizavimas daugeliui kompanijų šiandien svarbiausias prioritetas. Todėl ypač išaugo paklausa „Xerox” siūlomoms spausdinimo, infrastruktūros tyrimų, optimizavimo ir valdymo paslaugoms. Toks įmonių pasirinkimas nėra atsitiktinis, nes kompanija “Gartner”  2009 m. skyrė kompanijai „Xerox” pirmą vietą už spausdinimo valdymo paslaugas. Kompanijos užimamos rinkos dalis šiame segmente yra  didžiausia pasaulyje.

Borisas Dubovas, „Xerox” vadovas Baltijos šalyse teigia: „Visame pasaulyje paslaugų teikimo segmente „Xerox” užima apie trečdalį rinkos pagal darbuotojų skaičių. Kompanijos patirtis šioje srityje yra bemaž 15 metų ir tai yra mūsų strategija, skirtingai nuo daugelio kitų gamintojų, kurie tik šiais metais dėl krizės  stengiasi  pasiūlyti daugiau jungtinių produktų  ir draugiškai skelbia apie naujų paslaugų įdiegimą biuro infrastruktūros srityje. Žinoma, jiems teks nugalėti daug iššūkių. Remdamiesi savo patirtimi, puikiai suprantame verslininkus, kurie ieško galimybių, kaip sutaupyti ir tuo pačiu efektyviai organizuoti savo kasdieninę veiklą. Mes matome stabiliai augantį klientų susidomėjimą paslaugomis, kurios kiek galima labiau užtikrintų lėšų optimizavimą. Jei pernai daugelis vengė kalbų apie tokių spendimų įdiegimą, nes labiau buvo linkę įsigyti jiems reikalingą techniką, tai naujausios tendencijos rodo, kad klientai kreipiasi į mus ir mūsų partnerius ne tam, kad įsigytų techniką, bet kad nupirktų paslaugas, susijusias su spausdinimo išlaidų taupymu. Be abejonės, kitais metais ši tendencija dar labiau sustiprės, kas daugeliui spausdinimo įrangos gamintojų, negalinčių pasiūlyti plataus produktų spektro ir ilgametės patirties teikiat tokias paslaugas, vienareikšmiškai taps nauju iššūkiu.”

Pastaruoju metu, nepaisant krizės, išlieka didelis susidomėjimas naujomis technologijomis, kurios užtikrina dokumentų spausdinimo kaštų sumažinimą, nustato įvairius apribojimus vartotojams (pavyzdžiui spausdinimo apimtis), leidžia kontroliuoti vartotojų veiksmus, pritaikant magnetines korteles, arba įdiegiant tokias funkcijas pačiuose aparatuose. Tai leidžia ženkliai sutaupyti net tik spausdinant, bet ir naudojant elektros energiją.   Tačiau šiandien klientai dažnai neturi galimybių įsigyti tokių sprendimų ir renkasi senų technologijų priežiūrą ir sprendimus. Daugelis šiuo metu sprendžia dilemą „taupyti naujoms technologijoms jas taupant”, tačiau ją išspręsti gali ne visi.  

Pasak p. B. Dubovo, smarkiai sumažėjus verslininkų finansinėms įplaukoms ir pelnams, dauguma verslininkų supranta, kad investicijos į modernias technologijas atsiperka ilgalaikėje perspektyvoje. Šitą uždavinį įmanoma išspręsti ir netgi gauti papildomą naudą tik pasirinkus teisingą sprendimo būdą.  

Sėkmingą sprendimą garantuoja profesionaliai atlikta infrastruktūros analizė ir teisingas paslaugos pirkimo proceso planavimas pagal konkrečius kliento poreikius.  Baltijos šalyse mes baigiame vykdyti keletą sėkmingų projektų.   Tačiau kai kurie užsakovai, kurie neatsižvelgė į mūsų rekomendacijas ir kreipėsi į nepakankamai patyrusius konsultantus, šiuo metu turi daugiau problemų nei naudos. Vieniems problemas kelia infrastruktūros tyrimas, kurio rezultatais jie nepatenkinti, kitų pastangos maksimaliai optimizuoti ir tobulinti infrastruktūrą baigėsi tuo, kad į savo prabangų biurą gavo naudotą techninę įrangą ir kaštų apskaitos sistemą, kurios rangovas nesugeba įdiegti daugiau kaip mėnesį. Dideliuose biuruose, be abejonės, reikalinga optimaliai įdiegta infrastruktūra ir modernios technologijos, tik būtina prisiminti, kad pasirenkant  rangovus reikia atsižvelgti į jų patirtį konkrečioje srityje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: